jankinho7 Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Zdarec chlapi,měl bych takovej menší dotaz, určitě už to tady muselo padnout,ale snižovali ste někdo zadek u 306ky? předek je jasnej,pružiny buď kus uříznout flexou nebo vyměnit,ale jak to aspon o parcenťáků snížit vzadu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyberfly Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Zdar, Par krat to tu uz bolo spominane. V zadu mas dve torzky, treba ich posunut o jeden zub, znizi sa to tak o 2-4cm, nepametam si kolko presne. Ale vysledne to mas na ukor vysky mäksie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Jak píše Cyberfly. Jen ještě k těm pružinám: neřezat!!! Radši koupit nové nižší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Původně zaslal: sarkomi Původně zaslal: BoneDaddy Jak píše Cyberfly. Jen ještě k těm pružinám: neřezat!!! Radši koupit nové nižší. 306 NEMÁ PRUŽINY ALE TORZNÍ TYČ Vpředu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maric Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 No já řeším stejné dilema. Předek mám OK, ale zadek mi přijde hodně vysoký. Na fóru jsem se dočetl že jeden zub=3cm. Nejvic by mě ale zajímalo jaký to ná vliv na jízdní vlastnosti a jak se změní možná zatižitelnost auta. Ono je sice možné že to minulý majitel zvedal a já bych to dal pouze do původní pozice, ale i tak bych chtěl zvážit všechna rizika. Máte s touto úpravou někdo zkušenosti? A dá se vůbec poznat jaká má být originální pozice torzních tyčí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Creams Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 Osobně jsem se na to vyprdl ) uvažoval jsem jak to zbastit doma, ale nakonec jsem zajel do servisu autokonečny tady na ostravsku a zároveň mi vyměnili ložiska atd a pustili na torzce o 4cm dolu. Úplně luxusně... hotovo do jednoho dne a cena vyšla 6500,- ale bylo to i s opravou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maric Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 No asi se někde zeptám co by ta sranda stála a zvážím zda do toho vůbec jít, jelikož se nechci dočkat okamžiku že pojedu ve 4 lidech, plnou nádrží a nějakými krámy v kufru a budu zadírat na každém hrbolku. To je v podstatě jediná moje obava z této úpravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Creams Odesláno 10. březen 2008 Sdílet Odesláno 10. březen 2008 Osobně pokud mám seriové kola tak je to v pohodě, ale když dám 17x8\"\" s ET 10 tak mi to lehounce chytá o lemy, ale to se vše dořeší Jinak problém je v tom že když se chce spustit dolu tak většinou už bývají zatuhle a zapečené tj nové ložiska atd není to sranda, ale jak to uděláš tak pak už pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.