suno Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 zvazujem nad montazou kompresora (jednoduchsia zastavba a tah v celom pasme otacok) alebo turba (narocnejsie zastavba, drahsia lebo treba vyrabat zvody a tah len v urcitom pasme otacok). Oslovil som par SK firiem a nikto sa do toho nechce pustit a nechcu ani poradit. Na nete som nasiel jednu jedinu firmu co dala turbo na tento motor a ti to vedia spravit ked im pristavim auto ale za nekrestanske peniaze a je to v holandsu http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/406_v6_turbo.php uvitam kazdu radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 know-how je na tom podstatne a vetsinou vykoupene ztratami psychickymi i financnimi:) ale prijde mi to urcite smysluplnejsi, nez turbit nejakou jednactyrku:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Původně zaslal: suno zvazujem nad montazou kompresora (jednoduchsia zastavba a tah v celom pasme otacok) alebo turba (narocnejsie zastavba, drahsia lebo treba vyrabat zvody a tah len v urcitom pasme otacok). Oslovil som par SK firiem a nikto sa do toho nechce pustit a nechcu ani poradit. Na nete som nasiel jednu jedinu firmu co dala turbo na tento motor a ti to vedia spravit ked im pristavim auto ale za nekrestanske peniaze a je to v holandsu http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/406_v6_turbo.php uvitam kazdu radu u té firmy to vyjde na cca 140tisíc... Výkon tam bude cca 300ps a skoro 500nm, ale copak na to podvozek, copak na to prevodovka, spojka atd... podle mně více problému než radosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suno Odesláno 6. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2008 140 su mozno len diely ale zabudol si ratat robotu... veci ako podvozok atd sa nebojim, bojim sa hlavne prevodovky, lebo neviem na kolko Nm je ten automat stavany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Původně zaslal: suno 140 su mozno len diely ale zabudol si ratat robotu... veci ako podvozok atd sa nebojim, bojim sa hlavne prevodovky, lebo neviem na kolko Nm je ten automat stavany jasně, cena jen za díly... no ten automat by to nemusel dávat už vůbec... těžko říct... Coupé má cenu +- 200.000kč. Úpravy +- 200.000kč a to nevíš co převodovka apod... no a dodáš 200-300tisíc a máš auto o něčem úplně jiném... Spíše bych asi za ty prachy + něco navíc (+-700.000kč a je pěkná m3) a máš výkon ze série... Ono bmw m3 e46 není tak pěkné jako coupé, ale zase to svezení je úplně o něčem jiném... a klidně bych oželel, že jezdím ve škaredším baworáku stejně to tak u mně za nějakou dobu skončí Jinač jsem hodně zvědavý, jak velký rozdíl bude mezi mým standardním 140kw motorem a upraveným tomovým (tom406) motorem 140kw... Pokud veliký, bude mít určitě hodně zájemců na úpravy ZASE BY TO BYL CELKEM ŠOK PRO MAJITELE BAWORÁKŮ, KDYBY JIM COUPÉ 406 NATRHLO PRDEL :D:D [upravil dne 6/3/2008 @re] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suno Odesláno 7. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2008 hej kupis si za to bmw ale zase to bude len seriove bmw ako ma kazdy iny a ked sa budes chciet lisit tak tiez budes musiet do motora napchat par stovak tisic a zase sme tam kde sme teraz..ono to neni o tom mat 300koni v aute, ale ono to je o tom mat viac koni ako ti ostatni v tom istom aute a tomova 406ka bude mat mozno par koni naviac ale necakaj dake velke cisla.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitetiger Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 a k tomu este 300 ps na predokolku? no neviem neviem ako by si ich zvladal s dvoma kolesami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 8. březen 2008 Sdílet Odesláno 8. březen 2008 http://www.motortech.sk/ Ich si sa uz pytal?... mne sa 2.0 onoho casu ked som to riesil spominali cenu okolo 100t Sk... co zase neni tak vela ked si uvedomis co vsetko stym treba spravit... Ovsem stale je otazka, ze ci to zato stoji... 307 je vysoka a tazka - tj. sportak z toho nikdy nebude cize ja som sa nato vykaslal 406 coupe je pekna, nizka a 3.0 V6 je fakt dobry zaklad... az nato, ze ten motor ma v serii iba 190 koni... co zrejme hovori o kvalite, pevnosti a inych parametroch toho motora... cize fakt neviem ako by si to poradilo s kompressorom. Okrem toho.. prevodovka sa ti nestihne pokazit, lebo skor odide spojka jedine, ze by si daval keramicku... a to su plus dalsie naklady Cize.. vela stastia pri rozhodovani... ja vsak taketo brutalne upravy povazujem za vyhodene prachy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 8. březen 2008 Sdílet Odesláno 8. březen 2008 Původně zaslal: @re Ono bmw m3 e46 není tak pěkné jako coupé, ale zase to svezení je úplně o něčem jiném... a klidně bych oželel, že jezdím ve škaredším baworáku ZASE BY TO BYL CELKEM ŠOK PRO MAJITELE BAWORÁKŮ, KDYBY JIM COUPÉ 406 NATRHLO PRDEL :D:D [upravil dne 6/3/2008 @re] No neviem.. M3 E46 mnohy povazuju za dokonaly designersky kusok ... a ono 406 coupe je fakt pekne a nadcasove auto, ale porovnavat to s M3 E46 je trochu smiesne BTW: aj keby sa mu ta uprava podarila, M3 E46 ma v zaklade 321PS na zadnom nahone.... nehovoriac o kvalite podvozku, brzd, pevnosti karoserie, atd,atd ..... cize paapaa 406 s kompressorom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suno Odesláno 8. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2008 ale chapes ze M3 stale bude len seriovo vyrabana auto!! mne nejde o to aby som ja mal vacsi vykon ako dake bmw, alebo hociktore ine auto.. mne ide o to mat ine auto ako ti ostatni!! moje prve auto bola fungel nova felda a bolo v nej vrazene tolko ako stalo samotne auto.. druhe auto som mal bmw E39 za 200tis a len kolesa co som nan dal boli 20\" za 150tis uz to chapeme? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 8. březen 2008 Sdílet Odesláno 8. březen 2008 Původně zaslal: suno 140 su mozno len diely ale zabudol si ratat robotu... veci ako podvozok atd sa nebojim, bojim sa hlavne prevodovky, lebo neviem na kolko Nm je ten automat stavany jestli mas 4HP20 tiptronic, pripadne 4HP20 bez tiptronicu tak jsou stavene na cca 330nM, u ostatnich nevim... avsak ve 2.2Hdi se chipuje na 380-400nM a prevodovka drzi, zalezi jak s tim budes jezdit cca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suno Odesláno 8. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2008 tak to je napicu ked s kompresorom to ma 434Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom406 Odesláno 8. březen 2008 Sdílet Odesláno 8. březen 2008 A nezapoměntě na vložky a písty.! V6 má celohliníkový blok s mokrými vložkami! začněte od základů!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom406 Odesláno 8. březen 2008 Sdílet Odesláno 8. březen 2008 Pokud to vydrží klika a ojnice tak o převodovku nemám obavy. leda vby si s tím jezdil závody a slickách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Nakládal Odesláno 8. březen 2008 Sdílet Odesláno 8. březen 2008 Zdravím všechny Pežotáˇky.Sháním technickou informaci ohledně výměny rozvodového řemene a tak se chci zeptat po kolika tisících se dělá výměna?Děkuji Petr N. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom406 Odesláno 8. březen 2008 Sdílet Odesláno 8. březen 2008 informaci na řemen zde http://www.peugeot-club.cz/forum/viewthread.php?tid=35948&page=2 jinak tohle raději řeš na fóru-servis nebo si založ své téma at pan SUNO nezuří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 8. březen 2008 Sdílet Odesláno 8. březen 2008 Původně zaslal: ALFWORKS Původně zaslal: @re Ono bmw m3 e46 není tak pěkné jako coupé, ale zase to svezení je úplně o něčem jiném... a klidně bych oželel, že jezdím ve škaredším baworáku ZASE BY TO BYL CELKEM ŠOK PRO MAJITELE BAWORÁKŮ, KDYBY JIM COUPÉ 406 NATRHLO PRDEL :D:D [upravil dne 6/3/2008 @re] No neviem.. M3 E46 mnohy povazuju za dokonaly designersky kusok ... a ono 406 coupe je fakt pekne a nadcasove auto, ale porovnavat to s M3 E46 je trochu smiesne BTW: aj keby sa mu ta uprava podarila, M3 E46 ma v zaklade 321PS na zadnom nahone.... nehovoriac o kvalite podvozku, brzd, pevnosti karoserie, atd,atd ..... cize paapaa 406 s kompressorom porovnával jsem vzhled... v ostatních věcech coupé m3 nesahá ani po kotníky, to bez debat... M3 je prostě M3... včera jsem jel v nové M3 E92.. to auto je tak o 30tříd výš než coupé a to je co říct... mazec... M power rulez ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom406 Odesláno 8. březen 2008 Sdílet Odesláno 8. březen 2008 Pánové máte vozy Peugeot protože Vás něčím zaujali tak prosím Vás neřeště jiné vozy. A věnujte se peugeotům.Jinak tady budeme za chvíli probírat Ferrari nebo Supry ............ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom406 Odesláno 8. březen 2008 Sdílet Odesláno 8. březen 2008 A navíc 99% lidí na tomhle fóru neřeší výkon vozu ale design a mimochodem 406coupé vyhrálo 2x cenu nejhezčí auto světa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 8. březen 2008 Sdílet Odesláno 8. březen 2008 Původně zaslal: tom406 Pánové máte vozy Peugeot protože Vás něčím zaujali tak prosím Vás neřeště jiné vozy. A věnujte se peugeotům.Jinak tady budeme za chvíli probírat Ferrari nebo Supry ............ nikde není zakázáno abychom nemohli psát o jiných vozech... není jenom peugeot... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.