blackthomas

problém u 306

20 posts in this topic

Zdravím,potřeboval bych poradit s menším detailem,mám 306,když vezmu ostře zatáčku,tak mi probliknou kontrolky na baterku,teploty,a klasické stopky,nevíte někdo co by to mohlo býti,díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

AKB-akumulátor--baterie.Podívej se i na opačné konce kabelů--t.j.ukostření a očko na startéru.:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj všichni, jsem zde nová, vlastním kluka Otíka Peugeota 306, je s ním super pojezd, ale předevčírem mi zkomplikoval poprvé život a tak prosím o radu. Ráno jsem v pohodě nastartovala, odjela do práce a odpo už jsem ho ani neotevřela, prostě totálně prázdný, dobře říkám si baterka kaput, /baterka byla ještě origin. franc./koupím novou, ještě říkám nabitou, opět ráno nastartuji a odpo nic, k vzteku:grr, tak že zase stejný postup, nastartovat přes kabely, v tom už jsem fakt dobrá:potlesk, jedu tedy tam kde jsem baterku koupila, ale jasně že jsem ji přes noc nabila, byla totálně vycucaná, tam všechno změřili a nic, pouze mi ten dotyčný říkal, že mi něco bere štávu, prý má být optimálně odběr jen 0,05 a já měla 0,13!Chlapi mi tedy sundali radio, klaksony-ten mi blbnul a odpojili zadní vyhřívání, ted tedy zase jezdím, ale bez tak závada nevyjasněna, Poraďte:myslim. Děkuji Ája

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Alena Vasková

Ahoj všichni, jsem zde nová, vlastním kluka Otíka Peugeota 306, je s ním super pojezd, ale předevčírem mi zkomplikoval poprvé život a tak prosím o radu. Ráno jsem v pohodě nastartovala, odjela do práce a odpo už jsem ho ani neotevřela, prostě totálně prázdný, dobře říkám si baterka kaput, /baterka byla ještě origin. franc./koupím novou, ještě říkám nabitou, opět ráno nastartuji a odpo nic, k vzteku:grr, tak že zase stejný postup, nastartovat přes kabely, v tom už jsem fakt dobrá:potlesk, jedu tedy tam kde jsem baterku koupila, ale jasně že jsem ji přes noc nabila, byla totálně vycucaná, tam všechno změřili a nic, pouze mi ten dotyčný říkal, že mi něco bere štávu, prý má být optimálně odběr jen 0,05 a já měla 0,13!Chlapi mi tedy sundali radio, klaksony-ten mi blbnul a odpojili zadní vyhřívání, ted tedy zase jezdím, ale bez tak závada nevyjasněna, Poraďte:myslim. Děkuji Ája

No to by měl někdo změřit u těch věcí, co ti odpojili vylučovací metodou. Ne odpojit všechno najednou, ale postupně a každé jednotlivě proměřit ampérmetrem a voltmetrem. Já bych tipnul ten klakson, protože má trvalé napětí a pak může i po odpojeném klíčku probíjet. Nebo rádio, které má trvalý proud a pokud má nějakou vadnou součástku, může se to stát taky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dík za rychlou odpověd, mě ten klakson zlobil od té doby co, jsem Otíka koupila, vždy jsem si zatrubkala jednou a pak už nic až zase po dalším nastartování. Budu muset koupit nové, prý radši nové, protože v bazaru na tom budu za chvíli stejně.

:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobíjení je v poho,ale dokáže mi někdo říct, kolik tedy může být při měření v klidovém stavu odběr, aniž by to ovlivnilo pojízdnost auta?

Je to opravdu těch 0,05?? Mě se zdá, že i těch 0,13 není moc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Těch 0,13 je moc, kolik má být skutečně je těžko říct. Něco bere dálkové ovládání (je trvale v pohotovosti na příjmu), něco může alarm, něco rádio, aby nezapomnělo stanice a něco (u nových aut) řídící jednotka, např. pamatuje si, jaká teplota byla posledně nastavena, atd. Takže přesné číslo se nedá určit, u nových aut je to skoro víc, než u starých. Také záleží, za kolik minut po vypnutí měříš - obvody usínají postupně, měřit je potřeba až tak po 5 minutách po vypnutí všeho (pouze kapotu si nechat otevřenou).

Je potřeba postupovat systematicky, odpojovat postupně podezřelé obvody.

S nákupem houkaček nespěchej, nejprve to prověř. Může být svod i v kabeláži - prodřený kabel, špína, vlhkost.

Ta baterka, kterou jsi vyhodila, byla asi dobrá - můžeš ji získat zpět?

[upravil dne 7.3.2008 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, ne baterku původní vozím furt v kufru. No pustíme se příští týden do toho. Letos mu bude 10 let

Jinak moc děkuji vše za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starou baterku ihned nabij, nesvědčí jí být ve vybitém stavu. Pak může ještě sloužit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nesvítí ti někde třeba žárovka?kufr přihrádka spolujezdce??

Share this post


Link to post
Share on other sites

nesvítí Ti mi nic, to všechno už jsme prošli, baterku dám hned dnes nabít přes noc, každopádně až na to příjdem určitě dám vědět, za chvíli jedu z práce, tak to bude zase hop nebo trop:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj všichni, tak jak dopadla má anabáze ohledného mého Otíka? Tak včera jsme opět všechno změřili a zase všechno zapojili. Tak že na první změření v klidu to skočí na 0,14,ale hned to spadne na 0,03.

Dnes ráno jsem v pohodě nastartovala.

Kluci nemůže to být tím, že by se mi nějak zasekávalo odmražování zadního skla či něco podobného?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.