Sign in to follow this  
Followers 0
Gargamell

Kontrolka

13 posts in this topic

Zdravím. Do rodiny nám přibyla 106ka a rád mám několik dotazů. Za 1 - při startování svítí kontrolka - taková jak je tam na obrázku takové to čerpadlo to vypada, většinou zhasne po nastartování tak jak to bývá i u mé 406ky ale teď svítila i při jízdě. Je to rok výroby 96 - to snad nemůže být diagnostika, ne? No a další věc je spojka. Zabírá proklatě vysoko...jak je to se spojkou u 106tek je to problémová část? Diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

spojku bych neresil :) to je snad u kazde 106 se kterou jsem jezdil.

a tu kontrolku nemyslis autodiagnostiku motoru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to je autodiagnostika motoru.... a co ja vim, pokud v aute sviti oranzova kontrolka, tak to neni jeste takovy pruser, nez kdyz sviti cervena....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jako že tam je ještě jiné podsvícení té kontrolky nebo je tam ještě jedna červená?

Share this post


Link to post
Share on other sites

s tema barvama myslim obecne. Ta audiagnostika je jne oranzova. A v manualu pisou ze kdyz se rozsiti tak by s tim melo jet do servisu. CO mame doma 106ku 6 let tak za tu diobu se behme jizdy anio jednou nerozsvitila, a co jsme jeste meli 206ku tak se nam rozsvitila jednou, ale asi po 5 minutach zhasla, a od te doby byl klid. Ono spis asi RJ neco delal ze tam byl nejaky problem, ale clovek nevedel co. CO cekat od francouze s italskou elektrikou ze....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě k té spojce. Já si totiž živě vzpomínám na to, jak mi u Renaulta 21 i u 406ky spojka zabírala výše v výše a pak začala vesele prokluzovat. Tak jenom aby to nenásledovalo za 1000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mno mame na 106 uz druhou spojku a obe dve vesele zabiraly stejne nahore, takze bych to neresil.

Normalne nekdy se projet s tim nasim malym diblikme a uvidis jakou tam mam agresivni spojku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasný, snad se to nějak zase urovna. Jinak, žádnej problém v chodu motoru nepociťuju, tak snad to jen tu slavnou elektriku přešel mráz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta spojka uz nebude asi zadnej slagr,me klasicky bere neco pod pulkou a uz ma taky dost za sebou ale zatim v poho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta kontrolka se při startování rozvicí normálně ale měla by hned zhasnout.jestli nezhasíná tak se asi něco děje:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak uvádí manuál: Kontrolka autodiagnostiky motoru: Indikuje poruchu vstřikovacího nebo zapalovacího systému..pokud po nastartování nezhasne, popřípadě nesvítí po zapnutí zapalování do 2. polohy, obraťte se na servis sitě Peugeot. Je-li vaše vozidlo vybaveno katalyzátorem, může dojít k jeho zničení!

Takže zase taková prdel to nebude, i když ta kontrolka nemá červenou barvu.

Já mám auto z 92. roku, nalítáno 120000km a spojka zabírá tam kde má- těsně před polovinou. Takže to že zabírá až úplně nahoře asi taky nebude úplně ok, ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.