Qweer Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 nazdárek chlapi Nevíte jak správně řadit při sprintech?Jak dosádnout maximálního zrychlení za co nejkratší čas.Nevím jestli to mám vytáčet skoro až do omezovače, nebo jestli je lepší to točit do menších otáček.Zatím co sem jen tak občas blbnul tak sem to dělal spíš podle sluchu ale nejsem si jistý jestli to dělám správně.Hledal sem i na netu a nějak sem se to nikde nedozvěděl tak se ptám tady.No zajímalo by mně to hlavně u dieslu a jak moc velké rozdíly sou u benzínu se stejným výkonem (kw)....zatím díky kdo se do diskuze zapojí s nějakými ověřenými skušenostmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 To chceš jako závodit na sprintech 2,1 TD 80 kw ve 406tce????????:o:o:o:o neříkám že ne ale na sprinty je dost těžká,s tím žádné zázraky nečekej,já mám HDIčko a tam jse dá bezproblémů točit motor do 4500 ot. ale nevím co TD komůrkáč na to??????benzín má větší rozmezí otáček...turbo diesel zase větší krouták je to individuální.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirasCC Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Teorie je taková, že by se mělo řadit v oblasti maximálního výkonu. Takže zjistit průběhy výkonovejch křivek u danýho motoru a v točkách kde je maximum řadit. U dieslu by se to nechalo vyzkoušet celkem snadno, maximální výkon je tam položenej relativně nízko, takže udělat dva pokusy, jednou s vytáčením do omezovače, podruhý s řazením v oblasti maximálního výkonu. Ale chce to aspoň trochu přesnou měřicí techniku, na stopkách rozdíl +/- nějakou tu sekundu ani nepoznáš. Krom toho závodní stroj co máš uvedenej v podpisu opravdu na trhání asfaltu nevypadá. Já myslel že diesel si lidi kupujou kvůli úspoře a ne kvůli machrování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qweer Odesláno 5. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2008 jj hoši to mi je taky jasné že s tím moc nenasprintuju jen tak mně to zajímá,jen tak občas si blbnem s kámošema....známý si koupil hdi 80KW asi na 300m sem ho dal o víc než 10m a to se mi zdá nějaké divné když je to stejné auto stejný výkon a modernější motor..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Původně zaslal: MirasCC Teorie je taková, že by se mělo řadit v oblasti maximálního výkonu. Takže zjistit průběhy výkonovejch křivek u danýho motoru a v točkách kde je maximum řadit. U dieslu by se to nechalo vyzkoušet celkem snadno, maximální výkon je tam položenej relativně nízko, takže udělat dva pokusy, jednou s vytáčením do omezovače, podruhý s řazením v oblasti maximálního výkonu. Ale chce to aspoň trochu přesnou měřicí techniku, na stopkách rozdíl +/- nějakou tu sekundu ani nepoznáš. Krom toho závodní stroj co máš uvedenej v podpisu opravdu na trhání asfaltu nevypadá. Já myslel že diesel si lidi kupujou kvůli úspoře a ne kvůli machrování Souhlasím s tebou.......ale já to trošku na trhání asfaltu mám i když mám diesla......:papa:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qweer Odesláno 5. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2008 jo a já sem myslel spíš že když vemu třeba 406 80kw benzín a disesel jaký v tom bude rozdíl jestli v tom nemáte nějakou zkušenost... Jinak mám předělaný výfukový systém a sportovní vzduchový filtr a max otáčky jsou myslím někde kolem 5100ot/min asi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Původně zaslal: Qweer jj hoši to mi je taky jasné že s tím moc nenasprintuju jen tak mně to zajímá,jen tak občas si blbnem s kámošema....známý si koupil hdi 80KW asi na 300m sem ho dal o víc než 10m a to se mi zdá nějaké divné když je to stejné auto stejný výkon a modernější motor..... Tak to je kámoš asi slabej závodník.....já to měl naopak,na srazu v Šebetově jsem dal 2,1 TD na 400 m tak dobře o 25 m.......dodám foto....a to byl teprve start....... [upravil dne 5-3-08 Přema] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qweer Odesláno 5. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Souhlasím s tebou.......ale já to trošku na trhání asfaltu mám i když mám diesla......:papa:papa jj ale ty to máš myslím načipované a to už je trošku o něčem jiném........šlápneš na plyn,oblak dýmu a nastává start rakety .......možná je to rukama(resp.nohama),možná motorem,nevím ale rád bych se to dozvěděl,jak to je doopravdy...možná to ten týpek cos ho tak rozdupal neumí správně ovládat....a jak si teda řadil u toho sprintu? [upravil dne 5.3.08 Qweer] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Původně zaslal: Qweer Souhlasím s tebou.......ale já to trošku na trhání asfaltu mám i když mám diesla......:papa:papa jj ale ty to máš myslím načipované a to už je trošku o něčem jiném........šlápneš na plyn,oblak dýmu a nastává start rakety .......možná je to rukama(resp.nohama),možná motorem,nevím ale rád bych se to dozvěděl,jak to je doopravdy...možná to ten týpek cos ho tak rozdupal neumí správně ovládat....a jak si teda řadil u toho sprintu? [upravil dne 5.3.08 Qweer] Kdepak dým?? Pouze tě to zatáhne do sedaček. Vím to zvlastní zkušenosti. Seděl jsem vzadu!!!:super:super:mrk:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Původně zaslal: Qweer Souhlasím s tebou.......ale já to trošku na trhání asfaltu mám i když mám diesla......:papa:papa jj ale ty to máš myslím načipované a to už je trošku o něčem jiném........šlápneš na plyn,oblak dýmu a nastává start rakety .......možná je to rukama(resp.nohama),možná motorem,nevím ale rád bych se to dozvěděl,jak to je doopravdy...možná to ten týpek cos ho tak rozdupal neumí správně ovládat....a jak si teda řadil u toho sprintu? [upravil dne 5.3.08 Qweer] Já myslím že je to hodně nohama i rukama,hlavně sprint bez světel,bez klimy a zavřené okna,apokud možno sám bez spolujezdců a točil jsem to tak dobře do 4500 ot.mě to táhne i v tak vysokých točkách [upravil dne 5-3-08 Přema] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Původně zaslal: OK406 Původně zaslal: Qweer Souhlasím s tebou.......ale já to trošku na trhání asfaltu mám i když mám diesla......:papa:papa jj ale ty to máš myslím načipované a to už je trošku o něčem jiném........šlápneš na plyn,oblak dýmu a nastává start rakety .......možná je to rukama(resp.nohama),možná motorem,nevím ale rád bych se to dozvěděl,jak to je doopravdy...možná to ten týpek cos ho tak rozdupal neumí správně ovládat....a jak si teda řadil u toho sprintu? [upravil dne 5.3.08 Qweer] Kdepak dým?? Pouze tě to zatáhne do sedaček. Vím to zvlastní zkušenosti. Seděl jsem vzadu!!!:super:super:mrk:mrk :D:D:D:D:papa:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qweer Odesláno 5. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2008 no jo ale u dieslu je ten dým z výfuku vždy...ať děláš co děláš nevyhneš se tomu při akceleraci....no klimu vypínám vždy,sám taky ale ty světla to sem nemyslel že by to mělo nějak extrémní vliv na to.....ale každá setina se počítá ale zapamatuju si to. prosímtě jaký máš teď výkon po tom načipování a jak moc to de poznat na spořebě, na výkonu a na poruchovosti motoru??teda jaké máš na to záruky [upravil dne 5.3.08 Qweer] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Vidíš z fotky že jedu bez světel a to mám automatické rozvěcování a tak jsem musel dát parkovačky.....jo vždy to zadýmí to je pravda.....mám výkon kolem 106 Kw ale na brzdě jsem nebyl,vycházím z toho že jsem měl 80 kw a on mi přidal asi 33%,spotřeba o pul litru nižší a poruchovost????? Měnil jsem vstřikovače ale už byli asi chycené a chip asi s tím neměl co dělat,jinak bez problémů a záruky?????? máš pul roku záruku na vrácení všeho bezplatně do původního stavu a funkčnost chipu,nikdo ti nedá jiné záruky třeba na výdrž motoru nebo turba atd. [upravil dne 5-3-08 Přema] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 záleží hodně na řidiči moje tehdy ještě seriová 406 combi 1,8i 16v 110PS vs 307SW 2,0 16v (s turbem) a udělal jsem ji dvaqkrat po sobě o delku auta:P:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qweer Odesláno 5. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Původně zaslal: Pe.Tr záleží hodně na řidiči moje tehdy ještě seriová 406 combi 1,8i 16v 110PS vs 307SW 2,0 16v (s turbem) a udělal jsem ji dvaqkrat po sobě o delku auta:P:papa tak to musel být soupeř hrozná lama prohrát s takovým autem,teda jestli to byl benzín(2l s T) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Původně zaslal: Qweer Původně zaslal: Pe.Tr záleží hodně na řidiči moje tehdy ještě seriová 406 combi 1,8i 16v 110PS vs 307SW 2,0 16v (s turbem) a udělal jsem ji dvaqkrat po sobě o delku auta:P:papa tak to musel být soupeř hrozná lama prohrát s takovým autem,teda jestli to byl benzín(2l s T) to je bez turba on tím myslí LPG....:D:D:D:D:D proto ty závorky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Původně zaslal: Přema Původně zaslal: Qweer Původně zaslal: Pe.Tr záleží hodně na řidiči moje tehdy ještě seriová 406 combi 1,8i 16v 110PS vs 307SW 2,0 16v (s turbem) a udělal jsem ji dvaqkrat po sobě o delku auta:P:papa tak to musel být soupeř hrozná lama prohrát s takovým autem,teda jestli to byl benzín(2l s T) to je bez turba on tím myslí LPG....:D:D:D:D:D proto ty závorky nene ono to ma turbo ale i lpg ale sprinty jsme jely na benal, taky to chudák Jaudax nemohl rozchodit, proto jsme i jely dvakrat :-D , ale Neon s 406 sedan se stejny motorem jako ta sw 307 ale bez lpg mě udelal o pul auta .tak zas tak špatně na tom nejsem , teda ted už bych se svym na sprinty nešel , pač než tu kabinu na salamech rozjedu tak je po srazu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qweer Odesláno 5. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2008 to je bez turba on tím myslí LPG....:D:D:D:D:D proto ty závorky hm tak to sorry ale stejně je to divné nevím tedy jaký má sériový výkon 307 2l 16v ale myslím že by to mělo být víc než u té 406 a navíc asi lehčí auto jen tak odhadem typuji:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Původně zaslal: Pe.Tr Původně zaslal: Přema Původně zaslal: Qweer Původně zaslal: Pe.Tr záleží hodně na řidiči moje tehdy ještě seriová 406 combi 1,8i 16v 110PS vs 307SW 2,0 16v (s turbem) a udělal jsem ji dvaqkrat po sobě o delku auta:P:papa tak to musel být soupeř hrozná lama prohrát s takovým autem,teda jestli to byl benzín(2l s T) to je bez turba on tím myslí LPG....:D:D:D:D:D proto ty závorky nene ono to ma turbo ale i lpg ale sprinty jsme jely na benal, taky to chudák Jaudax nemohl rozchodit, proto jsme i jely dvakrat :-D , ale Neon s 406 sedan se stejny motorem jako ta sw 307 ale bez lpg mě udelal o pul auta .tak zas tak špatně na tom nejsem , teda ted už bych se svym na sprinty nešel , pač než tu kabinu na salamech rozjedu tak je po srazu Peto jaudax má Turbo????? To by mělo tak dobře 150 kobylek to se mi nějak nezdá že by 307 MĚLA TURBO,DÍVAL JSEM SE DO TABULEK A 307 sw 2,0 16 V v turbu není...?????:myslim:myslim:myslim:myslim:myslim a to jsem se jaudaxovi ted díval do profilu a on má jen 2,0 l a ne 16 V....sorry jestli jsem tě nějak zklamal [upravil dne 5-3-08 Přema] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Na prvním minisrazu v Týně n/Vlt. jeli kluci sprint. A docela se jim vedlo. Jeli to poprvé. Je z toho i video. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.