Sign in to follow this  
Followers 0
Qweer

jak řadit při sprintu

79 posts in this topic

nazdárek chlapi

Nevíte jak správně řadit při sprintech?Jak dosádnout maximálního zrychlení za co nejkratší čas.Nevím jestli to mám vytáčet skoro až do omezovače, nebo jestli je lepší to točit do menších otáček.Zatím co sem jen tak občas blbnul tak sem to dělal spíš podle sluchu ale nejsem si jistý jestli to dělám správně.Hledal sem i na netu a nějak sem se to nikde nedozvěděl tak se ptám tady.No zajímalo by mně to hlavně u dieslu a jak moc velké rozdíly sou u benzínu se stejným výkonem (kw)....zatím díky kdo se do diskuze zapojí s nějakými ověřenými skušenostmi

Share this post


Link to post
Share on other sites

To chceš jako závodit na sprintech 2,1 TD 80 kw ve 406tce????????:o:o:o:o:o neříkám že ne ale na sprinty je dost těžká,s tím žádné zázraky nečekej,já mám HDIčko a tam jse dá bezproblémů točit motor do 4500 ot. ale nevím co TD komůrkáč na to??????benzín má větší rozmezí otáček...turbo diesel zase větší krouták je to individuální....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teorie je taková, že by se mělo řadit v oblasti maximálního výkonu. Takže zjistit průběhy výkonovejch křivek u danýho motoru a v točkách kde je maximum řadit. U dieslu by se to nechalo vyzkoušet celkem snadno, maximální výkon je tam položenej relativně nízko, takže udělat dva pokusy, jednou s vytáčením do omezovače, podruhý s řazením v oblasti maximálního výkonu. Ale chce to aspoň trochu přesnou měřicí techniku, na stopkách rozdíl +/- nějakou tu sekundu ani nepoznáš.

Krom toho závodní stroj co máš uvedenej v podpisu opravdu na trhání asfaltu nevypadá. Já myslel že diesel si lidi kupujou kvůli úspoře a ne kvůli machrování :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj hoši to mi je taky jasné že s tím moc nenasprintuju jen tak mně to zajímá,jen tak občas si blbnem s kámošema....známý si koupil hdi 80KW asi na 300m sem ho dal o víc než 10m a to se mi zdá nějaké divné když je to stejné auto stejný výkon a modernější motor.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MirasCC

Teorie je taková, že by se mělo řadit v oblasti maximálního výkonu. Takže zjistit průběhy výkonovejch křivek u danýho motoru a v točkách kde je maximum řadit. U dieslu by se to nechalo vyzkoušet celkem snadno, maximální výkon je tam položenej relativně nízko, takže udělat dva pokusy, jednou s vytáčením do omezovače, podruhý s řazením v oblasti maximálního výkonu. Ale chce to aspoň trochu přesnou měřicí techniku, na stopkách rozdíl +/- nějakou tu sekundu ani nepoznáš.

Krom toho závodní stroj co máš uvedenej v podpisu opravdu na trhání asfaltu nevypadá. Já myslel že diesel si lidi kupujou kvůli úspoře a ne kvůli machrování :aut

Souhlasím s tebou.......ale já to trošku na trhání asfaltu mám i když mám diesla......:papa:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo a já sem myslel spíš že když vemu třeba 406 80kw benzín a disesel jaký v tom bude rozdíl jestli v tom nemáte nějakou zkušenost...

Jinak mám předělaný výfukový systém a sportovní vzduchový filtr a max otáčky jsou myslím někde kolem 5100ot/min asi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Qweer

jj hoši to mi je taky jasné že s tím moc nenasprintuju jen tak mně to zajímá,jen tak občas si blbnem s kámošema....známý si koupil hdi 80KW asi na 300m sem ho dal o víc než 10m a to se mi zdá nějaké divné když je to stejné auto stejný výkon a modernější motor.....

Tak to je kámoš asi slabej závodník.....já to měl naopak,na srazu v Šebetově jsem dal 2,1 TD na 400 m tak dobře o 25 m.......dodám foto....a to byl teprve start.......

[upravil dne 5-3-08 Přema]

post-0-14109599341747_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Souhlasím s tebou.......ale já to trošku na trhání asfaltu mám i když mám diesla......:papa:papa:papa

jj ale ty to máš myslím načipované a to už je trošku o něčem jiném........šlápneš na plyn,oblak dýmu a nastává start rakety :super.......možná je to rukama(resp.nohama),možná motorem,nevím ale rád bych se to dozvěděl,jak to je doopravdy...možná to ten týpek cos ho tak rozdupal neumí správně ovládat....a jak si teda řadil u toho sprintu?

[upravil dne 5.3.08 Qweer]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Qweer

Souhlasím s tebou.......ale já to trošku na trhání asfaltu mám i když mám diesla......:papa:papa:papa

jj ale ty to máš myslím načipované a to už je trošku o něčem jiném........šlápneš na plyn,oblak dýmu a nastává start rakety :super.......možná je to rukama(resp.nohama),možná motorem,nevím ale rád bych se to dozvěděl,jak to je doopravdy...možná to ten týpek cos ho tak rozdupal neumí správně ovládat....a jak si teda řadil u toho sprintu?

[upravil dne 5.3.08 Qweer]

Kdepak dým?? Pouze tě to zatáhne do sedaček. Vím to zvlastní zkušenosti. Seděl jsem vzadu!!!:super:super:super:mrk:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Qweer

Souhlasím s tebou.......ale já to trošku na trhání asfaltu mám i když mám diesla......:papa:papa:papa

jj ale ty to máš myslím načipované a to už je trošku o něčem jiném........šlápneš na plyn,oblak dýmu a nastává start rakety :super.......možná je to rukama(resp.nohama),možná motorem,nevím ale rád bych se to dozvěděl,jak to je doopravdy...možná to ten týpek cos ho tak rozdupal neumí správně ovládat....a jak si teda řadil u toho sprintu?

[upravil dne 5.3.08 Qweer]

Já myslím že je to hodně nohama i rukama,hlavně sprint bez světel,bez klimy a zavřené okna,apokud možno sám bez spolujezdců a točil jsem to tak dobře do 4500 ot.mě to táhne i v tak vysokých točkách

[upravil dne 5-3-08 Přema]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Původně zaslal: Qweer

Souhlasím s tebou.......ale já to trošku na trhání asfaltu mám i když mám diesla......:papa:papa:papa

jj ale ty to máš myslím načipované a to už je trošku o něčem jiném........šlápneš na plyn,oblak dýmu a nastává start rakety :super.......možná je to rukama(resp.nohama),možná motorem,nevím ale rád bych se to dozvěděl,jak to je doopravdy...možná to ten týpek cos ho tak rozdupal neumí správně ovládat....a jak si teda řadil u toho sprintu?

[upravil dne 5.3.08 Qweer]

Kdepak dým?? Pouze tě to zatáhne do sedaček. Vím to zvlastní zkušenosti. Seděl jsem vzadu!!!:super:super:super:mrk:mrk

:D:D:D:D:D:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jo ale u dieslu je ten dým z výfuku vždy...ať děláš co děláš nevyhneš se tomu při akceleraci....no klimu vypínám vždy,sám taky ale ty světla to sem nemyslel že by to mělo nějak extrémní vliv na to.....ale každá setina se počítá :potlesk

ale zapamatuju si to.

prosímtě jaký máš teď výkon po tom načipování a jak moc to de poznat na spořebě, na výkonu a na poruchovosti motoru??teda jaké máš na to záruky

[upravil dne 5.3.08 Qweer]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidíš z fotky že jedu bez světel a to mám automatické rozvěcování a tak jsem musel dát parkovačky.....jo vždy to zadýmí to je pravda.....mám výkon kolem 106 Kw ale na brzdě jsem nebyl,vycházím z toho že jsem měl 80 kw a on mi přidal asi 33%,spotřeba o pul litru nižší a poruchovost????? Měnil jsem vstřikovače ale už byli asi chycené a chip asi s tím neměl co dělat,jinak bez problémů a záruky?????? máš pul roku záruku na vrácení všeho bezplatně do původního stavu a funkčnost chipu,nikdo ti nedá jiné záruky třeba na výdrž motoru nebo turba atd.

[upravil dne 5-3-08 Přema]

Share this post


Link to post
Share on other sites

záleží hodně na řidiči

moje tehdy ještě seriová 406 combi 1,8i 16v 110PS vs 307SW 2,0 16v (s turbem) a udělal jsem ji dvaqkrat po sobě o delku auta:P:papa

post-0-14109599341868_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

záleží hodně na řidiči

moje tehdy ještě seriová 406 combi 1,8i 16v 110PS vs 307SW 2,0 16v (s turbem) a udělal jsem ji dvaqkrat po sobě o delku auta:P:papa

tak to musel být soupeř hrozná lama prohrát s takovým autem,teda jestli to byl benzín(2l s T)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Qweer

Původně zaslal: Pe.Tr

záleží hodně na řidiči

moje tehdy ještě seriová 406 combi 1,8i 16v 110PS vs 307SW 2,0 16v (s turbem) a udělal jsem ji dvaqkrat po sobě o delku auta:P:papa

tak to musel být soupeř hrozná lama prohrát s takovým autem,teda jestli to byl benzín(2l s T)

to je bez turba on tím myslí LPG....:D:D:D:D:D:D proto ty závorky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Přema

Původně zaslal: Qweer

Původně zaslal: Pe.Tr

záleží hodně na řidiči

moje tehdy ještě seriová 406 combi 1,8i 16v 110PS vs 307SW 2,0 16v (s turbem) a udělal jsem ji dvaqkrat po sobě o delku auta:P:papa

tak to musel být soupeř hrozná lama prohrát s takovým autem,teda jestli to byl benzín(2l s T)

to je bez turba on tím myslí LPG....:D:D:D:D:D:D proto ty závorky

nene ono to ma turbo ale i lpg ale sprinty jsme jely na benal, taky to chudák Jaudax nemohl rozchodit, proto jsme i jely dvakrat :-D , ale Neon s 406 sedan se stejny motorem jako ta sw 307 ale bez lpg mě udelal o pul auta .tak zas tak špatně na tom nejsem , teda ted už bych se svym na sprinty nešel , pač než tu kabinu na salamech rozjedu tak je po srazu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je bez turba on tím myslí LPG....:D:D:D:D:D:D proto ty závorky hm tak to sorry :mad::mrk

ale stejně je to divné nevím tedy jaký má sériový výkon 307 2l 16v ale myslím že by to mělo být víc než u té 406 a navíc asi lehčí auto jen tak odhadem typuji:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: Přema

Původně zaslal: Qweer

Původně zaslal: Pe.Tr

záleží hodně na řidiči

moje tehdy ještě seriová 406 combi 1,8i 16v 110PS vs 307SW 2,0 16v (s turbem) a udělal jsem ji dvaqkrat po sobě o delku auta:P:papa

tak to musel být soupeř hrozná lama prohrát s takovým autem,teda jestli to byl benzín(2l s T)

to je bez turba on tím myslí LPG....:D:D:D:D:D:D proto ty závorky

nene ono to ma turbo ale i lpg ale sprinty jsme jely na benal, taky to chudák Jaudax nemohl rozchodit, proto jsme i jely dvakrat :-D , ale Neon s 406 sedan se stejny motorem jako ta sw 307 ale bez lpg mě udelal o pul auta .tak zas tak špatně na tom nejsem , teda ted už bych se svym na sprinty nešel , pač než tu kabinu na salamech rozjedu tak je po srazu :D

Peto jaudax má Turbo????? To by mělo tak dobře 150 kobylek to se mi nějak nezdá že by 307 MĚLA TURBO,DÍVAL JSEM SE DO TABULEK A 307 sw 2,0 16 V v turbu není...?????:myslim:myslim:myslim:myslim:myslim:myslim a to jsem se jaudaxovi ted díval do profilu a on má jen 2,0 l a ne 16 V....sorry jestli jsem tě nějak zklamal

[upravil dne 5-3-08 Přema]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prvním minisrazu v Týně n/Vlt. jeli kluci sprint. A docela se jim vedlo. Jeli to poprvé. Je z toho i video. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.