Sign in to follow this  
Followers 0
Che

Co po osumsetšestce?

86 posts in this topic

Tak jsem svému evasionkovi popřál vše nejlepší ke dvanáctým narozeninám, potřásl mu šaltrpákou a začínám přemýšlet o něčem novějším. O naftě neuvažuju, páč mám ještě malý auto a s evasem 2,0i-89kW jsem najel za čtyři roky 45 tisíc, což se mi zdá pod prahem naftové rentability. Problém je v tom, že 807ka mě nějak moc neoslovuje. Já bych chtěl něco trochu většího, páč když tam hodím tři řady, tak ten kufr fakt už nestíhá, což bych asi moc nevyřešil, protože rozdíl je zanedbatelný. Docela se mi líbí Espace Grand, ale ten zase nemá šoupačky, na který jsem si docela zvykl. Jediný trochu větší auto s šupačkma je Voyager Grand, ale ten se prý dost kazí. Pak taky ještě Vito, ale to má většinou dveře jen z jedný strany, páč germán chtěl za druhý příplatek. Nemáte s takovou změnou někdo zkušenost???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych na Tvém místě šel do VW Multivan/Caravelle - měl jsem T4 a naprostá spokojenost

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Já bych na Tvém místě šel do VW Multivan/Caravelle - měl jsem T4 a naprostá spokojenost

tiez by som isiel do carevelle......znami to mal, a bol stým nad mieru spokojny......len aby clovek kludne spal...bo sa to dost kradne...aspon u nas...ako kazdy iny VW

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je nesporně dobrý auto, ale neexistuje v něm slušnej benzínovej motor. Mě by se sice šestiválec líbil, ale když si představím tu spotřebu a to ručení, tak se osypávám.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

A caravela ma dvoje soupacky nebo jedny jako normalni T?

Měl jsem T4 s dvěma šoupačkama, na Caravelle je to podstatně častější jev než u pouhého Transportera (na T5 Multivan jsem je viděl mnohokrát).

Ad Che: ono kupovat velký auto s benzínem je tak trošku anomálie, proto se Ti takové bude i špatně hledat

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co po 806 v nafte?

Docela se mi zamlouva novy expert - osobni prodlouzena verze. Nejel jste s tim uz nekdo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novej expert se mi líbí moc, ale to je poněkud mimo moje fin. možnosti. Já si představuju tak asi nulatrojku, akorát nevim co. Nakonec se na to asi vybodnu a koupím novější osumsetšestku a bude vymalováno. Aspoň se nebudu muset zabývat sháněním sedadel, zahrádky a zimních kol. Halt budu muset častěj jezdit s truhlou, páč jak děcka rostou, začíná to být pres.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lubor

A co po 806 v nafte?

Docela se mi zamlouva novy expert - osobni prodlouzena verze. Nejel jste s tim uz nekdo?

S novým Expertem jsem měl tu čest jet (s dodávkou) a po pravdě mě velice zklamal (možná to bylo zaviněno tím, že jsem byl zvyklý jezdit s Ducatem 2,8 JTD a tento kousek měl 1,6 HDI 66 kW, který tomu autu absolutně nestačil - rozhýbat ho na dálnici na rychlost blížící se limitu byl téměř nadlidský výkon)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale s dvoulitrem ať už v naftě nebo v benzínu by to asi nebylo špatný, navíc se dělá i delší verze a zvýšená střecha, což je super. Akorát to půjde sehnat za pro mě schůdnou cenu tak za pět let, takže mezitím potřebuju jiný auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Che

Novej expert se mi líbí moc, ale to je poněkud mimo moje fin. možnosti. Já si představuju tak asi nulatrojku, akorát nevim co. Nakonec se na to asi vybodnu a koupím novější osumsetšestku a bude vymalováno. Aspoň se nebudu muset zabývat sháněním sedadel, zahrádky a zimních kol. Halt budu muset častěj jezdit s truhlou, páč jak děcka rostou, začíná to být pres.

To bude nejrozumnější varianta, koupit poslední model 806, protože pak už nic moc není. Nicméně, když zas tolik nejezdíš, proč si nenecháž tohle? Vždyť je v tom prd rozdíl, údržbově stejné, nerezne to (pokud to nebylo zbořené), myslíš že to dalších 5 let nevydrží? Kolik na tom máš najeto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Che

Novej expert se mi líbí moc, ale to je poněkud mimo moje fin. možnosti. Já si představuju tak asi nulatrojku, akorát nevim co. Nakonec se na to asi vybodnu a koupím novější osumsetšestku a bude vymalováno. Aspoň se nebudu muset zabývat sháněním sedadel, zahrádky a zimních kol. Halt budu muset častěj jezdit s truhlou, páč jak děcka rostou, začíná to být pres.

jelikož nemám střešní nosič,tak to řeším vozíkem. Zjištuju,že čím větší kufr,tím víc se ho

snažím nacpat. Jinak uvidíš jestli seženeš něco. Jinak co jsem koukal na bazarové Caravelle,tak za ty ceny by si člověk mohl koupit už 807.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen na rozdíl od Caravelly bych z té 807y měl trochu větší strach - přeci jen je to auto prošpikované elektronikou

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Jen na rozdíl od Caravelly bych z té 807y měl trochu větší strach - přeci jen je to auto prošpikované elektronikou

Jo určitě Caravella je co se týká spolehlivosti jinde. Jinak než jsme koupili 806,tak jsem studoval různé časopisy

s recenzema na bazarová auta. První ročníky 807 pokulhávaly co se týče spolehlivosti.

Ale každý časopis a vždy skoro jiná recenze. Takže jsme stejně nakonec koupili auto,které se nám libilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natočeno na tom mám teď asi 160 ale začínám do toho cpát nějak víc peněz - hlavně do brzd. Kdych sehnal slušnou 806 s šestnáctiventilem, ktrerý má o nějaký ten koník navíc a menší spotřebu, tak by to bylo docela příjemný. Taky ABS a digi klima by docela bodlo. Akorát teďka kupuju časák Autoojetiny, kterej se mi zdá docela dobrej a tam píšou, že tenhle motor trpí na záhadné předčasné opotřebení čtvrtého válce - neslyšeli jste o tom někdo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to slyším poprvé. A maj namysli naftu nebo benzín?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedná se 2,0 benzin 16V 100kW-136k, kterej je i v jinejch modelech. Mě to teda taky nezní moc pravděpodobně ale oni to mají většinou od servisů a jinak co tam píšou většinou sedí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jsou úplně poslední benzínáky než začli vyrábět 807. Vyráběli se od roku 2000 do ukončení.

Před tím se vlastně vyráběli 1.8i 8V,2.0i 8V a 2.0i 8V turbo. Takže je klidně možné,že to může dělat jen

tenhle motor co jsi napsal,protože o těchto motorech nikde nebyla zmínka o tomto problému. Nejsem mechanik,takže je to pouze domněnka.

[upravil dne 5/3/08 adraj]

[upravil dne 5/3/08 adraj]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Che

Natočeno na tom mám teď asi 160 ale začínám do toho cpát nějak víc peněz - hlavně do brzd. Kdych sehnal slušnou 806 s šestnáctiventilem, ktrerý má o nějaký ten koník navíc a menší spotřebu, tak by to bylo docela příjemný. Taky ABS a digi klima by docela bodlo. Akorát teďka kupuju časák Autoojetiny, kterej se mi zdá docela dobrej a tam píšou, že tenhle motor trpí na záhadné předčasné opotřebení čtvrtého válce - neslyšeli jste o tom někdo????

Jestli máš najeté jen takhle směšné km, tak bych si to rozhodně nechal. Digi klima je v těhle autech spíš potenciální problém než přínos. A cpát víc peněz do brzd???? Co je proboha víc peněz do brzd? To nacpeš do novější ojetiny úplně stejně tak - destičky i kotouče jsou stejné, tudíž stejně drahé

Share this post


Link to post
Share on other sites

Destičky a kotouče samozdřejmě nemyslím - to je spotřebák. Ale asi tak před půl rokem odešlo prase v zadním kole, takže jem měnil rovnou obě a v lednu jsem neprošel technickou, páč byl zatuhlej regulátor u zadní nápravy. Rozchodit se ho nepodařilo a když mi v citroenu řekli, že novej stojí pětku, tak se mi poněkud protočily panenky. Nakonec jsem ho sehnal v italkáru na Vinohradech za dvojku ale jdou do něj čtyři trubky a povolit se podařilo jen tři a jedna se musela dát nová. Jinak za poslední rok měněno - ložisko v předním kole, čidlo tacháku, páčka blinkrů. Teď mě čeká výfuk, páč to vzadu chrochtá a přední náprava už na tom není taky nijak slavně. Navíc to topí pouze tehdy, když má motor tři tisíce a více otáček, což typuju na zúženej průřez - nestalo se Vám to někomu???

Tím nechci říct, že bych byl na to auto byl nějak naštvanej, ale první tři roky jsem do toho lil akorát benzin ( samo jsem po koupi měnil rozvody ). Holt už to má přes deset let a páč občas jezdím ven tak bych s tím nerad zůstal někde viset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.