Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Amatérská oprava - překážka v sání?


M.a.R.i

Recommended Posts

Už dřív jsem si všiml že hadice mezi vzduchovým filtrem a škrtící klapkou je v harmonice prasklá. Provizorně jsem to vyřešil vteřinovým lepidlem a páskou na koberce :), což mi došlo,že asi nebude to pravé ořechové,tak jsem se zhruba po 3měsících odhodlal navštívit peugeot salon a koupit novou hadici za \"krásnýchů 900Kč včetné DPH. Ale byl menší problém v tom,že mám auto s pohonem na LPG a v hadici byl zastrčen železný dutý kroužek s dirkami,do kterého vede hadice s LPG ( Asi vstřik plynu ??). Inu vyndal jsem starou hadici, rozřízl jí a vytáhl kroužek a pokusil se ho zasunout do nové hadice,ale došlo mi,že původní hadice se musela o dost roztáhnout,aby se kroužek prostrčil. Tak jsem začal novou hadici zahřívat nad sporákem :). Kupodivu jsem hadici nepropálil a ruce nepopalil a vše dopadlo v rámci možností dobře. Ale stejně jsem se s kroužkem dostal do určité pozice a dál už to nešlo a vznikl mezi hadicí a kroužkem takový schod,který je na 2.obrázku červeně zakroužkovaný a také je mezi kroužkem a vzduchovým filtrem hadice celkem zúžená. Tak by mě zajímalo jaký to může mít vliv? Ten \"schod\" a zůžení hadice. Zvýší se spotřeba? Sníží výkon?

Vím,že pro mnohé to bude velmi stupidní dotaz,ale i tak by mě to zajímalo. A jinak, opravdu se nejedná o vtip a jsem tak nešikovný :D

post-0-14109599290034_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je restriktor? To kolečko? :D. Jsem fakt lama. No, ono bez hadice bych těžko jezdil ne? Kam bych si pak strčil tu hadici od LPG? :D:D

Ta hadice v tom zúžení má minimálně takový poloměr jako vnitřní poloměr toho kroužku.

A nebo nebylo by lepší řešění místo originální hadice nabastlit nějakou rovnou hadici, kde by se i lépe protáhnul ten kroužek?

[upravil dne 4.3.2008 M.a.R.i]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já můžu potvrdit názor Tomina, že podle toho co jsem měl na Feldě a teď, co mám na Peginu!

Bráno podle vstupu vzduchu, je nejdříve plastová, různě točená hadice, do které je pouze připojena hadice odvětrávání víka ventilů. Tato je nasunuta na hliníkovou redukci do které je veden plyn z reduktoru(splyňovače).AL mezikus je přišroubován na tělo, kde je škrtící klapka, krokáč...Tak to mám já. Snad víš jak to tam bylo před výměnou hadice, ale každopádně zúžený profil sání má vliv na výkon. Také pospřemýšlej, jak tam dostaneš hadici od plynu(LPG), když jsi mezikus zasunul. To musel být výkon, dostat velký prům. do malého průměru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...