M.a.R.i Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Už dřív jsem si všiml že hadice mezi vzduchovým filtrem a škrtící klapkou je v harmonice prasklá. Provizorně jsem to vyřešil vteřinovým lepidlem a páskou na koberce , což mi došlo,že asi nebude to pravé ořechové,tak jsem se zhruba po 3měsících odhodlal navštívit peugeot salon a koupit novou hadici za \"krásnýchů 900Kč včetné DPH. Ale byl menší problém v tom,že mám auto s pohonem na LPG a v hadici byl zastrčen železný dutý kroužek s dirkami,do kterého vede hadice s LPG ( Asi vstřik plynu ??). Inu vyndal jsem starou hadici, rozřízl jí a vytáhl kroužek a pokusil se ho zasunout do nové hadice,ale došlo mi,že původní hadice se musela o dost roztáhnout,aby se kroužek prostrčil. Tak jsem začal novou hadici zahřívat nad sporákem . Kupodivu jsem hadici nepropálil a ruce nepopalil a vše dopadlo v rámci možností dobře. Ale stejně jsem se s kroužkem dostal do určité pozice a dál už to nešlo a vznikl mezi hadicí a kroužkem takový schod,který je na 2.obrázku červeně zakroužkovaný a také je mezi kroužkem a vzduchovým filtrem hadice celkem zúžená. Tak by mě zajímalo jaký to může mít vliv? Ten \"schod\" a zůžení hadice. Zvýší se spotřeba? Sníží výkon? Vím,že pro mnohé to bude velmi stupidní dotaz,ale i tak by mě to zajímalo. A jinak, opravdu se nejedná o vtip a jsem tak nešikovný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 4. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2008 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 4. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2008 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 4. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2008 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 si delas prdel, ne? ...aha, nahore pises, ze nedelas:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 4. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Spíše by mi pomohla rada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 ok. tak ten \"schod\" je problem, ale oproti prakticky ucpanemy sani zanedbatenej. uz jsi zkusil jezdit bez te hadice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 4. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Ta hadice není ucpaná. Ta fotka zkresluje. Už z výroby je tam tam hadice zúžená. Zas takovej d*bil nejsem. Nafotil bych to,ale nechce se mi jí znovu sundavat. A jestli jsem zkusil jezdit bez hadice? To má být vtip? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 4. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Nebo by se hodil návod jak ten kroužek protlačit o něco dál. Sporák už na to nestačil . Někdo mi radil,abych hadici namočil do horký vody,ale to se mi moc nezdá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 nejjednodussi zpusob, jak prokazat, ci vyvratit negativni vliv:) jinak podle tech fotek to vypada ne restriktor jako krava. schod neres, stejne to tam asi jinak nenapasujes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 4. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Co je restriktor? To kolečko? . Jsem fakt lama. No, ono bez hadice bych těžko jezdil ne? Kam bych si pak strčil tu hadici od LPG? :D Ta hadice v tom zúžení má minimálně takový poloměr jako vnitřní poloměr toho kroužku. A nebo nebylo by lepší řešění místo originální hadice nabastlit nějakou rovnou hadici, kde by se i lépe protáhnul ten kroužek? [upravil dne 4.3.2008 M.a.R.i] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 bych ti napsal kam, ale nebylo by to slusne:D ad restriktor: (pri trose uvahy tam najdes odpovedi i na svuj puvodni dotaz) http://www.google.cz/search?sourceid=navclient&hl=cs&ie=UTF-8&rlz=1T4GZHZ_csCZ245CZ245&q=restriktor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 4. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2008 jj, ten google mě taky pak napadl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 hadice se fakt nejlíp tvarujou když je namočíš do horký (snad i skoro vařící) vody, je to lepší než je nahřívat nad sporákem, nestane se ti že bys ji popálil.. snad jenom až ho tam budeš pasovat tak to aspoň nasliň, ono to pak líp klouže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 5. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Ok, díky za radu,tak to zkusím s tou vodou. Snad se u toho neopařím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomino Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Čoveče nemá být náhodou podtlaková regulace (vývod ze sání) až za tím kroužkem - vstřikovačem plynu?????? Myšleno až mezi tím kroužkem a spalovacím prostorem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pilot Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Já můžu potvrdit názor Tomina, že podle toho co jsem měl na Feldě a teď, co mám na Peginu! Bráno podle vstupu vzduchu, je nejdříve plastová, různě točená hadice, do které je pouze připojena hadice odvětrávání víka ventilů. Tato je nasunuta na hliníkovou redukci do které je veden plyn z reduktoru(splyňovače).AL mezikus je přišroubován na tělo, kde je škrtící klapka, krokáč...Tak to mám já. Snad víš jak to tam bylo před výměnou hadice, ale každopádně zúžený profil sání má vliv na výkon. Také pospřemýšlej, jak tam dostaneš hadici od plynu(LPG), když jsi mezikus zasunul. To musel být výkon, dostat velký prům. do malého průměru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.