kamen22 Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Dnes som menil olej a pred nalievanim noveho som si vsimol cez nalievaci otvor, ze na vacke pre jeden ventil su priecne ryhy. Vie niekto cim to moze byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Typicky přemazanej motor.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Vícero možností kde na počátku je řidič .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 vysvětlí mi to někdo malinko prosím, páč mi to moc jasný neni, a celkem mě to zajímá, jinak se omlouvám za kuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 No, já to pochopil tak, že má rejhatou jednu vačku. Tím \"přemazaným motorem\" se asi ironicky myslí, že tam bylo oleje pramálo a vačka byla suchá a po táhlu ventilu (jestli to píšu správně) moc neklouzala, ale spíš poskakovala až vyskákala rýhy. Pokud se pletu, tak se taktéž rád poučím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Jestli to není tím, že jsou ucpané kanálky na hřídeli, co jsou vahadla ventilů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Alebo ked nie ucpane tak isto budu ulomene mazacie kanaliky na tej mazacej liste . Su totiz z plastu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Já bych to viděl v intencích: Málo oleje - větší otáčky motoru, tím pádem menší tlak a průtok oleje motorem, protržení olejového filmu na součástce a už je to kov na kov. - tepelné přetížení oleje - asi nejvetší podíl bude v přešvihnutí výměny oleje a filtru - sicení oleje vodou a degradace vlastností oleje - podmínky provozu, městský provoz, prašnost při provozu - nedodržení doporučení výrobce na typ a výkonostní třídu oleje atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamen22 Odesláno 6. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2008 No ja som si to vsimol az teraz a predtym som olej daval menit niekomu druhemu. Vzdy kvalitny a po 10t km aj s filtrom. Je mozne ze to tam bolo uz predtym ako som to kupil. Zaujimave je ze tie ryhy niesu na tom mieste vacky kde sa obtiera o ventil ale hned za ako by uz mal byt uzavrety a nie su rovnobezne v smere pohybu vacky ale priecne. akokeby od zveraku. [upravil dne 6/3/08 kamen22] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.