Petr605 Odesláno 5. leden 2004 Sdílet Odesláno 5. leden 2004 Otazka predevsim pro Oddieho: co obnasi dodelat servo do 1.9D novejsi model. Obcas musim jet otcovym autem a proti me 605 je to fakt brutal. Ted v zime tam ma sirsi gumy a pokud jedu pomalu, tak to je k neutoceni - navic tam ma volant z GTIcka => mensi prumer => vetsi namaha. Diky za odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 5. leden 2004 Sdílet Odesláno 5. leden 2004 Asi tusim co ti Oddie odpovi............. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. leden 2004 Sdílet Odesláno 5. leden 2004 nechceš to probrat raději osobně? Nerad píšu romány... V kostce: 1. sehnat řízení s posilovačem (z 205 nebo 309, to je stejné, já tam mám z 309 GTI). K řízení je třeba koupit i příslušný kloubek. 2. do 205D se zřejmě nevejde servopumpa pod altík, jako u 405, takže je třeba mít verzi motoru s vývěvou poháněnou řemenicí. Pokud to nemáš, je třeba sehnat vačku 1,9D s koncem pro řemenici. Dále dvojitou řemenici, vývěvu na řemen, držák vývěvy a servopumpy a servopumpu. 3. dále je třeba sehnat hadici serva ze 405D starý model, nebo 205D; a nádržku. No, a když to všechno máš, už to jen smontuješ... Pokud máš, jako já, držák vývěvy a servopumpy za 405 (jiný asi neseženeš), po smontování zjistíš, že se tam nevejde orig. krabice vzduchového filtru, takže tam dáš sportovní kužel... a pár dalších špeků - ale odměnou je snažší parkování. Je to tu někde na fotce, nebo to můžeš vidět naživo v Praze, po předchozí domluvě (auto není moje, takže může být někde pryč). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 5. leden 2004 Sdílet Odesláno 5. leden 2004 no já nevím, mám na 205 D taky širší gumy a volant z GTi ale že bych měl problémy s parkováním? holt když je někdo rozmazlený podle toho co psal oddie tak bych se na to vysmrkal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 5. leden 2004 Sdílet Odesláno 5. leden 2004 Na zimu sirsi gumy neni to blbost? Jsem nekde slysel ze cim uzsi jsou v zime gumy, tim lip? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 5. leden 2004 Sdílet Odesláno 5. leden 2004 taky bys moh zacit posilovat trosku zhubnout, nabrat kondici a otaceni volantem pujde hned lip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 6. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2004 To Impact: Ja vsechny tyhle chytry rady pretlumocim matce, ktera s tim jezdi casteji nez ja a uvidime, co na to ona.:D:D:D To Oddie: Az to bude aktualnejsi, tak Ti poslu mail a domluvili bychom se. Tohle mela byt jenom sonda. Zatim diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. leden 2004 Sdílet Odesláno 6. leden 2004 Ještě na jednu variantu jsem zapomněl: Máte-li varintu motoru s vývěvou přímo na vačce, a nemáte všechny ty věci k dispozici doma jako já, je zde možnost použít elektrickou servopumpu ze 106-ky. Pak to obnáší: 1: koupit to řízení s posilovačem, jak jsem psal výše, tedy z 205 či 309 2: koupit elektrickou servopumpu ze 106-ky s příslušnými hadicemi a kabeláží. Tahle varianta se na 205-ky i normálně montovala, tuším od r. 94. Elektrická servopumpa je sice věc dost drahá a často se seroucí, ale vyjde to asi levněji a jednodušeji než předělávka motoru na řemenici. Kdo má ovšem variantu motoru s pohonem vývěvy řemenicí, je pro něj lepší ten první popsaný způsob - dvojitá řemenice a servopumpa na řemen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. leden 2004 Sdílet Odesláno 6. leden 2004 A ještě k těm chytrým radám : S 205D bez serva jsem před pár lety najezdil okolo 70tis km, a nějak extra mi to nevadilo. Pak jsem ale pořídil 405D se servem, a od té doby auto bez serva nechci. Člověk si prostě rád a rychle zvykne... Zvláš? v případě, že s tím autem jezdí žena, je to servo prostě velmi vhodná věc. Takže, pokud máte opravdu pěknou a zachovalou 205D (či 309D), kterou si chcete ještě nějakou dobu nechat, nelitoval bych zhruba těch 4-8tis, za které se to dá dát komplet pořídit. Tuhle investici vám mohu jen vřele doporučit, na rozdíl od posranejch mračítek, spojlerů, modrejch diod a jinej patlanin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varuz Odesláno 6. leden 2004 Sdílet Odesláno 6. leden 2004 no když už jsme u tý 205tky v dieselu, tak mě taky šel volant opravdu ztuha. Ale pak jsem si nechal vyměnit tlumiče, spodní ramena a všechny ty gumy okolo tlumičů a mechanik zjistil, že mám totálně zarezlý ložiska nahoře u tlumičů. Když to rozebral, tak se to rozpadlo. Nechal jsem je vyměnit za nový a ejhle, volant jde opravdu daleko líp. Je pravda, že servo je servo, ale tohle hodně pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.