Sign in to follow this  
Followers 0
daja535

207 SW VTi 1,4 95 k

5 posts in this topic

Dobrý den ,

kolegové prosím poradte , koncem měsíce se stanu majitelem nového 207 SW 1,4 VTi 16 V

jak takový syrový motor zajet aby se mu u mě líbilo :D

jasně musí se zahřát a nepodtáčet , ale máte někdo nějaké bližší zkušenosti s touto motorizací .

Docela se těším , je to moje první kombi , nikdy jsem kombi nechtěl ,ale máme uplně nové miminko a tak musím někde vozit kočárek.

přesto jsem si pro potěšení 607 mičku nechal .

díky Daja535 :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor je konstruovaný tak aby snesl trvalou jízdu na cca 1000 otáček, takže podtáčení se bát nemusíš. Naopak nadměrné vytáčení zvláště studeného motoru je horší. Motor EP3 vychází konstrukčně z motoru EP6, mají shodný blok i hlavu válců. Zvláštností těchto motorů je regulace množství nasávaného vzduchu pomocí variabilního zdvihu sacích ventilů, škrtící klapka je jenom pro backup. Motor má proto nižší volnoběžné otáčky než je běžných motorů. Oba motory mají dobrý průběh točivého momentu a jezdí se s nima dobře.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to je dobře , něco jsem o tom četl ale nikdy jsem s tím motorem nejel jako předváděcí auto měli 1,4 8v 75k ve výbavě trendy a ten starý motor mě tedy nenadchnul.

hlučný a slabý

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak tento motor je podla mna to nejlepsie co v benzine peugeot predviedol...a uz bolo na case podskocit o krok dalej aj u benzinu...a variabilne casovanie konecne zaviest....japonci s nim ordinuju uz dlhe roky..a maju upech

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: marisw

tak tento motor je podla mna to nejlepsie co v benzine peugeot predviedol...a uz bolo na case podskocit o krok dalej aj u benzinu...a variabilne casovanie konecne zaviest....japonci s nim ordinuju uz dlhe roky..a maju upech

Variabilní časování používá Peugeot už dlouho, tady jde o variabilní zdvih. Co se týká variabilního časování tak tento motor má jednu zvláštnost a to variabilní časování jak sacích tak i výfukových ventilů. To zajišťuje v určitých fázích recyrkulaci výfukových plynů a snižování emisí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.