daja535 Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Dobrý den , kolegové prosím poradte , koncem měsíce se stanu majitelem nového 207 SW 1,4 VTi 16 V jak takový syrový motor zajet aby se mu u mě líbilo jasně musí se zahřát a nepodtáčet , ale máte někdo nějaké bližší zkušenosti s touto motorizací . Docela se těším , je to moje první kombi , nikdy jsem kombi nechtěl ,ale máme uplně nové miminko a tak musím někde vozit kočárek. přesto jsem si pro potěšení 607 mičku nechal . díky Daja535 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homat Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 motor je konstruovaný tak aby snesl trvalou jízdu na cca 1000 otáček, takže podtáčení se bát nemusíš. Naopak nadměrné vytáčení zvláště studeného motoru je horší. Motor EP3 vychází konstrukčně z motoru EP6, mají shodný blok i hlavu válců. Zvláštností těchto motorů je regulace množství nasávaného vzduchu pomocí variabilního zdvihu sacích ventilů, škrtící klapka je jenom pro backup. Motor má proto nižší volnoběžné otáčky než je běžných motorů. Oba motory mají dobrý průběh točivého momentu a jezdí se s nima dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daja535 Odesláno 4. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2008 tak to je dobře , něco jsem o tom četl ale nikdy jsem s tím motorem nejel jako předváděcí auto měli 1,4 8v 75k ve výbavě trendy a ten starý motor mě tedy nenadchnul. hlučný a slabý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marisw Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 tak tento motor je podla mna to nejlepsie co v benzine peugeot predviedol...a uz bolo na case podskocit o krok dalej aj u benzinu...a variabilne casovanie konecne zaviest....japonci s nim ordinuju uz dlhe roky..a maju upech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homat Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Původně zaslal: marisw tak tento motor je podla mna to nejlepsie co v benzine peugeot predviedol...a uz bolo na case podskocit o krok dalej aj u benzinu...a variabilne casovanie konecne zaviest....japonci s nim ordinuju uz dlhe roky..a maju upech Variabilní časování používá Peugeot už dlouho, tady jde o variabilní zdvih. Co se týká variabilního časování tak tento motor má jednu zvláštnost a to variabilní časování jak sacích tak i výfukových ventilů. To zajišťuje v určitých fázích recyrkulaci výfukových plynů a snižování emisí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.