Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jak zjistit závadu


FoFo

Recommended Posts

1.Chlapi jak zjistit závadu lambdy ( teď to občas cuká ) stačí ji odpojit a pak s autem nějaký čas pojezdit jestli to zmizí?

2.Jo akdyž už jsme u toho - co stojí ?

3.ta kontrolka K signalizuje pouze poruchu lambdy?

Vysvětlení:

Bádám nad tím proč :

1:když nastartuju auto ráno-studené jde krásně na čtyři

2:ujedu cca.500m-1km a jde \"krásně a pravidelně \" na tři (dělá to třetí válec což mám zjištěno zkouškou.......)

3: když se ohřeje na cca:70 tak jde opět pravidelně na čtyři a při ohřátém motoru se to nestane aby \"šel na tři\"

----dnes jsem zkusil odpojit lambda sondu a odpojit baterku , aby se vymazala ECU, ale dělá to pořád : chci zkusit vyměnit kabely ke svíčkám ( svíčky jsem dal nové , ale vrátil jsem zpět staré (kdy to chodilo ok) jestli to nemohou dělot ony + odpojení lambdy , ale nic tak snad - už jen ty kabely

- je divné (možná jen mě ) že když odpojím ty dva konektory od lambdy tak nesvítí kontrolka K

[Editován dne 4/1/04 FoFo]

[Editován dne 4/1/04 FoFo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tomu teda zas nějak moc nerozumím ale základ je asi takový (vyčetl jsem na fóru nebo jen někde slyšel).

Lambda se začne projevovat převážně kolísáním otáček pokud je auto v klidu.

Dále se ti může stát, že při přeřazování ti spadnou otáčky tak dolů, až ti auto chcípne.

\"K\" signalizuje poruchu motoru - takže né jenom lambdy.

Toto jsou informace, které jsem pochopil z několika málo rozhovorů - takže možná kecám :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam dotaz: nerozumim tomu, ale je lambda sonda i v P 405 SRi r.v. 89 125 PS i kdyz tam neni katalyzator? Je to motor z radi Mi, BOSCH. Nedrzi volnobeh, a pri pridani plynu strasne cuka nez se ustali otacky na ktere plyn drzim. Proste se dusi, jako by tam neslo dost vzduchu. Muze na to mi vliv lamda sonda?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sondu len tak neodmeras. Robi sa to bud na diagnostike, co doma nema len tak niekto, alebo da sa to zmerat este multimetrom. Staci sa len zavesit na kabel kde je signal a merak by mal ukazovat napatie striedavo cca od 0.2V az po 1 V. Takze ak je stale napatie na nule, alebo 1 volt, tak je blba. No proste ma to behat od nula po jeden volt. Samozrejme sa to meni od toho ako pridas pedalom, ale na volnobeh sa to chova pribliyne tak ako pisem. Inac su sondy na ktorej je len jeden vodic ta je bez predhrevu a su aj so 4 vodicmi s predhrevom a na tychto rad odchadza prave ten predhrev a to je vecsina zavad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam tu sondu asi na 95% v ri...,lebo ak odpojim sondu,motor ide bezo zmeny.Ja mam totiz slabsi tah motora s benzinom ako s LPG.Ale mne to ide bez tej sondy v pohode,az na ten výkon.Ziadne cukanie,jazdi plynule.Len volnobeh mierne kolise.Mna caka tiez kupa sondy a myslim ze koštuje asi 6000.-.Ale myslim,ze to tvoj pripad neni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla mna tie kable su v pohode.Keby bol zlomeny,tak budes mat nepravidelny chod motora.On by ten kabel mohol pustit napatie,ale s oneskorenim hodi iskru.Takze chybu by som hladal niekde inde.Tlak vo valci?Sanie? PS:mas to striekacku? potom aj vstrek na tom valci:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tie kable su tiez previti. Ono niekedy staci ze mas len blby kontakt kabel sviecka alebo kabel roydelovac a robi to psie kusy.No treba len skusat. Len tak mimochodom skus ocistit kontakty na tych hrubych zvazkoch. Su to take dva velke konektory, u mna su niekde okolo prevodovky a idu smerom do pristrojovky a na riadiacku. Ja som tam mal blby kontakt a niekedy to fachalo super a niekedy som myslel ze uz francuza niekde poslem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...