FoFo Odesláno 3. leden 2004 Sdílet Odesláno 3. leden 2004 1.Chlapi jak zjistit závadu lambdy ( teď to občas cuká ) stačí ji odpojit a pak s autem nějaký čas pojezdit jestli to zmizí? 2.Jo akdyž už jsme u toho - co stojí ? 3.ta kontrolka K signalizuje pouze poruchu lambdy? Vysvětlení: Bádám nad tím proč : 1:když nastartuju auto ráno-studené jde krásně na čtyři 2:ujedu cca.500m-1km a jde \"krásně a pravidelně \" na tři (dělá to třetí válec což mám zjištěno zkouškou.......) 3: když se ohřeje na cca:70 tak jde opět pravidelně na čtyři a při ohřátém motoru se to nestane aby \"šel na tři\" ----dnes jsem zkusil odpojit lambda sondu a odpojit baterku , aby se vymazala ECU, ale dělá to pořád : chci zkusit vyměnit kabely ke svíčkám ( svíčky jsem dal nové , ale vrátil jsem zpět staré (kdy to chodilo ok) jestli to nemohou dělot ony + odpojení lambdy , ale nic tak snad - už jen ty kabely - je divné (možná jen mě ) že když odpojím ty dva konektory od lambdy tak nesvítí kontrolka K [Editován dne 4/1/04 FoFo] [Editován dne 4/1/04 FoFo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davy Odesláno 4. leden 2004 Sdílet Odesláno 4. leden 2004 Já tomu teda zas nějak moc nerozumím ale základ je asi takový (vyčetl jsem na fóru nebo jen někde slyšel). Lambda se začne projevovat převážně kolísáním otáček pokud je auto v klidu. Dále se ti může stát, že při přeřazování ti spadnou otáčky tak dolů, až ti auto chcípne. \"K\" signalizuje poruchu motoru - takže né jenom lambdy. Toto jsou informace, které jsem pochopil z několika málo rozhovorů - takže možná kecám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 4. leden 2004 Sdílet Odesláno 4. leden 2004 mam dotaz: nerozumim tomu, ale je lambda sonda i v P 405 SRi r.v. 89 125 PS i kdyz tam neni katalyzator? Je to motor z radi Mi, BOSCH. Nedrzi volnobeh, a pri pridani plynu strasne cuka nez se ustali otacky na ktere plyn drzim. Proste se dusi, jako by tam neslo dost vzduchu. Muze na to mi vliv lamda sonda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 4. leden 2004 Sdílet Odesláno 4. leden 2004 Sondu len tak neodmeras. Robi sa to bud na diagnostike, co doma nema len tak niekto, alebo da sa to zmerat este multimetrom. Staci sa len zavesit na kabel kde je signal a merak by mal ukazovat napatie striedavo cca od 0.2V az po 1 V. Takze ak je stale napatie na nule, alebo 1 volt, tak je blba. No proste ma to behat od nula po jeden volt. Samozrejme sa to meni od toho ako pridas pedalom, ale na volnobeh sa to chova pribliyne tak ako pisem. Inac su sondy na ktorej je len jeden vodic ta je bez predhrevu a su aj so 4 vodicmi s predhrevom a na tychto rad odchadza prave ten predhrev a to je vecsina zavad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FoFo Odesláno 4. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2004 a dá se ta závada předehřevu nějak zjistit????? ( vypadá to že to lambda nebude , ale proč se nezeptat)viz.edit začátek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 4. leden 2004 Sdílet Odesláno 4. leden 2004 Da sa zistit. Zmeras odpor na dvoch vodicoch, ale nepoviem ti na ktorych , neviem typ sondy . Mal by si namerat odpor v Ohmoch. Myslim ze je to nieco do 10 ohmov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FoFo Odesláno 4. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2004 no a ta závada - myslíš že by to mohl být kabel ke svíčce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sillo Odesláno 4. leden 2004 Sdílet Odesláno 4. leden 2004 Ja mam tu sondu asi na 95% v ri...,lebo ak odpojim sondu,motor ide bezo zmeny.Ja mam totiz slabsi tah motora s benzinom ako s LPG.Ale mne to ide bez tej sondy v pohode,az na ten výkon.Ziadne cukanie,jazdi plynule.Len volnobeh mierne kolise.Mna caka tiez kupa sondy a myslim ze koštuje asi 6000.-.Ale myslim,ze to tvoj pripad neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FoFo Odesláno 4. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2004 kéž by - kabely jyou přece jen o trochu levnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sillo Odesláno 4. leden 2004 Sdílet Odesláno 4. leden 2004 Podla mna tie kable su v pohode.Keby bol zlomeny,tak budes mat nepravidelny chod motora.On by ten kabel mohol pustit napatie,ale s oneskorenim hodi iskru.Takze chybu by som hladal niekde inde.Tlak vo valci?Sanie? PS:mas to striekacku? potom aj vstrek na tom valci:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 5. leden 2004 Sdílet Odesláno 5. leden 2004 Tie kable su tiez previti. Ono niekedy staci ze mas len blby kontakt kabel sviecka alebo kabel roydelovac a robi to psie kusy.No treba len skusat. Len tak mimochodom skus ocistit kontakty na tych hrubych zvazkoch. Su to take dva velke konektory, u mna su niekde okolo prevodovky a idu smerom do pristrojovky a na riadiacku. Ja som tam mal blby kontakt a niekedy to fachalo super a niekedy som myslel ze uz francuza niekde poslem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.