Jamesz

Teplota chladicí kapaliny 407 1,8 a brzdy

7 posts in this topic

Měl bych dotaz zda-li je normalní chování.

Úplně nalevo je ukazatel teploty chadící kapaliny (pokud se nepletu), tak po 5-10 jizdy je na 90 stupních a výš uz nikdy nešel. Při delším vypnutím motoru (přes noc atp). je na \"nule\". Když kousem \"popojedu\" vypnu auto za cca 20-30 minut jdu opet startovat tak po zalozeni klicku, rucicka automaticky \"vyjede\" a začíná na 90 stupnich.

Po půl (až 3/4) roku od koupě, začaly pištět brdy v malých rychlostech a dobržďování, dá se to nějak řešit? (kotouče stále originál - nesjeté).

Známí říkal, že kotouče mají mírný drážky a musety by se přebroutit?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: J@mezs

Měl bych dotaz zda-li je normalní chování.

Úplně nalevo je ukazatel teploty chadící kapaliny (pokud se nepletu), tak po 5-10 jizdy je na 90 stupních a výš uz nikdy nešel. Při delším vypnutím motoru (přes noc atp). je na \"nule\". Když kousem \"popojedu\" vypnu auto za cca 20-30 minut jdu opet startovat tak po zalozeni klicku, rucicka automaticky \"vyjede\" a začíná na 90 stupnich.

Po půl (až 3/4) roku od koupě, začaly pištět brdy v malých rychlostech a dobržďování, dá se to nějak řešit? (kotouče stále originál - nesjeté).

Známí říkal, že kotouče mají mírný drážky a musety by se přebroutit?!

1,

tady by to chtělo zdiagnostikovat sdružene přístroje , bud bude chybička v nich nebo v samotnem teplotním snímači , možna jen oxidace apodobně .

2,

drážky na kotoučích nevěstí nic dobrého ale taky nemusí být příznakem onoho pištění , záleží na typu použitých brzd. destiček , tady bych to viděl na pročištění a lehké sražení hran brzd. obložení.

Přeji příjemný den a jsem s pozdravem

Trávniček Petr

skladník Peugeot

DOMANSKÝ, spol. s r.o.

koncesionář

PEUGEOT, CITROEN, HYUNDAI, MITSUBISHI

INFO: prodej náhradních dílů: +420 284 000 542

Internet: www.domansky.cz

E-mail: skladnik.peugeot@domansky.cz

PRAHA-ZDIBY - 0km Teplické dálnice D8/E55

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Šlo mi spíš o to, zda-li se teplota chadící kapaliny takhle u tohoto motoru pohybuje, nebo jestli 90 je už moc a chyba je v čidle, budíku nebo podobně.

2) brzdy jsou stále komplet originál od výroby, nic neměněno...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: J@mezs

1) Šlo mi spíš o to, zda-li se teplota chadící kapaliny takhle u tohoto motoru pohybuje, nebo jestli 90 je už moc a chyba je v čidle, budíku nebo podobně.

2) brzdy jsou stále komplet originál od výroby, nic neměněno...

1) teplota se pohybuje 80-85

2) tady bych opravdu viděl na to mrknout ,pročistit a vyzkoušet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor používá řízený termostat. Informace, které se zobrazují na štítu přístrojů jsou pouze informativní a neodpovídají skutečným honotám. Pracovní rozsah řízeného termostatu je od 89 do 105 C v závislosti na režimu a teplotě motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: homat

motor používá řízený termostat. Informace, které se zobrazují na štítu přístrojů jsou pouze informativní a neodpovídají skutečným honotám. Pracovní rozsah řízeného termostatu je od 89 do 105 C v závislosti na režimu a teplotě motoru.

To je možné, moje 607 drží teplotu na 90 za každých okolností (tedy od studena normálně stoupá od 0, ale jak se zahřeje, už se ani nehne). Asi je nastavená výchylka ručičky nějakým trimrem.:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to v tom případku mám stejné chování jako Olda607...do 10 minut to vyjede je to furt na 90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.