bure_406

spodni kryt motoru

35 posts in this topic

zdarvim forum,

.. neopatrnou riskantni jizdou se mi dnes povedlo urvat spodni kryt motoru, ale nastesti tak ze pujde spravit, ale je na nem takove polstrovani, k cemu to tam je ? to ma chranit nejakej dil vespod proti tomu kdyby se ten kryt prohnul takze by narazil do motoru ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polstrování bude jen \"antihlukovka\"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Polstrování bude jen \"antihlukovka\"

aha, to bude asi ono, napadlo mne ze by to mohlo byt i timto bo se mi zdalo ze ten motor je nejak vic slyset, takze se mi to nezdalo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli si to dobre pamatuju tak tam jsou matky s velkejma podlozkama a ty srouby drzi na kastli ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: I3enny

Jestli si to dobre pamatuju tak tam jsou matky s velkejma podlozkama a ty srouby drzi na kastli ne?

je to takovej divnej sroub s sirokou zaoblenou hlavou je trosku zkovanej bo co, tak ze ma uprostred vetsi prumer nez na spicce a pate u hlavy, da se dotahnout jen o 90, pak tam jako neco precvakne a zecne se protacet .... jsem ted pres vikend menil olej a asi to blbe dotahl a jak pod piskota dneska fouklo, zrejme se to uvolnilo a kryt upadl, nastesti se moc neznicil, takze novej kupovat nemusim, ale ty srouby uz jsem fakt nenasel :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mifa

Nebo prostě vzít vetší podložku,šroub a matku a je hotovo.

... mozna to tak dopadne, se mi ty srouby stejne zdaly takovy divny, tak to o vikendu prikurtuju poradne a bude klid, jen budu plakat az to pri dalsi vymene oleje zase budu cele rozsroubovavat, oni ty originalni srouby byly takovy divny, ale snadny na demontaz :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

videl som to uz stiahnute aj plastovou jednorazovou paskou. co pouzivaju elektrikari na zviazanie kablov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty \"šrouby\" se dají za pár korun běžně koupit u každýho Peugeot dealera. Jedná se jen o takový klip. Pokud tam nedrží , je lepší současně koupit i ten protikus, do kterého se klip zatlačí. Při vyndavání stačí jen otočit o 90st. a vytáhnout.

[upravil dne 4/3/08 hlavatka]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bure_406

Původně zaslal: I3enny

Jestli si to dobre pamatuju tak tam jsou matky s velkejma podlozkama a ty srouby drzi na kastli ne?

je to takovej divnej sroub s sirokou zaoblenou hlavou je trosku zkovanej bo co, tak ze ma uprostred vetsi prumer nez na spicce a pate u hlavy, da se dotahnout jen o 90, pak tam jako neco precvakne a zecne se protacet .... jsem ted pres vikend menil olej a asi to blbe dotahl a jak pod piskota dneska fouklo, zrejme se to uvolnilo a kryt upadl, nastesti se moc neznicil, takze novej kupovat nemusim, ale ty srouby uz jsem fakt nenasel :cool:

Hlavně to nejsou šrouby, které se šroubují, ale jenom se zatlačí a ony drží. Při demontáži se otočí o 90 stupňů (roztáhne se úchytná pružina) a vytáhnou se ven. Důležité tedy je, aby při zatlačení zapadly plochou do pružiny a potom by měly držet (nic se nedotahuje).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Leo

Hlavně to nejsou šrouby, které se šroubují, ale jenom se zatlačí a ony drží. Při demontáži se otočí o 90 stupňů (roztáhne se úchytná pružina) a vytáhnou se ven. Důležité tedy je, aby při zatlačení zapadly plochou do pružiny a potom by měly držet (nic se nedotahuje).

aha, takze jsem se zjevne netrefil spravne do diry, asi uz starnu ... :D:D:D diky za radu :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nazdar

Dneska mi volala žena že z auta na dalnici uletel spodný kryt motora a že po nem prešlo pár kamionov a že ho išla hladať a neni ho. Že je nekde tam. Tak si dam zajtra za svetla asi prechádku po pri dialnici možno budem mať kliku a ešte tam bude. Alebo bude v poli, a zrovna je to rozmrznuté tak už sa neviem dočkať. Asi si zbalím aj lahvinku na tú túru.;)

A novy stojí 260 €.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj, s tim krytem jsm mel taky problemy, nechapu to, ale zniceho nic nekam odesly ty dve zadni matky, takze ten kryt drzel jen za ty srouby vepredu (to je ta lepsi varianta) :)... a zjistil jsem to tak, ze kdyz jsem jel tak se ten kryt odporem vzduchu zvednul, ale kdyz jsem pribrzdil, tak jsem slysel takove dreni o cestu jak se ten kryt zase na ni polozil :)... furt jsem uvazoval co to muze byt :)

az jsem to zjistil, jeste jsem musel zrovna couvnout (to bylo to horsi, jeste, ze to byla sterkovka) a pak jsem koupil ve skode ty jejich plisky na tapecirung a hodil tam matky.. zatim drzi :)

jinak ti preji hodne stesti pri hledani, asi budes prvni, kdo letos udela prvnich sto jarnich kilometru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, ja bych potreboval ten kryt koupit, protoze na aute nebyl uz kdyz jsem ho kupoval.

Chtel bych se zeptat jestli je stejnej na novej i starej model. V Kelly maj tri, z toho dva jsou pro benzin a jeden pro naftu, a ten ma oznaceni [-03/99]. Tak nevim jestli je to starej model a pro novej nemaj, nebo jak. Dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.