kujon106 Odesláno 2. březen 2008 Sdílet Odesláno 2. březen 2008 Zdravím 206 kolegy Rodiče se rozhodují, za co vyměnit dosluhujícího favorita a výběr padl na 206ku. Jejich požadavky dle mého nejsou nikterak přehnané, snad jediná \"nestandartní\" věc je ta, že potřebují tažné zařízení pro tahání lehkého karavanu (cca 500kg). Motor jsem z toho důvodu začal vybírat od 1.4 benzín, kterej sem měl v mojí minulé 106 a který by s tím snad neměl mít problém. Jsou to postarší lidé (okolo 60), takže žádní závodníci (na to už máme v rodině moje auto :-D ), nicméně 1.1 by asi s oným karavanem moc neprděl :-D Chtěli by něco od roku 2002, s přiměřeně najeto km (vysvětlování že stočit km je otázka 5min. jsem již vzdal :-D ), řekněme do těch 130tis. kč. Plus ještě teda to tažné. A závěrem se dostávám k dotazům - Zajímalo by mě na co si dát pozor, předpokládám taky že 206 měla facelift, takže v čem se liší (abysme nekoupili nějakej slepenec), dále jestli někdo nepořizoval ono tažné - cena, složitost montáže, postřehy, atp. a v poslední řadě - jestli je vůbec možné nějakou kloudnou 206 za tyhle peníze pořídit, moc jsem se po tom ještě nepídil Díky za odpovědi a konstrutivní věci, peugeotu zdar :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ERIKA Odesláno 2. březen 2008 Sdílet Odesláno 2. březen 2008 starej model Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ERIKA Odesláno 2. březen 2008 Sdílet Odesláno 2. březen 2008 facelift Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 2. březen 2008 Sdílet Odesláno 2. březen 2008 POtřebují 3 nebo 5 dveří?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ERIKA Odesláno 2. březen 2008 Sdílet Odesláno 2. březen 2008 starej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ERIKA Odesláno 2. březen 2008 Sdílet Odesláno 2. březen 2008 facelift Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kujon106 Odesláno 2. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 2. březen 2008 Díkes, tak teďka už to snad rozeznáme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kujon106 Odesláno 2. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 2. březen 2008 Původně zaslal: Rebik POtřebují 3 nebo 5 dveří?? To je prakticky jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 2. březen 2008 Sdílet Odesláno 2. březen 2008 No v Auto Vašenda Praha tel. 776116507 jsem teď viděl před přihlášením dvě 206, jedna 2.0HDI červená a jedna 1.6, nevím jestli 16V, na podrobnosti si zavolej, tažný není asi problém případně dodělat, to si nepamatuji. Ale vypadaly dobře a budou za slušnou cenu. [upravil dne 2/3/2008 Rebik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Žampión Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Já mám na mé 206 novej předek a starej zadek:mrk rok výroby je 2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiborTeam Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Původně zaslal: Žampión Já mám na mé 206 novej předek a starej zadek:mrk rok výroby je 2000 Já to mám stejné Ale tipoval bych, že někdo rozkřápal přední nárazník ... možná se pletu a ty naše jsou přechodové verze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marisw Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Původně zaslal: kujon106 Zdravím 206 kolegy Rodiče se rozhodují, za co vyměnit dosluhujícího favorita a výběr padl na 206ku. Jejich požadavky dle mého nejsou nikterak přehnané, snad jediná \"nestandartní\" věc je ta, že potřebují tažné zařízení pro tahání lehkého karavanu (cca 500kg). Motor jsem z toho důvodu začal vybírat od 1.4 benzín, kterej sem měl v mojí minulé 106 a který by s tím snad neměl mít problém. Jsou to postarší lidé (okolo 60), takže žádní závodníci (na to už máme v rodině moje auto :-D ), nicméně 1.1 by asi s oným karavanem moc neprděl :-D Chtěli by něco od roku 2002, s přiměřeně najeto km (vysvětlování že stočit km je otázka 5min. jsem již vzdal :-D ), řekněme do těch 130tis. kč. Plus ještě teda to tažné. A závěrem se dostávám k dotazům - Zajímalo by mě na co si dát pozor, předpokládám taky že 206 měla facelift, takže v čem se liší (abysme nekoupili nějakej slepenec), dále jestli někdo nepořizoval ono tažné - cena, složitost montáže, postřehy, atp. a v poslední řadě - jestli je vůbec možné nějakou kloudnou 206 za tyhle peníze pořídit, moc jsem se po tom ještě nepídil Díky za odpovědi a konstrutivní věci, peugeotu zdar :-) ak chcu nieco tahat, tak by som isiel skor do nafty.....2,0 hdi alebo novsi 1,6 Hdi...ale asi skor ten 2,0 s 66kw by nemal mat problem, a urcite bude lacnejsi...bo je to starsie.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Žampión Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Bourané to bylo:ale světla jsou tak z nového modelu(myslím,nějak se v tom nevyznám:mad:)Můžeš mrknout na téma Alu kola mám tam fotku,sice hnusnou,ale aspoň něco:P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Žampión Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Tak jsem se koukal a mám světla z nového modelu.Tak to vypadá na přechodný:Dmodel:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
upper9 Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 to kujon 106 : co se tyce tech prednich narazniku tak nejde o prechodny nebo neprechodny model ale ty predni narazniky s tim mensim vykrojenim se davaly i na auta po faceliftu - ty narazniky s vetsim vykrojenim se davaly na lepsi verze oznacovane XS stejne tak jako listy narazniku a boku v barve. stary a novy model poznas jeste podle vyplne narazniku te plastove mrizky stary model ma jakoby carky zebrovani a modely po faceliftu maji takovy sestihranky koukni na foto ktery ti posilam.taky myslim ze novejsi typy mely palubovku budiky svetle a starsi typy normalne v cernem.nejlip to poznas podle svetel , vpredu cira nebo stara optika a vzadu stary model ma takovy svetlejsi stary vevnitr s takovyma teckama neco jako vidis u odrazky a novy zadni jsou cerveny tmave a prosvitaji dovnitr a maji ty paraboly vevnitr opticky jakoby pres sebe. a hlavne pokud nekdo spravoval auto po bouchnuti tak pochybuju ze by na stary model rval svetla z novyho modelu jednak by to mel drazsi a jednak by musel predelavat i kabelaz (stary H4, ciry H7 ) a vzadu u novyho modelu je jinej nacvkavaci konektor a stim by se dotycny urcite nes**l. dopurucoval bych vasim koupit ojetinu primo v autorizovanym peugeotu.to malo co priplati oproti obyc. bazaru se jim vrati v zarukach ktery autoizak dava jak na bourani tak km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
upper9 Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Původně zaslal: upper9 to kujon 106 : co se tyce tech prednich narazniku tak nejde o prechodny nebo neprechodny model ale ty predni narazniky s tim mensim vykrojenim se davaly i na auta po faceliftu - ty narazniky s vetsim vykrojenim se davaly na lepsi verze oznacovane XS stejne tak jako listy narazniku a boku v barve. stary a novy model poznas jeste podle vyplne narazniku te plastove mrizky stary model ma jakoby carky zebrovani a modely po faceliftu maji takovy sestihranky koukni na foto ktery ti posilam.taky myslim ze novejsi typy mely palubovku budiky svetle a starsi typy normalne v cernem.nejlip to poznas podle svetel , vpredu cira nebo stara optika a vzadu stary model ma takovy svetlejsi stary vevnitr s takovyma teckama neco jako vidis u odrazky a novy zadni jsou cerveny tmave a prosvitaji dovnitr a maji ty paraboly vevnitr opticky jakoby pres sebe. a hlavne pokud nekdo spravoval auto po bouchnuti tak pochybuju ze by na stary model rval svetla z novyho modelu jednak by to mel drazsi a jednak by musel predelavat i kabelaz (stary H4, ciry H7 ) a vzadu u novyho modelu je jinej nacvkavaci konektor a stim by se dotycny urcite nes**l. dopurucoval bych vasim koupit ojetinu primo v autorizovanym peugeotu.to malo co priplati oproti obyc. bazaru se jim vrati v zarukach ktery autoizak dava jak na bourani tak km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
upper9 Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Původně zaslal: upper9 to kujon 106 : co se tyce tech prednich narazniku tak nejde o prechodny nebo neprechodny model ale ty predni narazniky s tim mensim vykrojenim se davaly i na auta po faceliftu - ty narazniky s vetsim vykrojenim se davaly na lepsi verze oznacovane XS stejne tak jako listy narazniku a boku v barve. stary a novy model poznas jeste podle vyplne narazniku te plastove mrizky stary model ma jakoby carky zebrovani a modely po faceliftu maji takovy sestihranky koukni na foto ktery ti posilam.taky myslim ze novejsi typy mely palubovku budiky svetle a starsi typy normalne v cernem.nejlip to poznas podle svetel , vpredu cira nebo stara optika a vzadu stary model ma takovy svetlejsi stary vevnitr s takovyma teckama neco jako vidis u odrazky a novy zadni jsou cerveny tmave a prosvitaji dovnitr a maji ty paraboly vevnitr opticky jakoby pres sebe. a hlavne pokud nekdo spravoval auto po bouchnuti tak pochybuju ze by na stary model rval svetla z novyho modelu jednak by to mel drazsi a jednak by musel predelavat i kabelaz (stary H4, ciry H7 ) a vzadu u novyho modelu je jinej nacvkavaci konektor a stim by se dotycny urcite nes**l. dopurucoval bych vasim koupit ojetinu primo v autorizovanym peugeotu.to malo co priplati oproti obyc. bazaru se jim vrati v zarukach ktery autoizak dava jak na bourani tak km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
upper9 Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Původně zaslal: upper9 to kujon 106 : co se tyce tech prednich narazniku tak nejde o prechodny nebo neprechodny model ale ty predni narazniky s tim mensim vykrojenim se davaly i na auta po faceliftu - ty narazniky s vetsim vykrojenim se davaly na lepsi verze oznacovane XS stejne tak jako listy narazniku a boku v barve. stary a novy model poznas jeste podle vyplne narazniku te plastove mrizky stary model ma jakoby carky zebrovani a modely po faceliftu maji takovy sestihranky koukni na foto ktery ti posilam.taky myslim ze novejsi typy mely palubovku budiky svetle a starsi typy normalne v cernem.nejlip to poznas podle svetel , vpredu cira nebo stara optika a vzadu stary model ma takovy svetlejsi stary vevnitr s takovyma teckama neco jako vidis u odrazky a novy zadni jsou cerveny tmave a prosvitaji dovnitr a maji ty paraboly vevnitr opticky jakoby pres sebe. a hlavne pokud nekdo spravoval auto po bouchnuti tak pochybuju ze by na stary model rval svetla z novyho modelu jednak by to mel drazsi a jednak by musel predelavat i kabelaz (stary H4, ciry H7 ) a vzadu u novyho modelu je jinej nacvkavaci konektor a stim by se dotycny urcite nes**l. dopurucoval bych vasim koupit ojetinu primo v autorizovanym peugeotu.to malo co priplati oproti obyc. bazaru se jim vrati v zarukach ktery autoizak dava jak na bourani tak km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
upper9 Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Původně zaslal: upper9 to kujon 106 : co se tyce tech prednich narazniku tak nejde o prechodny nebo neprechodny model ale ty predni narazniky s tim mensim vykrojenim se davaly i na auta po faceliftu - ty narazniky s vetsim vykrojenim se davaly na lepsi verze oznacovane XS stejne tak jako listy narazniku a boku v barve. stary a novy model poznas jeste podle vyplne narazniku te plastove mrizky stary model ma jakoby carky zebrovani a modely po faceliftu maji takovy sestihranky koukni na foto ktery ti posilam.taky myslim ze novejsi typy mely palubovku budiky svetle a starsi typy normalne v cernem.nejlip to poznas podle svetel , vpredu cira nebo stara optika a vzadu stary model ma takovy svetlejsi stary vevnitr s takovyma teckama neco jako vidis u odrazky a novy zadni jsou cerveny tmave a prosvitaji dovnitr a maji ty paraboly vevnitr opticky jakoby pres sebe. a hlavne pokud nekdo spravoval auto po bouchnuti tak pochybuju ze by na stary model rval svetla z novyho modelu jednak by to mel drazsi a jednak by musel predelavat i kabelaz (stary H4, ciry H7 ) a vzadu u novyho modelu je jinej nacvkavaci konektor a stim by se dotycny urcite nes**l. dopurucoval bych vasim koupit ojetinu primo v autorizovanym peugeotu.to malo co priplati oproti obyc. bazaru se jim vrati v zarukach ktery autoizak dava jak na bourani tak km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Původně zaslal: kujon106 Původně zaslal: Rebik POtřebují 3 nebo 5 dveří?? To je prakticky jedno. Tak je v Auto Vašenda pěkná 206, 3. dv. 2.0 HDI, r.v. 2000, červený, 15\" alu, nové pneu + ocelové disky na zimu, kožený interiér, ABS, klima, airbagy, tažný je možné a cena má být 155tKč. Podrobnosti na 776116507. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.