Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Koupě 206 pro rodiče


kujon106

Recommended Posts

Zdravím 206 kolegy :papa

Rodiče se rozhodují, za co vyměnit dosluhujícího favorita a výběr padl na 206ku. Jejich požadavky dle mého nejsou nikterak přehnané, snad jediná \"nestandartní\" věc je ta, že potřebují tažné zařízení pro tahání lehkého karavanu (cca 500kg).

Motor jsem z toho důvodu začal vybírat od 1.4 benzín, kterej sem měl v mojí minulé 106 a který by s tím snad neměl mít problém. Jsou to postarší lidé (okolo 60), takže žádní závodníci (na to už máme v rodině moje auto :-D ), nicméně 1.1 by asi s oným karavanem moc neprděl :-D

Chtěli by něco od roku 2002, s přiměřeně najeto km (vysvětlování že stočit km je otázka 5min. jsem již vzdal :-D ), řekněme do těch 130tis. kč. Plus ještě teda to tažné.

A závěrem se dostávám k dotazům - Zajímalo by mě na co si dát pozor, předpokládám taky že 206 měla facelift, takže v čem se liší (abysme nekoupili nějakej slepenec), dále jestli někdo nepořizoval ono tažné - cena, složitost montáže, postřehy, atp. a v poslední řadě - jestli je vůbec možné nějakou kloudnou 206 za tyhle peníze pořídit, moc jsem se po tom ještě nepídil ;) Díky za odpovědi a konstrutivní věci, peugeotu zdar :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No v Auto Vašenda Praha tel. 776116507 jsem teď viděl před přihlášením dvě 206, jedna 2.0HDI červená a jedna 1.6, nevím jestli 16V, na podrobnosti si zavolej, tažný není asi problém případně dodělat, to si nepamatuji. Ale vypadaly dobře a budou za slušnou cenu.

[upravil dne 2/3/2008 Rebik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kujon106

Zdravím 206 kolegy :papa

Rodiče se rozhodují, za co vyměnit dosluhujícího favorita a výběr padl na 206ku. Jejich požadavky dle mého nejsou nikterak přehnané, snad jediná \"nestandartní\" věc je ta, že potřebují tažné zařízení pro tahání lehkého karavanu (cca 500kg).

Motor jsem z toho důvodu začal vybírat od 1.4 benzín, kterej sem měl v mojí minulé 106 a který by s tím snad neměl mít problém. Jsou to postarší lidé (okolo 60), takže žádní závodníci (na to už máme v rodině moje auto :-D ), nicméně 1.1 by asi s oným karavanem moc neprděl :-D

Chtěli by něco od roku 2002, s přiměřeně najeto km (vysvětlování že stočit km je otázka 5min. jsem již vzdal :-D ), řekněme do těch 130tis. kč. Plus ještě teda to tažné.

A závěrem se dostávám k dotazům - Zajímalo by mě na co si dát pozor, předpokládám taky že 206 měla facelift, takže v čem se liší (abysme nekoupili nějakej slepenec), dále jestli někdo nepořizoval ono tažné - cena, složitost montáže, postřehy, atp. a v poslední řadě - jestli je vůbec možné nějakou kloudnou 206 za tyhle peníze pořídit, moc jsem se po tom ještě nepídil ;) Díky za odpovědi a konstrutivní věci, peugeotu zdar :-)

ak chcu nieco tahat, tak by som isiel skor do nafty.....2,0 hdi alebo novsi 1,6 Hdi...ale asi skor ten 2,0 s 66kw by nemal mat problem, a urcite bude lacnejsi...bo je to starsie..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to kujon 106 :

co se tyce tech prednich narazniku tak nejde o prechodny nebo neprechodny model ale ty predni narazniky s tim mensim vykrojenim se davaly i na auta po faceliftu - ty narazniky s vetsim vykrojenim se davaly na lepsi verze oznacovane XS stejne tak jako listy narazniku a boku v barve. stary a novy model poznas jeste podle vyplne narazniku te plastove mrizky stary model ma jakoby carky zebrovani a modely po faceliftu maji takovy sestihranky koukni na foto ktery ti posilam.taky myslim ze novejsi typy mely palubovku budiky svetle a starsi typy normalne v cernem.nejlip to poznas podle svetel , vpredu cira nebo stara optika a vzadu stary model ma takovy svetlejsi stary vevnitr s takovyma teckama neco jako vidis u odrazky a novy zadni jsou cerveny tmave a prosvitaji dovnitr a maji ty paraboly vevnitr opticky jakoby pres sebe. a hlavne pokud nekdo spravoval auto po bouchnuti tak pochybuju ze by na stary model rval svetla z novyho modelu jednak by to mel drazsi a jednak by musel predelavat i kabelaz (stary H4, ciry H7 ) a vzadu u novyho modelu je jinej nacvkavaci konektor a stim by se dotycny urcite nes**l. dopurucoval bych vasim koupit ojetinu primo v autorizovanym peugeotu.to malo co priplati oproti obyc. bazaru se jim vrati v zarukach ktery autoizak dava jak na bourani tak km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: upper9

to kujon 106 :

co se tyce tech prednich narazniku tak nejde o prechodny nebo neprechodny model ale ty predni narazniky s tim mensim vykrojenim se davaly i na auta po faceliftu - ty narazniky s vetsim vykrojenim se davaly na lepsi verze oznacovane XS stejne tak jako listy narazniku a boku v barve. stary a novy model poznas jeste podle vyplne narazniku te plastove mrizky stary model ma jakoby carky zebrovani a modely po faceliftu maji takovy sestihranky koukni na foto ktery ti posilam.taky myslim ze novejsi typy mely palubovku budiky svetle a starsi typy normalne v cernem.nejlip to poznas podle svetel , vpredu cira nebo stara optika a vzadu stary model ma takovy svetlejsi stary vevnitr s takovyma teckama neco jako vidis u odrazky a novy zadni jsou cerveny tmave a prosvitaji dovnitr a maji ty paraboly vevnitr opticky jakoby pres sebe. a hlavne pokud nekdo spravoval auto po bouchnuti tak pochybuju ze by na stary model rval svetla z novyho modelu jednak by to mel drazsi a jednak by musel predelavat i kabelaz (stary H4, ciry H7 ) a vzadu u novyho modelu je jinej nacvkavaci konektor a stim by se dotycny urcite nes**l. dopurucoval bych vasim koupit ojetinu primo v autorizovanym peugeotu.to malo co priplati oproti obyc. bazaru se jim vrati v zarukach ktery autoizak dava jak na bourani tak km.

post-0-14109599283855_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: upper9

to kujon 106 :

co se tyce tech prednich narazniku tak nejde o prechodny nebo neprechodny model ale ty predni narazniky s tim mensim vykrojenim se davaly i na auta po faceliftu - ty narazniky s vetsim vykrojenim se davaly na lepsi verze oznacovane XS stejne tak jako listy narazniku a boku v barve. stary a novy model poznas jeste podle vyplne narazniku te plastove mrizky stary model ma jakoby carky zebrovani a modely po faceliftu maji takovy sestihranky koukni na foto ktery ti posilam.taky myslim ze novejsi typy mely palubovku budiky svetle a starsi typy normalne v cernem.nejlip to poznas podle svetel , vpredu cira nebo stara optika a vzadu stary model ma takovy svetlejsi stary vevnitr s takovyma teckama neco jako vidis u odrazky a novy zadni jsou cerveny tmave a prosvitaji dovnitr a maji ty paraboly vevnitr opticky jakoby pres sebe. a hlavne pokud nekdo spravoval auto po bouchnuti tak pochybuju ze by na stary model rval svetla z novyho modelu jednak by to mel drazsi a jednak by musel predelavat i kabelaz (stary H4, ciry H7 ) a vzadu u novyho modelu je jinej nacvkavaci konektor a stim by se dotycny urcite nes**l. dopurucoval bych vasim koupit ojetinu primo v autorizovanym peugeotu.to malo co priplati oproti obyc. bazaru se jim vrati v zarukach ktery autoizak dava jak na bourani tak km.

post-0-14109599284045_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: upper9

to kujon 106 :

co se tyce tech prednich narazniku tak nejde o prechodny nebo neprechodny model ale ty predni narazniky s tim mensim vykrojenim se davaly i na auta po faceliftu - ty narazniky s vetsim vykrojenim se davaly na lepsi verze oznacovane XS stejne tak jako listy narazniku a boku v barve. stary a novy model poznas jeste podle vyplne narazniku te plastove mrizky stary model ma jakoby carky zebrovani a modely po faceliftu maji takovy sestihranky koukni na foto ktery ti posilam.taky myslim ze novejsi typy mely palubovku budiky svetle a starsi typy normalne v cernem.nejlip to poznas podle svetel , vpredu cira nebo stara optika a vzadu stary model ma takovy svetlejsi stary vevnitr s takovyma teckama neco jako vidis u odrazky a novy zadni jsou cerveny tmave a prosvitaji dovnitr a maji ty paraboly vevnitr opticky jakoby pres sebe. a hlavne pokud nekdo spravoval auto po bouchnuti tak pochybuju ze by na stary model rval svetla z novyho modelu jednak by to mel drazsi a jednak by musel predelavat i kabelaz (stary H4, ciry H7 ) a vzadu u novyho modelu je jinej nacvkavaci konektor a stim by se dotycny urcite nes**l. dopurucoval bych vasim koupit ojetinu primo v autorizovanym peugeotu.to malo co priplati oproti obyc. bazaru se jim vrati v zarukach ktery autoizak dava jak na bourani tak km.

post-0-14109599284312_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: upper9

to kujon 106 :

co se tyce tech prednich narazniku tak nejde o prechodny nebo neprechodny model ale ty predni narazniky s tim mensim vykrojenim se davaly i na auta po faceliftu - ty narazniky s vetsim vykrojenim se davaly na lepsi verze oznacovane XS stejne tak jako listy narazniku a boku v barve. stary a novy model poznas jeste podle vyplne narazniku te plastove mrizky stary model ma jakoby carky zebrovani a modely po faceliftu maji takovy sestihranky koukni na foto ktery ti posilam.taky myslim ze novejsi typy mely palubovku budiky svetle a starsi typy normalne v cernem.nejlip to poznas podle svetel , vpredu cira nebo stara optika a vzadu stary model ma takovy svetlejsi stary vevnitr s takovyma teckama neco jako vidis u odrazky a novy zadni jsou cerveny tmave a prosvitaji dovnitr a maji ty paraboly vevnitr opticky jakoby pres sebe. a hlavne pokud nekdo spravoval auto po bouchnuti tak pochybuju ze by na stary model rval svetla z novyho modelu jednak by to mel drazsi a jednak by musel predelavat i kabelaz (stary H4, ciry H7 ) a vzadu u novyho modelu je jinej nacvkavaci konektor a stim by se dotycny urcite nes**l. dopurucoval bych vasim koupit ojetinu primo v autorizovanym peugeotu.to malo co priplati oproti obyc. bazaru se jim vrati v zarukach ktery autoizak dava jak na bourani tak km.

post-0-14109599284475_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kujon106

Původně zaslal: Rebik

POtřebují 3 nebo 5 dveří??

To je prakticky jedno.

Tak je v Auto Vašenda pěkná 206, 3. dv. 2.0 HDI, r.v. 2000, červený, 15\" alu, nové pneu + ocelové disky na zimu, kožený interiér, ABS, klima, airbagy, tažný je možné a cena má být 155tKč. Podrobnosti na 776116507.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...