kujon106

Koupě 206 pro rodiče

22 posts in this topic

Zdravím 206 kolegy :papa

Rodiče se rozhodují, za co vyměnit dosluhujícího favorita a výběr padl na 206ku. Jejich požadavky dle mého nejsou nikterak přehnané, snad jediná \"nestandartní\" věc je ta, že potřebují tažné zařízení pro tahání lehkého karavanu (cca 500kg).

Motor jsem z toho důvodu začal vybírat od 1.4 benzín, kterej sem měl v mojí minulé 106 a který by s tím snad neměl mít problém. Jsou to postarší lidé (okolo 60), takže žádní závodníci (na to už máme v rodině moje auto :-D ), nicméně 1.1 by asi s oným karavanem moc neprděl :-D

Chtěli by něco od roku 2002, s přiměřeně najeto km (vysvětlování že stočit km je otázka 5min. jsem již vzdal :-D ), řekněme do těch 130tis. kč. Plus ještě teda to tažné.

A závěrem se dostávám k dotazům - Zajímalo by mě na co si dát pozor, předpokládám taky že 206 měla facelift, takže v čem se liší (abysme nekoupili nějakej slepenec), dále jestli někdo nepořizoval ono tažné - cena, složitost montáže, postřehy, atp. a v poslední řadě - jestli je vůbec možné nějakou kloudnou 206 za tyhle peníze pořídit, moc jsem se po tom ještě nepídil ;) Díky za odpovědi a konstrutivní věci, peugeotu zdar :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No v Auto Vašenda Praha tel. 776116507 jsem teď viděl před přihlášením dvě 206, jedna 2.0HDI červená a jedna 1.6, nevím jestli 16V, na podrobnosti si zavolej, tažný není asi problém případně dodělat, to si nepamatuji. Ale vypadaly dobře a budou za slušnou cenu.

[upravil dne 2/3/2008 Rebik]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Žampión

Já mám na mé 206 novej předek a starej zadek:mrk rok výroby je 2000

Já to mám stejné :super

Ale tipoval bych, že někdo rozkřápal přední nárazník ... možná se pletu a ty naše jsou přechodové verze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kujon106

Zdravím 206 kolegy :papa

Rodiče se rozhodují, za co vyměnit dosluhujícího favorita a výběr padl na 206ku. Jejich požadavky dle mého nejsou nikterak přehnané, snad jediná \"nestandartní\" věc je ta, že potřebují tažné zařízení pro tahání lehkého karavanu (cca 500kg).

Motor jsem z toho důvodu začal vybírat od 1.4 benzín, kterej sem měl v mojí minulé 106 a který by s tím snad neměl mít problém. Jsou to postarší lidé (okolo 60), takže žádní závodníci (na to už máme v rodině moje auto :-D ), nicméně 1.1 by asi s oným karavanem moc neprděl :-D

Chtěli by něco od roku 2002, s přiměřeně najeto km (vysvětlování že stočit km je otázka 5min. jsem již vzdal :-D ), řekněme do těch 130tis. kč. Plus ještě teda to tažné.

A závěrem se dostávám k dotazům - Zajímalo by mě na co si dát pozor, předpokládám taky že 206 měla facelift, takže v čem se liší (abysme nekoupili nějakej slepenec), dále jestli někdo nepořizoval ono tažné - cena, složitost montáže, postřehy, atp. a v poslední řadě - jestli je vůbec možné nějakou kloudnou 206 za tyhle peníze pořídit, moc jsem se po tom ještě nepídil ;) Díky za odpovědi a konstrutivní věci, peugeotu zdar :-)

ak chcu nieco tahat, tak by som isiel skor do nafty.....2,0 hdi alebo novsi 1,6 Hdi...ale asi skor ten 2,0 s 66kw by nemal mat problem, a urcite bude lacnejsi...bo je to starsie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bourané to bylo:ale světla jsou tak z nového modelu(myslím,nějak se v tom nevyznám:mad:)Můžeš mrknout na téma Alu kola mám tam fotku,sice hnusnou,ale aspoň něco:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem se koukal a mám světla z nového modelu.Tak to vypadá na přechodný:Dmodel:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

to kujon 106 :

co se tyce tech prednich narazniku tak nejde o prechodny nebo neprechodny model ale ty predni narazniky s tim mensim vykrojenim se davaly i na auta po faceliftu - ty narazniky s vetsim vykrojenim se davaly na lepsi verze oznacovane XS stejne tak jako listy narazniku a boku v barve. stary a novy model poznas jeste podle vyplne narazniku te plastove mrizky stary model ma jakoby carky zebrovani a modely po faceliftu maji takovy sestihranky koukni na foto ktery ti posilam.taky myslim ze novejsi typy mely palubovku budiky svetle a starsi typy normalne v cernem.nejlip to poznas podle svetel , vpredu cira nebo stara optika a vzadu stary model ma takovy svetlejsi stary vevnitr s takovyma teckama neco jako vidis u odrazky a novy zadni jsou cerveny tmave a prosvitaji dovnitr a maji ty paraboly vevnitr opticky jakoby pres sebe. a hlavne pokud nekdo spravoval auto po bouchnuti tak pochybuju ze by na stary model rval svetla z novyho modelu jednak by to mel drazsi a jednak by musel predelavat i kabelaz (stary H4, ciry H7 ) a vzadu u novyho modelu je jinej nacvkavaci konektor a stim by se dotycny urcite nes**l. dopurucoval bych vasim koupit ojetinu primo v autorizovanym peugeotu.to malo co priplati oproti obyc. bazaru se jim vrati v zarukach ktery autoizak dava jak na bourani tak km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: upper9

to kujon 106 :

co se tyce tech prednich narazniku tak nejde o prechodny nebo neprechodny model ale ty predni narazniky s tim mensim vykrojenim se davaly i na auta po faceliftu - ty narazniky s vetsim vykrojenim se davaly na lepsi verze oznacovane XS stejne tak jako listy narazniku a boku v barve. stary a novy model poznas jeste podle vyplne narazniku te plastove mrizky stary model ma jakoby carky zebrovani a modely po faceliftu maji takovy sestihranky koukni na foto ktery ti posilam.taky myslim ze novejsi typy mely palubovku budiky svetle a starsi typy normalne v cernem.nejlip to poznas podle svetel , vpredu cira nebo stara optika a vzadu stary model ma takovy svetlejsi stary vevnitr s takovyma teckama neco jako vidis u odrazky a novy zadni jsou cerveny tmave a prosvitaji dovnitr a maji ty paraboly vevnitr opticky jakoby pres sebe. a hlavne pokud nekdo spravoval auto po bouchnuti tak pochybuju ze by na stary model rval svetla z novyho modelu jednak by to mel drazsi a jednak by musel predelavat i kabelaz (stary H4, ciry H7 ) a vzadu u novyho modelu je jinej nacvkavaci konektor a stim by se dotycny urcite nes**l. dopurucoval bych vasim koupit ojetinu primo v autorizovanym peugeotu.to malo co priplati oproti obyc. bazaru se jim vrati v zarukach ktery autoizak dava jak na bourani tak km.

post-0-14109599283855_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: upper9

to kujon 106 :

co se tyce tech prednich narazniku tak nejde o prechodny nebo neprechodny model ale ty predni narazniky s tim mensim vykrojenim se davaly i na auta po faceliftu - ty narazniky s vetsim vykrojenim se davaly na lepsi verze oznacovane XS stejne tak jako listy narazniku a boku v barve. stary a novy model poznas jeste podle vyplne narazniku te plastove mrizky stary model ma jakoby carky zebrovani a modely po faceliftu maji takovy sestihranky koukni na foto ktery ti posilam.taky myslim ze novejsi typy mely palubovku budiky svetle a starsi typy normalne v cernem.nejlip to poznas podle svetel , vpredu cira nebo stara optika a vzadu stary model ma takovy svetlejsi stary vevnitr s takovyma teckama neco jako vidis u odrazky a novy zadni jsou cerveny tmave a prosvitaji dovnitr a maji ty paraboly vevnitr opticky jakoby pres sebe. a hlavne pokud nekdo spravoval auto po bouchnuti tak pochybuju ze by na stary model rval svetla z novyho modelu jednak by to mel drazsi a jednak by musel predelavat i kabelaz (stary H4, ciry H7 ) a vzadu u novyho modelu je jinej nacvkavaci konektor a stim by se dotycny urcite nes**l. dopurucoval bych vasim koupit ojetinu primo v autorizovanym peugeotu.to malo co priplati oproti obyc. bazaru se jim vrati v zarukach ktery autoizak dava jak na bourani tak km.

post-0-14109599284045_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: upper9

to kujon 106 :

co se tyce tech prednich narazniku tak nejde o prechodny nebo neprechodny model ale ty predni narazniky s tim mensim vykrojenim se davaly i na auta po faceliftu - ty narazniky s vetsim vykrojenim se davaly na lepsi verze oznacovane XS stejne tak jako listy narazniku a boku v barve. stary a novy model poznas jeste podle vyplne narazniku te plastove mrizky stary model ma jakoby carky zebrovani a modely po faceliftu maji takovy sestihranky koukni na foto ktery ti posilam.taky myslim ze novejsi typy mely palubovku budiky svetle a starsi typy normalne v cernem.nejlip to poznas podle svetel , vpredu cira nebo stara optika a vzadu stary model ma takovy svetlejsi stary vevnitr s takovyma teckama neco jako vidis u odrazky a novy zadni jsou cerveny tmave a prosvitaji dovnitr a maji ty paraboly vevnitr opticky jakoby pres sebe. a hlavne pokud nekdo spravoval auto po bouchnuti tak pochybuju ze by na stary model rval svetla z novyho modelu jednak by to mel drazsi a jednak by musel predelavat i kabelaz (stary H4, ciry H7 ) a vzadu u novyho modelu je jinej nacvkavaci konektor a stim by se dotycny urcite nes**l. dopurucoval bych vasim koupit ojetinu primo v autorizovanym peugeotu.to malo co priplati oproti obyc. bazaru se jim vrati v zarukach ktery autoizak dava jak na bourani tak km.

post-0-14109599284312_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: upper9

to kujon 106 :

co se tyce tech prednich narazniku tak nejde o prechodny nebo neprechodny model ale ty predni narazniky s tim mensim vykrojenim se davaly i na auta po faceliftu - ty narazniky s vetsim vykrojenim se davaly na lepsi verze oznacovane XS stejne tak jako listy narazniku a boku v barve. stary a novy model poznas jeste podle vyplne narazniku te plastove mrizky stary model ma jakoby carky zebrovani a modely po faceliftu maji takovy sestihranky koukni na foto ktery ti posilam.taky myslim ze novejsi typy mely palubovku budiky svetle a starsi typy normalne v cernem.nejlip to poznas podle svetel , vpredu cira nebo stara optika a vzadu stary model ma takovy svetlejsi stary vevnitr s takovyma teckama neco jako vidis u odrazky a novy zadni jsou cerveny tmave a prosvitaji dovnitr a maji ty paraboly vevnitr opticky jakoby pres sebe. a hlavne pokud nekdo spravoval auto po bouchnuti tak pochybuju ze by na stary model rval svetla z novyho modelu jednak by to mel drazsi a jednak by musel predelavat i kabelaz (stary H4, ciry H7 ) a vzadu u novyho modelu je jinej nacvkavaci konektor a stim by se dotycny urcite nes**l. dopurucoval bych vasim koupit ojetinu primo v autorizovanym peugeotu.to malo co priplati oproti obyc. bazaru se jim vrati v zarukach ktery autoizak dava jak na bourani tak km.

post-0-14109599284475_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kujon106

Původně zaslal: Rebik

POtřebují 3 nebo 5 dveří??

To je prakticky jedno.

Tak je v Auto Vašenda pěkná 206, 3. dv. 2.0 HDI, r.v. 2000, červený, 15\" alu, nové pneu + ocelové disky na zimu, kožený interiér, ABS, klima, airbagy, tažný je možné a cena má být 155tKč. Podrobnosti na 776116507.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.