Vladislava Č.

problém s topením

8 posts in this topic

Prosím o pomoc .teče nám topení.rozebrala jsem přísrojovku.Mokro je na topení je z boku od řidiče u spodního šroubu,jak jsou přívodový trubky od chadiče. musí se odmontovat celý topení včetně i táhel.nebo se nechá nějak odmontovat a vystrčit?.Je tam jen nějaké špatné těsnění,nebo je špatný celý radiátor.? díky za radu a pomoc .Vlaďka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nenapísala si o aké auto ide a ako je staré. Pri starších autách to je najčastejšie deravý radiátor kúrenia. Zisti či to \"mokro\" je chladiaca kvalalina alebo je to voda zo silného dažďa alebo umyvárky. Je iba málo áut na ktorých ide radiátor kúrenia vymeniť bez demontáže celého kúrenia a často celej prístrojovky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u 205ky většinou odejde radiátor.... častá závada...

radiátor se dá odmontovat samostatně, celé topení se vyndávat nemusí:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud to teče u řidiče u těch dvou trubek co vedou do toho radiátoru, tak stačí např:...vypnout topení, odšroubovat ten šroubek mezi těma trubkama čímž se povolí těsnění a trubky se dají oddělat. Ten rdiátor by měl jít normálně vytáhnout (aspoň pro kontrolu v jakým je stavu a jestli neteče). Pokud je ardiátor Ok tak stačí nandat nový těsnění na ty tvě vstupní trubky a zase to složit a mělo by bejt po problému:papa

Hugo byl rychlejší:(:(:(:(................:D:D:papa

[upravil dne 2/3/08 Vopičí]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám dotaz tiež ohladne kúrenia.Za jazdy pri vnútornej teplote 25 °C a na oko fugujúcom kúrení sa mi extrémne rosia vsetky okná v 406 .Nedokáže ich \"vysušiť\" ani ventilátor na 4 stupni.Možte mi prosim poradiť čím to može byť spôsobené?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: miru333

Mám dotaz tiež ohladne kúrenia.Za jazdy pri vnútornej teplote 25 °C a na oko fugujúcom kúrení sa mi extrémne rosia vsetky okná v 406 .Nedokáže ich \"vysušiť\" ani ventilátor na 4 stupni.Možte mi prosim poradiť čím to može byť spôsobené?

Niekde tu už takýto problém bol riešený a verdikt bol že tečie radiátor alebo zapchatý či mokrý kabínový filter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

presne todle jsem resil.

Nastesti nebyl v pr... radiator, ale tesneni tech dvou trubek, co jdou do radiatoru.

Nahradu jsem ani neshanel, koupil jsem origo u Peugeotu. Jsou to normalni pryzove O krouzky, ktere ztvrdly a neplni svou funkci, jeden stal asi 20,-.

Vymena celkem jednoducha, k tomu sroubku co drzi objimku se blbe dostava a je to tusim 7, nejlepsi je ocko nebo begros. aby to slo vyndat je potreba povolit prirubu co drzi trubky v motorovem prostoru na motorove prepazce.

Idealni je pred tim vypustit chladici kapalinu, masochisti to muzou zkusit i s kapalinou :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak díky moc za spolupráci.Topení jsem vymontovala,už někdo se ho pokoušel předtím spravit,nějaký čas to vydrželo .Sehnala jsem jiný.No nechá se to dělat i bez vypuštění kapaliny,ale pak se to musí stejně ovzdušnit.Tak snad to bude fungovat. Díky V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.