Sign in to follow this  
Followers 0
vasek1

výměna krožků ventilů+těsnění Kouříííííííí

9 posts in this topic

Chci se zeptat na co si dát pozor,nebo nějaké fígle při výměně těsnění hlavy válců,ventilů,kroužků ventilů.Důvod je že mi začal papat olej.Trochu kouří.Návod,nebo rada kde to koupit atd.......:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vasek1

Chci se zeptat na co si dát pozor,nebo nějaké fígle při výměně těsnění hlavy válců,ventilů,kroužků ventilů.Důvod je že mi začal papat olej.Trochu kouří.Návod,nebo rada kde to koupit atd.......:roker

Obchod s autodíly :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

U některých typů motorů to jde udělat bez demontáže hlavy. Myslím tím guferka ventilů. Ve většině případů stačí vyměnit tyhle guferka a kouřivost se hodně zmenší.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hafity

U některých typů motorů to jde udělat bez demontáže hlavy. Myslím tím guferka ventilů. Ve většině případů stačí vyměnit tyhle guferka a kouřivost se hodně zmenší.

Já jsem si přečetl manuál,utahovací momenty,tak snad to nějak vyměním.Mám motor LFY.Zkoušeli jsme měřit tlaky a ty jsou v pohodě.Mají okolo 11.Tak právě jestli to zvás tady někdo už neměnil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi jsi mě špatně pochopil.... Prostě u některých motorů můžeš ušetřit za demontáž hlavy a THV....

Share this post


Link to post
Share on other sites

já jen slyšel že ventily zavřené místo svíčky se pustí vzduch tím drží ventil nahoře a vymění se gufera bez demontáže hlavy.Mluvil o tom jeden chlápek že si tak dělal gufera u 405 kdy mu brala olej.Co je na tom pravdy ,nedělal jsem to.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

já jen slyšel že ventily zavřené místo svíčky se pustí vzduch tím drží ventil nahoře a vymění se gufera bez demontáže hlavy.Mluvil o tom jeden chlápek že si tak dělal gufera u 405 kdy mu brala olej.Co je na tom pravdy ,nedělal jsem to.:myslim

Já jsem to dělal na různých motorech, ale konkrétně na 1,8 16V ne, tak bych to nerad nějak paušalizoval.... Naposledy na Opelu Agila 12V tříválec, který má dříky ventilů tak 4,5mm. To byla modelařina....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.