Dundee

Motory v Partnerech

45 posts in this topic

Jaké dieselové motory se dávaly do Partnerů? Co jsem tak koukal, tak byly 1.9D a 2.0HDi. Byly i 1.9TD? Celkem bych o tomhle vozítku i uvažoval, ale ani čistej traktor, ani HDi mi moc nevoní:bojim:bojim Do benzína byh nešel ani náhodou:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě myslím tam byli motory 1.8D, ale to se asi u nás oficielně neprodávalo a jsou to dovozky. 1.9TD se do Partnera nedával i když jsem jednoho na prodej viděl, ale byla to překopávka. Ta 1.9D není špatnej motor, ale musel by jsi počítat s tím, že to nebude žádnej závoďák a když to naložíš tak musíš mít trochu trpělivosti než se to rozjede :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega má 1.9D v Berlingu a je to neskutečnej lenochod:( Na druhou stranu je HDi plný elektriky, což taky neni úplně fajn:( Takže Partner asi padá, díky;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No s tou 1.9D to lenochod je, ale doveze tě kam potřebuješ. Jezdil jsem s ním často, teď už tolik ne, ale zvykl jsem si na něj. V práci si ho občas půjčuju, když s kámošema jedeme na nějaký výlet aby jsme se nemačkali v normálním osobáku. Pohodlně se v něm cestuje i 5 lidem a celkem dost místa na bagáž.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Partnera 2.0 HDi by som sa vôbec nebál, pokiaľ do toho neleješ nejaké svinstvo ale normálnu kvalitnú naftu tak Ti tento motor vydrží rovnako dlho ako všetky ostatné motory. Vždy je to len vecou zaobchádzania s autom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak já bych se zase nebál toho 1.9D ... netvrdím teda, že bych ho chtěl, ale když nebudeš auto moc překládat, tak se z bobu A do bodu B dostaneš v pohodě, akorát budeš patřit v silničním provozu k těm pomalejším ... A už se daj sehnat i za celkem slušný peníz (otázka, v jakym budou stavu a trefit na dobryho neolitanyho bude asi fuška);)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já měl do nedávna (než sem ho na začátku roku zbořil na náledí) Belringo 1.9D r.v.2000, a teď mám Partnera tak y 1.9D ale r.v.98....

No je pravda že to žádnej specialista na rychlý rozjezdy není, ale pak je to docela OK....Průměrná sptřeba u obou, při nějakým tom nářadí + 2lidi, 5.5-6litrů i při občasným předjížděním atd.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mám Partnera 2,0 HDi r. v. 2000 s 215000 km. Zatiaľ úplne v pohode. Jazdil som aj s Berlingom 1,9 D. Plne obsadené - ten motor je slabý na to auto. Ale zasa má najazdené skoro 400 000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím pánové, zvažuji koupi Partnera. Na mnoha stránkách je doporučován jako nejlepší motor 1,6 HDi 66 kW, ale ten můj vyhlídnutý má jen 55 kW. Myslíte, že je jediný rozdíl v řídící jednotce a tudíž by se vyplatilo jej přečipovat na těch doporučovaných 66 kW a nebo jsou motory i jinak rozdílné? Má menší výkon (55 kW oproti 66 kW) velký vliv na spotřebu? Děkuji za případné odpovědi.

[upravil dne 11/4/10 Wenz1]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Jaké dieselové motory se dávaly do Partnerů? Co jsem tak koukal, tak byly 1.9D a 2.0HDi. Byly i 1.9TD? Celkem bych o tomhle vozítku i uvažoval, ale ani čistej traktor, ani HDi mi moc nevoní:bojim:bojim Do benzína byh nešel ani náhodou:cool:

benzín si koupí do Partnera málokdo,i když 1.6 16V je do něj dobrý motor:myslim

ze starších dieselů doporučuju 2.0 HDi 66kw--té elektriky na motoru se neboj,je to zbytečné strašidlo--navíc si umíš spoustu věcí udělat sám,diagnostiku má dnes kdekdo a na vrakovištích koupíš dnes všechno.

P.S.taky jsem měl kdysi obavy z přechodu na HDi, ale není se opravdu čeho bát...:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja som mal firemne berlingo 1,9D. Musim povedat ze ten motor je neznicitelny a to som s nim chodil nalozeny tak ze zadne zasterky suchali po zemi (dve zadne napravy v pr.eli).

Auto jazdi dodnes ma nieco cez 350tisic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdybych přemýšlel o Parťákovi, pak jedině 2,0 HDI 66 kW a 5ti místné verzi s šoupačkama na obou stranách - to bych si dokázal velice dobře představit jako rozumnou volbu pro rodinné vozítko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezdim s firemním 1.9 D v Berlingu (r.v. 2000, naj.360 000).Nic se nekazí stále jezdí ,jízda s naloženým je laxní ale do města nevidím problém , dálnice peklo.Spotřeba je okolo 8-9 ltr.Občas jedu s Berlingem 2.0 HDI (r.v. 04 naj 220 000 km) samozřejmě nelze srovnávat , jízda úplně o něčem jiném spotřeba o 1-2 ltr menší , tišší motor.Elektronika se nesere , jen prasklá hlava v 60 000 km a před rokem KO převodovka 5 rychlost, ale dojeli !(dálnice 400 km na 4 st.).Kdybych si měl vybírat šel bych určitě do HDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 2.0Hdi,ked som prvy krat viezol otca tak sa na pytal ze preco som si kupil benzinaka,nechel verit ze je to Hdi,on ma SDI octaviu a ta ide doslova ako traktor,Ja mam momentalne 192000km,bez poruchy motora,až na tu neštastnu remenicu,z ostatnym je to horsie... prasknuta pružina,loziska kolies,poloos,naprava zadok-predok.Ale toho miesta vo vnutri,vysoky strop,5 ludi v aute a kocar,batožina v kufri v kufri,vsade mozne odkladaci priestor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chtěl jsem jen doplnit, že 1.8 D není žádný neoficiální dovoz, máme ho v rodině, koupeného jako nového ve FAMKO Brno, v prosinci 97 a bylo to s touhle motorizací. Je to motor tuším z P205, má 43kW, nemůžu si stěžovat na výkon (do města super, dálnice nejezdím), spotřeba kolem 6 litrů, auto je bez závad a má dnes najeto 207 tkm...prostě pohoda. Když bylo povinný ručení ještě striktně podle objemu, tak já se svými 1769ccm se vešel do nižší kategorie než kolega s 1.9D, který platil od 2-2,5 tisíce ročně navíc

Share this post


Link to post
Share on other sites

určitě HDi,chce to nějakej servis jako každej motor a celkem to jede, naftu bez turba v týhle kastly na nějaký cestování, hotovej trest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bych si radši koupil 406ku break než partnera, budeš mít větší, 10x pohodlnější a podle mě i úspornější auto.. Co jsem tak jezdil s partnerem 2.0hdi 66kw, tak neni problém díký krátkému zpřevodování normální jízdou jezdit kolem 8 litrů, při jíízdě lehce nad limity přes 9, což mi přijde na tohle auto dost. Jinak máme s tim najeto asi 170t, motor bez problémů, ale koupi partnera nemůžu doporučit, bo mám k tomu autu silnou averzi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to s tebou nesouhlasím. na spotřebu koukni do mého podpisu.

a v přístupu do auta nemá konkurenci, 2x šoupačky, zvlášt když mám vzadu 3 autosedačky a ko kufru dám kočar a to ho neskládám

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnívám se, že Parťák má oproti 406ce break nespornou výhodu ve využitelnosti a přístupu do zadních partií auta. 406ka sice nemá malej kufr, ale Parťák je prostě mnohem praktičtější.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.