aaischa

odběr proudu sahary... ?

16 posts in this topic

Ahoj,

nevěděl by někdo prosím kolik berou oba dva motory sahary najednou pripadne příkon jednoho z nich ? bohuzel sem po ruce nemel ampermetr...

dík :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

co si tak vzpomínám tak moje jednovrtule bere něco kolem 18A ale ruku do ohně za to nedám... je tam 30A pojistka:myslim :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vinorak

co si tak vzpomínám tak moje jednovrtule bere něco kolem 18A ale ruku do ohně za to nedám... je tam 30A pojistka:myslim :super

jde mi o to že obě dvě spínám jednim 25A relátkem, nezdá se že by dělalo problém, tak uvidime, pripadne to este oddělim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna vrtule je 200W.Alespoň tedy u Gti.Nejsem sice eletrikář ale ohmův zákon si ještě pamatuji,takže 200W děleno 12voltů je: necelých 17A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jiři II.

Jedna vrtule je 200W.Alespoň tedy u Gti.Nejsem sice eletrikář ale ohmův zákon si ještě pamatuji,takže 200W děleno 12voltů je: necelých 17A.

pocitas dobre, tak to nejspis rozdelim relatka sou v ty skrince pripraveny... dik :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty autorele se delaji v ruznych provedenich, jsou 20A 40A i 80A ;) mrkni na www.gme.cz

[upravil dne 2/3/08 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

ty autorele se delaji v ruznych provedenich, jsou 20A 40A i 80A ;) mrkni na www.gme.cz

[upravil dne 2/3/08 Ferry]

mam tam 3 kousky kazdy po 25A maj to na sobě napísaný :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: aaischa

Původně zaslal: vinorak

co si tak vzpomínám tak moje jednovrtule bere něco kolem 18A ale ruku do ohně za to nedám... je tam 30A pojistka:myslim :super

jde mi o to že obě dvě spínám jednim 25A relátkem, nezdá se že by dělalo problém, tak uvidime, pripadne to este oddělim...

Možná ti to připadne jako blbost, ale dřív se dělal takovej zlepšovák, nevím, zda to bylo praktické a šetrné, ale:

Do interiéru se zavedl kabel, na něj spínač a spínal jsi tím tu elektrickou vrtuli. Takže když jsi přijel ke koloně, zapnul jsi to a nehrozilo, že by se ti přehřál motor. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: aaischa

Původně zaslal: vinorak

co si tak vzpomínám tak moje jednovrtule bere něco kolem 18A ale ruku do ohně za to nedám... je tam 30A pojistka:myslim :super

jde mi o to že obě dvě spínám jednim 25A relátkem, nezdá se že by dělalo problém, tak uvidime, pripadne to este oddělim...

Možná ti to připadne jako blbost, ale dřív se dělal takovej zlepšovák, nevím, zda to bylo praktické a šetrné, ale:

Do interiéru se zavedl kabel, na něj spínač a spínal jsi tím tu elektrickou vrtuli. Takže když jsi přijel ke koloně, zapnul jsi to a nehrozilo, že by se ti přehřál motor. :)

Jojo, tak to máme u bílé 205, někdo to dobastlil už v Německu:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: aaischa

Původně zaslal: vinorak

co si tak vzpomínám tak moje jednovrtule bere něco kolem 18A ale ruku do ohně za to nedám... je tam 30A pojistka:myslim :super

jde mi o to že obě dvě spínám jednim 25A relátkem, nezdá se že by dělalo problém, tak uvidime, pripadne to este oddělim...

Možná ti to připadne jako blbost, ale dřív se dělal takovej zlepšovák, nevím, zda to bylo praktické a šetrné, ale:

Do interiéru se zavedl kabel, na něj spínač a spínal jsi tím tu elektrickou vrtuli. Takže když jsi přijel ke koloně, zapnul jsi to a nehrozilo, že by se ti přehřál motor. :)

Bez toho se neobešla žádná 120 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: aaischa

Původně zaslal: vinorak

co si tak vzpomínám tak moje jednovrtule bere něco kolem 18A ale ruku do ohně za to nedám... je tam 30A pojistka:myslim :super

jde mi o to že obě dvě spínám jednim 25A relátkem, nezdá se že by dělalo problém, tak uvidime, pripadne to este oddělim...

Možná ti to připadne jako blbost, ale dřív se dělal takovej zlepšovák, nevím, zda to bylo praktické a šetrné, ale:

Do interiéru se zavedl kabel, na něj spínač a spínal jsi tím tu elektrickou vrtuli. Takže když jsi přijel ke koloně, zapnul jsi to a nehrozilo, že by se ti přehřál motor. :)

ehm mno přesně tohel už dva dny mam :) jen sem si chtel bejt jistej jestil se mi ty kontakty na tom relátku časem neupálej :roll:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

205 D jen tak neutavíš :)

no pri podle palubky 100C to skoro nejelo uelka strata vykonu i pri vetsim vytocini to pri rozjezdu melo chut chcipnout, po chvilce jizdy a schlazeni dobry.. Mestem sem nejezdil tak sem nevedel ze chlazeni nechodi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

A je to doopravdy v tom Relé ?

ne v relatku to nebylo, spatnej termostat je porad rozepnutej, at je teplota jakakoliv, tak sem si udelal spinac dovnitř.. jen my slo o to kolik berou ...

nemyslel sem si ze by to bylo v relatku :D:P

[upravil dne 3.3.2008 aaischa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

vyčisti si kontakty...

... nebo vyndej termostat (bez něj to bude jezdit taky, akorát v zimě nebude topit)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.