Sign in to follow this  
Followers 0
Petr605

306: elektrika - central

40 posts in this topic

Zdravim!

Do okruhu mych pribuznych pribyl dalsi lev na kapote - bratranec si koupil 306 1.6 bezin. A jako sluzebne starsi majitel auta se lvem jsem byl pozadan o nekolik drobnych oprav. Jednou z nich bylo nefunkcni zamykani pomoci centralu. Zjistil jsem, ze motor na zamykani dveri u pilota nejde. Nejde do neho impuls. Motor je OK. A nyni dotaz: kde najdu zapojeni elektriky ve 306? Pripadne pokud jste nekdo tuto zavadu resil: kam vedou draty ode dveri patrici centralu? Manualy ke 306 ze Servisu mam stazenou, ale schema jsem tam nenasel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ridici jednotka je, jak jinak u Peugeota, vse je naprosto logicke, pod zadnima sedackama. Je tam prinytovana takova cerna savle a na ni zespod je cerna skrinka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diky za radu, zitra na to mrknu. Jo, a neznam logictejsi umisteni pro ridici jednotku centralu, nez je prostor pod zadnima sedackama. :D:D:D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechci se tu dohadovat, ale rek bych ze ridici jednotka centralniho zamikani je pod sedadlem ridice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zhruba do roku 98 byla jednotka tak jak sem popsal vyse, tj. na cerne plechove liste pod zadnima sedackama, v urovni podlahy kufru. Ta jednotka je tam zespod. Od roku 98 byla umistena dalo by se rici, nad popelnikem. Proste tam v tech mistech.

2 C: pod sedackou, teda pokud to neni nejaka dodelavka, najdes maximalne nejakou zatoulanou minci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyz rikas, ale stejne ti bohuzel nebudu verit, protoze by v knizce \"Jak na to\" pro P306 mely asi dost velkou chybu, kdyby to bylo jak rikas.

P.S. Pod sedackou nenam zadny penize, coz je docela skoda :-)

A muzes presnejc popsat kde by to pod sadni sedackou melo bejt?? Kdyz sklopim zadni sedacku, tak tam ni zajmavyho neni, krome pristupu k palivymu cerpadlu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palivove cerpadlo je trochu vpredu. Konci podlaha kufru, a na te hrane, kterou ten konec podlahy vytvari je prinytovany takovy plech. Jsou tam i nejake kostry, kdyz je odpojis tak ti nepujde ani el. stah. oken ani central. No a na tom plechu to je. Je to vlastne v tom miste co jsou prisroubovane operaky sedacek a zaroven je konec tech sedacek.

Co se tyce te knizky, tak by to nebylo poprve, co tam najdes chybu. Zkus se tam podivat a pak dej vedet. Ja mam 306 z roku 98 a tam je to uz jinde. Ale auta z roku 97 (i nove modely) to maji pod sedackou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten plech najdes v katalogu ND na strance 72C a je oznaceny cislem 17. Je vzdy cerny, prinytujou ho asi az po laku.

[Editován dne 2/1/04 David 106s16]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to tam, jak pise David. Presne se to nachazi pod pravym zadnim operadlem. Ale vypada to, ze tam je vsechno OK. Chyba bude nekde v dratech:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam podobny problem s centralem...jako by byl spatny zamek dveri pilota...mechanicky central funguje ale jenom pres tenhle zamek .... jak to vyresit cestou co nejmensiho odporu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Ludweek: Je to jinak. Aspon u bratrancovy 306. Zamek je ciste mechanicka zalezitost. Klicek posunuje zamykacim mechanismem a od neho jde impuls do ridici jednotky a ta da povel vsem ostatnim zamykacim motorum. Pokud Ti to nezamkne pres dalkac, nebo kdyz se snazis zamknout jinym zamkem, nez u pilotovych dveri, tak to ma jedinou pricinu. Z nejakeho duvodu nefunguje zamykaci motor v pilotovych dverich. Ty duvody muzou byt dva: bud je KO motor, nebo do neho nejde impuls od ridici jednotky. Jednotka totiz posle signal motorum a ceka ode vsech zamykacich mechanismu ve vsech dverich signal o tom, ze se zamlkly. Pokud tento signal od nektereho mechanismu nedostane, tak okamzite posle signal vsem ostatnim, aby se znovu odemkly. Proto pokud Ti nefunguje jeden jedinej zamykaci motor, tak zamknes jedine tak, ze tento motor jakoby nahradis klickem... Uff, snad je to pochopitelny...

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to dost dobre pochopitelny a jasny...diky :)

jen teda reseni...kde je ridici jednotka??

stejne budu muset rozdelat cely dvere protoze nejakej kreten na ne pridelal vnitrni plato v kuzi vrutama (urazil bych mu ruky u samy prdele) takze to bych chtel taky opravit...ale jestli je ta ridici jednotka nekde jinde (coz urcite je :P )at nehledam jako pako :)

[Editován dne 6/1/04 Ludweek]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Ludweek: Poloha ridici jednotky - viz vyse. Reseni je potreba oddelat tapecirunk, opatrne odrezat ty folie proti vode a koknout se na ten motor. Vedou k nemu dva draty, na ty si sahnout merakem a zkusit zamknout (dalkacem, nebo nebo zmacknutim nekteryho z cudliku na jinych dverich). Pak uvidis, jestli do toho motoru neco jde nebo ne. Pokud do neho neco jde (je tam napeti pri zamykani) a on nic nedela, tak je vadnej. Pokud do neho nic pri zamykani nejde, tak je zavada nekde v dratech, nebo v ty ridici jednotce. Ale vsadil bych spis na ty draty...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ridici jednotka...pod zadnima sedackama...uz se mi rozsvitilo ;)

diky moc...jenom jestli pro orientaci...nemas tuseni za kolik se da poridit motorek zamykani a ridici jednotka (kdyby nahodou neco z toho bylo out :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pánové dovolte mi se taky optat.......

Mam 405 (´94), centrální zamykání funguje klasicky klíčem ale již nefunguje dálkově. Dálkáč mám zabudovaný v klíči.

Baterie OK, nebo? když zmáčknu tlačítko na klíčku tak dioda se rozsvítí (na klíči) -> ale auto nic. Na co bych se měl mrknout? Pouze jsem kouknul do té jednotky co je na stropě mezi řidičem a spolujezdcem - jenomže jsem tam nic nevykoukal :(.

PLEASE HELP ME :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam na svej 306ce stejnej problem uz pres pul roku, chova se to uplne stejne jako u tebe, jenom s tim rozdilem ze jednou za 30-60 zmacknuti to odemkne :-(

Protoze taky nevim kde je problem, tak jsem se dopracoval k tomu, ze si udelam nejakej ovladac beztratovej :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Davy zkus přece jenom mrknout na baterku pokud ji maš vyzkoušenou jenom podle diody ja mel ten samej problem dioda svitila ale auto otevřít nešlo musel sem vzít druhej dalkáč po vyměně baterky dálkáč dobrej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, s tim dalkacem v klicku jsou asi problemy. Bratrankovi to taky jednou zkusi zamknout a dvakrat ne (ale samozrejme, ze tim nezamkne diky zavade popsane vyse). Koupil nove baterky, a zase nic. Tak jsem si to pujcil domu, rozebral a vycistil a asi hodinu a v teple to chodilo (chodilo znamena, ze kontrolni cervena diodka jasne svitila pri zmacknuti tlacitka). Avsak po nekolikerem vyzkouseni v provoznich podminkach to zacalo zase haprovat. (Kontrolni diodka bud nejak divne poblikavala, nebo nesvitila vubec) Zjistil jsem, ze je spatny kontakt na bateriich. Tuhle vec jsem uz resil ve svem klicku. Kontakty tvori primo jeden pol baterie priplacnuty k plosnaku a druhy je zespoda vedeny pliskem na jinou plosku na plosnem spoji. Mne pomohlo to, ze jsem vzal pajku a obe plosky nove pocinoval. On tam ten cin uz je, ale hlavne ta ploska, kam doseda ten plisek se muze vydrbat a pak to jednou vede dobre, trikrat spatne a petkrat vubec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.