Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Auto na prestavbu


Petano

Recommended Posts

ve zkratce: musis si nekde sehnat papiry na to samy auto, co sis privezl na prestavbu a pak provest \"prestavbu\" (jako vymenit karoserii, motor atd...)tohohle fiktivniho auta na to auto co sis privezl... tim ten dovezenej autak zlegalizujes a muzes ho normalne prihlasit a zacit pouzivat...

jsem si jist, ze se tu na foru objevi nekdo, kdo se timhle zabyva a nabidne ti sve sluzby :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je to s prestavbou by me taky zajimalo. :) Mam 205 1.8D rok 85 5-ti dverak, kdybych sehnal naky auto ve slusnym stavu na nahradni dily a nebo neco peknyho komplet na prestavbu tak bych to za rozumnej peniz rozhodne vzal

Nemate nekdo nakou 205tku na prodej bez papiru? Ale nechci zadnej zrezlej krap co uz je tak na sesrotovani. ted jsem kousek od nas videl celkem peknou 205tku za 13000, ale byl to benzin a 3 dverak :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Emiš: na pěknou přestavbovku v naftě zapomeň. Nebyly, nejsou a nebudou :) Jestliže stojí slušná 205 benzín okolo 15tis Kč, srovnatelná v naftě by byla za 25-30... Tyhle auta už prakticky nikdo nevozí, pokud je zrovna nedostane zadarmo.

Jinak přestavby (resp. výměny karoserie): uvedu postup pro Prahu, pro jiná města a ORP doporučuju ověřit na příslušném úřadě, zdaleka to není jednotné, prostě každý pes jiná ves...

Mám doklady, na určitý typ vozu, a mám auto na ND. Samozřejmě stejného typu (např. 205 - 205), a stejný počet dveří. Výhodou je, pokud se ve VINu shoduje prvních 9 znaků - v některých ORP pak už nechtějí nic jiného a povolí výměnu kastle rovnou. V Praze (nejen) ovšem ne, tam chtějí potvrzení od zastoupení Peugeot o tom, že lze kastle zaměnit. O potvrzení se žádá v autorizovaných servisech Peugeot, stojí většinou 1.500,-Kč, a postup opět není jednotný - pokud se neshoduje prvních 9 znaků VINu, mohou být problémy.

Mám-li ono kýžené potvrzení od Peugeotu, vezmu toto potvrzení, doklad o nabytí karoserie na ND (kupní smlouva), TP, a jdu si podat žádost na úřad. Tam mi dají rozhodnutí o obnově čísla VIN, na jehož základě si nechám vyrazit do nové kastle původní VIN z TP (ražba v Praze 500,-Kč, dělají to 4 pověřené STK). Poté se dostavím s autem k magistrátnímu technikovi, který mi tu ražbu zapíše do TP (a případně zapíše změnu barvy za 10,-Kč).

Tj. suma sumárum minimálně 2.000,-Kč plus lítání okolo, a výsledkem je auto s ručně přeraženým VIN-em - by? je to legálně a zapsané v TP, do Německa bych s tím jel dost nerad...

Ještě k motoru - číslo motoru se neeviduje, kontroluje se typ motoru. Ten je ovšem na štítku, který jde snadno přendat, a navíc bývají v původním TP nesmysly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jsem si myslel :) dig za info.

A co kdyz koupim peknej bezin? Lisi se to jen v motoru a nebo je tam hodne rozdilu v kastli, napravach...?

Nepotrebuju tu na komplet prestavbu, jen by se mi hodilo neco na nahradni dily:D

[Editován dne 2/1/04 Emiš]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mimo motoru se liší v elektrice (to není zas až takový problém), v nápravách (pérování, poloosy u slabších benzínů), v uchycení motoru do kastle (u slabších benzínů). Některé benzínové kastle lze použít pro diesel - dá se to poznat z katalogu, mají stejné katalogové číslo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi to vidím stejně. investovat jen do nafty a oleje, případně nějaké drobné položky jako filtry a hadice...

jediné co do toho investuju bude nějaký čas na opravy a až se vysere něco velkýho tak to pošlu ze skály do věčných loviš?...

jentak mimochodem, neexistuje nějaké sajrajt, co se leje do voleje a trochu to utěsnilo motor? a co hustější olej-leju tam 10W-40

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to zoby: sracek na utesneni motoru se prodava spousta, ale o jejich ucinosti za ty prachy se da jen polemizovat. I tady na foru byla myslim debata \"lit vs. nelit\" neco podobnyho do oleje. Ja si z toho odnesl zaver ve smyslu zatim nelit a radsi priplatit za lepsi olej, pokud jezdim na polosyntetiku a olej uz prosakuje tak prejit na mineral (je hustsi) a kdyz uz nic nepomuze a motor je \"pred smrti\" tak vyzkouset ty zazracne lektvary do oleje. (ale kazdyho vec co a kdy si tam nalije).

p.s. ten 10W40 je polosyntetika, kdyztak zkus prejit na mineral (15W40)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...