Sign in to follow this  
Followers 0
Petano

Auto na prestavbu

12 posts in this topic

chtel jsem se zeptat jak to funguje s auty na prestavbu

jak z nich udelat normalni funkcni legalni prihlasene auto

jak se toho da vyuzit a co to \"prihlaseni\" vlastne obnasi a hlavne jak je to finance narocne

Share this post


Link to post
Share on other sites

ve zkratce: musis si nekde sehnat papiry na to samy auto, co sis privezl na prestavbu a pak provest \"prestavbu\" (jako vymenit karoserii, motor atd...)tohohle fiktivniho auta na to auto co sis privezl... tim ten dovezenej autak zlegalizujes a muzes ho normalne prihlasit a zacit pouzivat...

jsem si jist, ze se tu na foru objevi nekdo, kdo se timhle zabyva a nabidne ti sve sluzby :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To znamena ze staci v podstate \"vybehat\" cisla karoserie, motoru a barvu laku ...

nevite na kolik to vyjde? a jestli s tim byvaji problemy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak je to s prestavbou by me taky zajimalo. :) Mam 205 1.8D rok 85 5-ti dverak, kdybych sehnal naky auto ve slusnym stavu na nahradni dily a nebo neco peknyho komplet na prestavbu tak bych to za rozumnej peniz rozhodne vzal

Nemate nekdo nakou 205tku na prodej bez papiru? Ale nechci zadnej zrezlej krap co uz je tak na sesrotovani. ted jsem kousek od nas videl celkem peknou 205tku za 13000, ale byl to benzin a 3 dverak :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emiš: na pěknou přestavbovku v naftě zapomeň. Nebyly, nejsou a nebudou :) Jestliže stojí slušná 205 benzín okolo 15tis Kč, srovnatelná v naftě by byla za 25-30... Tyhle auta už prakticky nikdo nevozí, pokud je zrovna nedostane zadarmo.

Jinak přestavby (resp. výměny karoserie): uvedu postup pro Prahu, pro jiná města a ORP doporučuju ověřit na příslušném úřadě, zdaleka to není jednotné, prostě každý pes jiná ves...

Mám doklady, na určitý typ vozu, a mám auto na ND. Samozřejmě stejného typu (např. 205 - 205), a stejný počet dveří. Výhodou je, pokud se ve VINu shoduje prvních 9 znaků - v některých ORP pak už nechtějí nic jiného a povolí výměnu kastle rovnou. V Praze (nejen) ovšem ne, tam chtějí potvrzení od zastoupení Peugeot o tom, že lze kastle zaměnit. O potvrzení se žádá v autorizovaných servisech Peugeot, stojí většinou 1.500,-Kč, a postup opět není jednotný - pokud se neshoduje prvních 9 znaků VINu, mohou být problémy.

Mám-li ono kýžené potvrzení od Peugeotu, vezmu toto potvrzení, doklad o nabytí karoserie na ND (kupní smlouva), TP, a jdu si podat žádost na úřad. Tam mi dají rozhodnutí o obnově čísla VIN, na jehož základě si nechám vyrazit do nové kastle původní VIN z TP (ražba v Praze 500,-Kč, dělají to 4 pověřené STK). Poté se dostavím s autem k magistrátnímu technikovi, který mi tu ražbu zapíše do TP (a případně zapíše změnu barvy za 10,-Kč).

Tj. suma sumárum minimálně 2.000,-Kč plus lítání okolo, a výsledkem je auto s ručně přeraženým VIN-em - by? je to legálně a zapsané v TP, do Německa bych s tím jel dost nerad...

Ještě k motoru - číslo motoru se neeviduje, kontroluje se typ motoru. Ten je ovšem na štítku, který jde snadno přendat, a navíc bývají v původním TP nesmysly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jsem si myslel :) dig za info.

A co kdyz koupim peknej bezin? Lisi se to jen v motoru a nebo je tam hodne rozdilu v kastli, napravach...?

Nepotrebuju tu na komplet prestavbu, jen by se mi hodilo neco na nahradni dily:D

[Editován dne 2/1/04 Emiš]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mimo motoru se liší v elektrice (to není zas až takový problém), v nápravách (pérování, poloosy u slabších benzínů), v uchycení motoru do kastle (u slabších benzínů). Některé benzínové kastle lze použít pro diesel - dá se to poznat z katalogu, mají stejné katalogové číslo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diky za info, prdim na to auto jezdi zadny upravy/opravy delat nebudu.

Stejne zdrazili naftu a zabili bionaftu takze to jezdeni neni uz az tak levny, pristi rok snad dodelam skolu a 205 pude z domu potrebuju neco vetsiho :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

asi to vidím stejně. investovat jen do nafty a oleje, případně nějaké drobné položky jako filtry a hadice...

jediné co do toho investuju bude nějaký čas na opravy a až se vysere něco velkýho tak to pošlu ze skály do věčných loviš?...

jentak mimochodem, neexistuje nějaké sajrajt, co se leje do voleje a trochu to utěsnilo motor? a co hustější olej-leju tam 10W-40

Share this post


Link to post
Share on other sites

to zoby: sracek na utesneni motoru se prodava spousta, ale o jejich ucinosti za ty prachy se da jen polemizovat. I tady na foru byla myslim debata \"lit vs. nelit\" neco podobnyho do oleje. Ja si z toho odnesl zaver ve smyslu zatim nelit a radsi priplatit za lepsi olej, pokud jezdim na polosyntetiku a olej uz prosakuje tak prejit na mineral (je hustsi) a kdyz uz nic nepomuze a motor je \"pred smrti\" tak vyzkouset ty zazracne lektvary do oleje. (ale kazdyho vec co a kdy si tam nalije).

p.s. ten 10W40 je polosyntetika, kdyztak zkus prejit na mineral (15W40)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no já jsem spíš taky pro nelít.

olej skoro nikde neteče, a myslím že hustější olej by mě asi nespasil-zvláš? ty špatný starty v zimě :(:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.