Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

odpojený konektor č. 2


lukas666

odpojený konektor č. 2  

  1. 1. odpojený konektor č. 2


  • Prosím přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Recommended Posts

tos mohl dat do stejneho dotazu k tomu predchozimu konektoru a ne zakladat dve temata na stejne tema, takhle to tezko poznat, v motoru je spoustu nezapojenych konektoru, nebot svazky dratu jsou delany jako univerzalni a ne u vsech typu motoru a verzi vybav jsou pouzity vsechny, pro vyrobu je jednodussi udelat univerzalni svazek, ve kterem jsou vsechny draty a pak zapojit jen ty ktere jsou v danem aute potreba.

Moc to zkoumas :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja bych ho skoro tipoval na konektor od snimace teploty chladici kapaliny, ma stejnou barvu i stejnej tvar jako ma to samotne cidlo, zelena by teda byla pro ridici jednotku motoru, je mozne ze by HDi nemely zapojeny tohle cidlo ? :myslim u benzinu podle toho ridici jednotka dava bohatsi smes - proste sytic pri studenem motoru, ted fakt netusim jestli je to u dieslu taky treba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...