lukas666

odpojený konektor č. 2

odpojený konektor č. 2  

  1. 1. odpojený konektor č. 2


Please sign in or register to vote in this poll.

4 posts in this topic

tos mohl dat do stejneho dotazu k tomu predchozimu konektoru a ne zakladat dve temata na stejne tema, takhle to tezko poznat, v motoru je spoustu nezapojenych konektoru, nebot svazky dratu jsou delany jako univerzalni a ne u vsech typu motoru a verzi vybav jsou pouzity vsechny, pro vyrobu je jednodussi udelat univerzalni svazek, ve kterem jsou vsechny draty a pak zapojit jen ty ktere jsou v danem aute potreba.

Moc to zkoumas :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takovej konektor mam tusim u vahy vzduchu? Nebo neco kolem sani.. :)

PS: A souhlas s Ferry .. rozjel si to tady trochu zbytecne ve velkym..

[upravil dne 27/2/08 AKCZ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bych ho skoro tipoval na konektor od snimace teploty chladici kapaliny, ma stejnou barvu i stejnej tvar jako ma to samotne cidlo, zelena by teda byla pro ridici jednotku motoru, je mozne ze by HDi nemely zapojeny tohle cidlo ? :myslim u benzinu podle toho ridici jednotka dava bohatsi smes - proste sytic pri studenem motoru, ted fakt netusim jestli je to u dieslu taky treba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.