Sign in to follow this  
Followers 0
zoby

špatný starty dieselů - řešení

9 posts in this topic

tak jsem nechal seřídit vůli na ventilech a je to mnohem mnohem lepší. 3 válce byly bez vůle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teda nevím, co máš za motor, ale mam posit, že sou tam většinou hydroštely...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hydrauliku mely az donedavna pouze 12ti a vice ventilove motory. 8mi ventilove XU mely podlozky (diesel i benzin) a TU zase sroub a kontra matku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem to nechával před týdnem seřizovat - klasický 8 ventilový XUD - bylo to dost rozhozené, ale starty jsem tím nevyřešil - vypadá to, že padá tlak nafty v čerpadle - budu řešit v dalším kole (nejspíš až na jaře - zas tak hrozné to není).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem měl problémy se studenými starty. Vyměnil jsem všechny žhaviče a teď pažout chytá na drc. Dokonce když je motor studený tak chytá lépe než zahřátý. Dříve chytal tak na po druhé a když byl mráz tak na potřetí. Dva žhaviče byli úplně v háji a dva tak na půl. 405 SRDT 93.

Share this post


Link to post
Share on other sites

žhaviče i vstřikovací trysky jsou OK - žhaviče měněny nedávno a teď pro jistotu kontrolovány. Celkem s jistotou je to tím, že spadne nafta zpět do nádrže (vstřikovací čerpadlo nedrží tlak) - pokud auto stojí půl dne tak chytne jedna radost - pokud dýl, tak se trochu cuká, ale po chvilce je to hned OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to XUD

blbě to startovalo už kolem +8 stupňů ale teď kolem nuly pohoda

ale za mrazu naprd:

doma to stálo 2 dny a trvalo to dlouho než jsem to nahodil, pak jsem byl u přítelkyně kde to stálo taky 2 dny a chytlo to hned - venkovní teplota stejná.

a od té doby to chytá špatně pořád, ale byla větší zima.

zkusím vyměnit palivové hadice a uvidím.

když to zkouším natlakovat tou palivovou pumpičkou na filtru, tak to jde pořád stejně těžko, tak nevím jestli není ten filtr v prdeli... když to pumpuju, tak jde slyšet jako by nafta stekla z čerpadla z5 do nádrže.

je v čerpadle nějaký ventilek, který to přpouští rovnou do přepadu? nemůže být vadný? dá se nějak vyměnit či opravit aniž bych musel měnit celé čerpadlo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zacalo to delat na podzim, takze nevim jak to bude v teplem rocnim obdobi

kdyz je teplota pres noc pod 15°C ale nad 0°C tak to rano otoci dvakrat a skytne a pak muzu tocit do aleluja... a nic

necham to dycky chvili s plnym kotlem a pak startuju znovu a vono se to po chvili chytne, jako kdyby byly spatny zhavidla - ALE...

... pokud je v noci mraz, tak to chytne lip jak zahraty, takze to zhavidlama asi nejni

zatim to vypada na netesnost nejaky hadicky=>nabublava tam vzduch (v mrazu se to stahne a utesni ;-))=> rano to nechce chytit

problem je ten mraz a vubec zima a nedostatek vytapenych garazi v mem dosahu, takze musim pockat az trochu odejde zima a budu laborovat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.