BOSSCZ Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 Chci se zeptat jestli je normální pri prezouvání pneumatik na nové disky aby se po montáži a vyvážení museli kola po nejakých kilometrech znovu převážit ( prý je možné že si pneumatiky pri jízdě teprve sednou). Zajímají mě pouze vase prakticke zkusenosti diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 už jsem takový názor taky slyšel, pracuji v gumárenském průmyslu (výroba pneu) a takový problém jsme v práci neřešili . Z vlastní praxe mám najeto 45 tkm na 307 která je na nevyvážená kola hodně citlivá a žádný problém není. U předchozího auta jsem po 30tkm měl pocit že jsou špatně vyvážené a narazili mi stejná závaží na stejná místa - v pneuservisu známého, byl jsem u toho - vyvažovali to fakt pořádně. Osobně si myslím že závaží vyrovnává výrobní nedostatek pneu, který je při rovnoměrném sjetí vždy na stejném místě od nasazení pneu po absolutní ojetí (tj. pokud má pneu nedostatek v bodě A tak ten nedostatek tam bude i po 30 nebo 80 tkm....jiné je to když se sjede jen hrana gumy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 no a taky je něco jiného když si necháš vyvážit pneu a cestou z pneuservisu to ve 160 km/h zašlápneš na dálnici....tak je možné že se guma na disku hne a celé vyvážení je v pr..li Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BOSSCZ Odesláno 27. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2008 Bylo mě řečeno že je to naprosto normální,spíš bych si to vykladál to \"sednutí\" jako přilnutí pneumatiky k disku,které se muze zmenit pri zateži na kolo,tudíž by pak bylo pochopitelné to převážení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 Původně zaslal: BOSSCZ Bylo mě řečeno že je to naprosto normální,spíš bych si to vykladál to \"sednutí\" jako přilnutí pneumatiky k disku,které se muze zmenit pri zateži na kolo,tudíž by pak bylo pochopitelné to převážení no pokud je to obuté pořádně a autem se neděje hned v zápětí nějaká vyložená prasečina tak se ti guma na kole nemůže hnout a v případě rovnoměrného sjíždění se ty rozložení hnotností nemění.... kdyby to byla pravda tak si absolutně každá guma \"sedne\" jinak - jedna dřív jedna pozdě a mohl bys prakticky vyvažovat pořád a hlavně - jistě nemáš všechny 4 gumy z jedné směsy - to bys měl štěstí jak v loterii, každý rozměr, značka a typ gumy - letní zimní by si sedal jinak a jinak si sednou ty samy gumy na audi a4 quatrro a jinak ty samy na predokolce A4 podle mě je to blbost a jen snaha nejakých pneuservisů kteří chtějí nahrábnout víc peněz a těm kterým tyhle řeči zaberou na někom komu kola napoprvé vyvážili blbě se to daří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AKCZ Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 Spis bych se priklanel k tomu pootoceni pneu na disku.. a tvrzeni pneuservisu je mozna neprima pravda .. sednuti pneu by znamenalo pootoceni pneu na disku pri ostrejsi jizde.. No a co si budem vypravet.. s takovymi auty se nejezdi vzdy vyletni tempo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BOSSCZ Odesláno 27. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2008 Původně zaslal: omegaalfa no a taky je něco jiného když si necháš vyvážit pneu a cestou z pneuservisu to ve 160 km/h zašlápneš na dálnici....tak je možné že se guma na disku hne a celé vyvážení je v pr..li Tomu bych se asi taky přikláněl a myslim že by to nemuselo bejt ani v takovej rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 pokud je to hned po nasazení gumy kdy je kluzky od mydla tak to muze byt i v nizsi rychlosti a nebo u uplne novy gumy kdy není patrny ze se sjizdí nerovnoměrne ( preci jen je videt nerovnomerné sjetí u gumy která má 3 mm než u nové která má 7mm i víc vzorku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 a taky je možnost že závaží odletí...... to pak ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 Původně zaslal: BOSSCZ Původně zaslal: omegaalfa no a taky je něco jiného když si necháš vyvážit pneu a cestou z pneuservisu to ve 160 km/h zašlápneš na dálnici....tak je možné že se guma na disku hne a celé vyvážení je v pr..li Tomu bych se asi taky přikláněl a myslim že by to nemuselo bejt ani v takovej rychlosti. spis si myslim, ze kdyz nemas auto s ABS, tak na gume vybrzdis plosky a pak ti zacnou gumy hazet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 A podle mně je správně varianta C! Pneuservis si tak trošku přivydělává ... Kolik stojí samotné převážení? 200,- za sadu? Tuto větu řekne 60ti zákazníkům měsíčně, 20 mu jich tam přijede si pneu znovu \"převážit\" a ejhle má 4000,- ... takže za 2 roky má na luxusní vyvažovačku ... ADIÉÉÉÉ :D:D Samo, že se pneu může sesunout, nebo můžeš i ztratit závaží, ale pakliže Ti auto jede rovně a nic nehází, tak nač to nechávat znovu vyvážit??? Ale třeba se pletu ... :aut:aut:aut:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 nebo když si do zatáček vypomáháš ručkou, to pak taky:roll Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BOSSCZ Odesláno 27. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2008 Původně zaslal: Neon Samo, že se pneu může sesunout, nebo můžeš i ztratit závaží, ale pakliže Ti auto jede rovně a nic nehází, tak nač to nechávat znovu vyvážit??? No tak to je právě ten problém, že to kolem 110-120 lehce klepe do volantu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 Původně zaslal: BOSSCZ Původně zaslal: Neon Samo, že se pneu může sesunout, nebo můžeš i ztratit závaží, ale pakliže Ti auto jede rovně a nic nehází, tak nač to nechávat znovu vyvážit??? No tak to je právě ten problém, že to kolem 110-120 lehce klepe do volantu Tak v tom případě nemá cenu nic řešit a nech to převážit ... ale rozhodně to není pravidlo, že by se to muselo nechávat ... prostě si to sedlo, nebo jsi mohl ztrati závažíčko, najet na obrubník atp ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AKCZ Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 Neone.. najet na obrubnik! No fuj to se tady u nas nepraktikuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 tak hlavně na nima stát až ti to budou vyvažovat, protože kolikrát v těch pneuservisech jsou pěkný všeumělové....známý je vedoucím značkového pneuservisu a hlásí se mu tam o práci lidé jako kuchaři apod. a když se jich zeptá jaký jsou druhy gum tak řeknou že černý:super...tak je to jako všude o lidech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BOSSCZ Odesláno 27. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2008 No obrubnik jsem fakt nepreskakoval :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 když mi nazouvali pneu na moje nové disky, tak nic takového neříkali... celkem mně zarazilo, kolik mam na jednom kole závaží (55gvnitrek a 15gvenek)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BOSSCZ Odesláno 27. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2008 Původně zaslal: @re když mi nazouvali pneu na moje nové disky, tak nic takového neříkali... celkem mně zarazilo, kolik mam na jednom kole závaží (55gvnitrek a 15gvenek)... No já to mam tak jak píšeš jen na jednom kole a to si myslim ze bude spatne (doufam) mame vlastne stejnou znacku takze doufam ze to prevažej a bude to ok:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markus 306 Odesláno 24. únor 2011 Sdílet Odesláno 24. únor 2011 podobný problém mám aj ja,na nové elektrony som bol nazut nové letné pneu. a bol som prekvapený ked som zbadal toho hadíka:o na jedno koleso islo 65g vonkajšia strana a 10g vnútorná.Ostatné tri kolesá štandart 5-20gramov.Vie niekto odborne poradit prečo tak vela závažia na jedno koleso?nebude to mat vplyv na jazdné vlastnosti auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.