Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

sváření na autě


FoFo

Recommended Posts

Pokud de o elektriku, tak staci odpojit baterku. Horší problém budeš mít s koberečkem, kterejžto sundat v tomhle místě bude zatracenej prolém. Pokud nemáš el. vyhřejvání sedaček, tak tam ani nijaký kabely nevedou. Pokud máš ABS, tak kapku bacha. U novýho modelu 405 vedou pod levou sedačkou, ale u MIčka nevim a mohlo by to beyt pod pilotovou židličkou. Palivo by mělo výst pod levým prahem, takže pokud je to vnější držák, tak si radši při sváření schovej hadici plechem, ikdyž takhle je to vlastně na TD. Kudy přesně vede palivová hadice bude vědět Mašinka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar...

Moje zkušenosti se svářením elektrikou na autě jsou následující....

Netřeba oddělávat baterku, ale spíše hlavně alternátor. Protože hrozí proražení diod bludným prodem kostry. Ten nastává při dlouhé cestě ukostření. Proto je dobré kostru dávat co nejblíž svářenému místu. Několikrát jsem todle praktikoval (diesel verze) a nikdy jsem problém s elektikou neměl. A to se svařovalo celý den, ne žádné chvilkové prskání ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...