Sign in to follow this  
Followers 0
FoFo

sváření na autě

4 posts in this topic

Chlapi co musím udělat-odpojit abych mohl na autě svářet a nic neodpálil. Potřebuju heftnout držák sedačky řidiče(resp.závit na kterým drží), který je prasklý .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud de o elektriku, tak staci odpojit baterku. Horší problém budeš mít s koberečkem, kterejžto sundat v tomhle místě bude zatracenej prolém. Pokud nemáš el. vyhřejvání sedaček, tak tam ani nijaký kabely nevedou. Pokud máš ABS, tak kapku bacha. U novýho modelu 405 vedou pod levou sedačkou, ale u MIčka nevim a mohlo by to beyt pod pilotovou židličkou. Palivo by mělo výst pod levým prahem, takže pokud je to vnější držák, tak si radši při sváření schovej hadici plechem, ikdyž takhle je to vlastně na TD. Kudy přesně vede palivová hadice bude vědět Mašinka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nebojím se že by chytli koberce , ale abych neodpálil \"nějakou\" elektroniku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdar...

Moje zkušenosti se svářením elektrikou na autě jsou následující....

Netřeba oddělávat baterku, ale spíše hlavně alternátor. Protože hrozí proražení diod bludným prodem kostry. Ten nastává při dlouhé cestě ukostření. Proto je dobré kostru dávat co nejblíž svářenému místu. Několikrát jsem todle praktikoval (diesel verze) a nikdy jsem problém s elektikou neměl. A to se svařovalo celý den, ne žádné chvilkové prskání ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.