Sign in to follow this  
Followers 0
bure_406

zapojeni autoradia

10 posts in this topic

Zdravim forum, ... uz se to tu resilo, ja sam jsem zakladal tema a i precetl spoustu ostatnich temat, ale ....

1./ jsem dle navodu popsaneho zde na foru sundal bocnice a celkem \"pohodlne\" se dostal za radio, narovnal jsem tam tu kabelaz a radio si krasne sedlo

2./ ovsem problem s pameti pretrvava at delam co delam (kabely cervenej - cervenej, zlutej -zlutej, zlutej - cervenej, cervenej zlutej, vyzkousel jsem snad vsechny mozne kombinace zapojeni tech konektoru a radio hraje a hraje porad bez ohledu na to, jestli je klic v zapalovani nebo ne coz by mi nakonec ani tak nevadilo, ale to ze si radio neustale nic nepamatuje mne zacina vytacet, to mam i ten modrej pametovej vodic zapojit na +12 nebo jak ?! ... a nebo si pritahnout dalsi napajeci kabel k radiu rovnou od baterky ? .... kdybych nevedel ze servisem BSI jednotky za pouziti kladiva vyradim z cinnosti cely vuz, tak do ni snad trisknu .. za*ranej \"e conomy mod\"

.. poradte nekdo pls, je-li to vubec resitelne aniz bych tam musel dotahnout dalsi kabel nebo sahat do pojistkove skrine ..dekuji

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Demo

to ma iso konektor nebo jaky peugeot special?

mno, origo radio jsem kvuli nefunkcni CD vyrval a dal tam sonyho pristroj a pres iso redukci pripojil , tedy na strane auta original iso konektory na strane radia pouze jeden konektor, mezi tim redukce (puvodne kupovana pro model 405 nicmene pro toho sonyho), ale dle tvrzeni specializovaneho obchodu je ta redukce pouzitelna i pro model 406 tak uz nevim kde mi mohl byt pes zakopan :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele,me taky hraje radio po vytazeni klicku asi minutu,pak se ale vypne.schvalne si chvilku pockej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: genzer

hele,me taky hraje radio po vytazeni klicku asi minutu,pak se ale vypne.schvalne si chvilku pockej

no jasny, tohle dela BSI a aktivni \"economy mod\" (ta doba za kteru ma odpojit vsechny spotrebice v kabine jde nastavit, ale leda tak v servisu nebo bys mel vlastni vag adapter+cabel a software), ktery brani uplnemu vybiti baterie, coz je v poradku, ale kdyz potom prijdu k autu otevru ho, dam klic do zapalovani, nastartuji a radio pustim, vse je zapomenuto a ja musim vse znovu nastavovat (cas, ulozit frekvence radia. nastavit ekvalizer, zesileni subwooferu atd ....) a rano kdyz pospicham do prace je kazda minuta draha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Demo

tak v tom pripade natahnout jeden pin na iso konektor primo z baterky....

to jsem nechtěl číst, před 14dny jsem protahoval napájecí kabel k zesilovači do kufru a bylo to docela peklo se dostat do kabiny, nakonec jsem to vzdal vzal do ruky vrtacku a silikon a pod drzakem piloveho filtru je malá neviditelná dírka, tak halt sundam silikon, diru krapet zvetsim a protahnu druhej kabel, ovsem kdyz to takhle udelam a napojim to naprimo takto zjevne nebude jisteny, takze co pojistka ..... to asi budu muset vyresit podobne jako se zesilovacem a dat tam na ten kabel pojistku ze ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nerikam, ze natahnout draty od baterky je zrovna ideal zpusob. Ale je to nejjednodussi a nicemu to nevadi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.