Sign in to follow this  
Followers 0
minimaxa

není embéčko jako embéčko

48 posts in this topic

Je to uz trochu starsi vytvor... ale me se taky libi, az na to \"sani\" v predu na kapote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mne se spíše líbila stará klascká bez úprav vzadu s křidélky,čili zadní světla do slzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nebo něco mladšího a sportovnějšího.

[upravil dne 24/2/08 Pinďa]

post-0-14109599179543_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle mě je ta červená felda neskutečnou zprzněninou - za zničení něčeho tak hezkého, jako byla klasická felda bych nejraději ublížil tvůrci dobře mířenou ranou mezi oči (před časem tu byly fotky podobně zbastlené šestsettrojky - já nechápu, proč těm autům lidičky tak ubližujou)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Podle mě je ta červená felda neskutečnou zprzněninou - za zničení něčeho tak hezkého, jako byla klasická felda bych nejraději ublížil tvůrci dobře mířenou ranou mezi oči (před časem tu byly fotky podobně zbastlené šestsettrojky - já nechápu, proč těm autům lidičky tak ubližujou)

:potlesk:potlesk:potlesk:potlesk:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

prdlajs, nejlepší Felicia je ´60 ... tedy, vepředu lavice, budíky do ledvinky, řazení pod volantem a vzadu takové to pěkné, kulaté, nahoru se vyklápějící víčko nádrže.

Křidýlka mají sice něco do sebe, ale z Feldy \"Amerika\" nikdy nebude.

Když už, tak Felicii 1200 GT ( tedy s turbem :) )

(speciál pro okruhové závody)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky se mě víc líbí originál. I když si s tím někdo dal práci.

Nejlepší upravená Škoda je podle mě 200RS. :mrk

Jinak jsem byl loni na výročí karosárny Sodomka, a co ty lidi předváděli před tolika lety, nádhera. Nadčasový design, vše mělo hlavu a patu, ne jako teď. :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle co je nahoře od Minimaxy jezdilo u nás po Náchodě, vzadu byl motor z nějakyho Porsche, nebo něco podobnyho, puvodní motor byl ponechán vepředu jako zátěž. No je to zmatlanina, není nad Original;)

[upravil dne 24/2/08 Radek Hurvajz]

post-0-14109599183678_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj,klasika je nejhezčí (jako mladoch sem s ní asi měsíc honil triko) :D , dvojtý karburátor , roletka před chladičem , já měl ještě ruční startér...prostě nádhera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hurvajz: ten originál má krásnej akrylátovej lak, dvě zapalovací cívky (jedna náhradní) a ta soustava 5-ti něčeho za čističema vzduchu je mi záhadná... o votuněném deklu ventilů, natřenejch matkách na červeno v motorovým prostoru, se raději nechci bavit.

Jinak vypadá fajn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.