noco Odesláno 23. únor 2008 Sdílet Odesláno 23. únor 2008 Narazil jsem na toto fórum, napadlo mě požádat o radu :-) Tak jsem jednou (předminulý týden) přijel domů, vypnu motor, zamknu auto a když jsem chtěl za hodinu odjet, tak už jsem nenastartoval. Tak co s tím, změřil jsem svíčky, jedna byla špatná, vyměnil jsem je, nestartuje. Zkouším jestli jde nafta do vstřiků, šla. Vzal jsem auto a odtlačil ho do nejbližšího servisu. Tam se v něm dva dny přehrabovali a prý odešlo čidlo otáček, vyměnili ho a pořád nic. Tak se auto odvezlo do jiného servisu, tam je od půlky minulého týdne, zdálo se, že je chyba v rozvodovém řemenu, ovšem, jak se včera zjistilo, nebylo to ono.. Takže hledají dále.. Nemá s tím někdo zkušenost, či neví nikdo kde by mohla být chyba? Jedná se o Peugeot 307 combi, r. v. 2002, diesel 2.0 HDI. Diagnostika neukázala nic závažného.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PeS16 Odesláno 23. únor 2008 Sdílet Odesláno 23. únor 2008 no mě taky jednou nešlo nastartovat, ale vše se točilo jak má ale nenastartovalo to... ukopl jsem si alarm:D tak mi ho v servisu přilepili paskou a přidělali drátek a frčel jsem dál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noco Odesláno 23. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2008 Dík, ale to asi není ono ;-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 23. únor 2008 Sdílet Odesláno 23. únor 2008 to je hnus-takové závady fakt nesnáším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 23. únor 2008 Sdílet Odesláno 23. únor 2008 A co přesně ti ta diagnostika napsala? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mifa Odesláno 24. únor 2008 Sdílet Odesláno 24. únor 2008 Mě autí chcíplo při jízdě,pak jsem ještě nastartil,ale asi po 14 dnech už natrvalo umřelo,byl to ventil co pouští naftu zpět do nádrže,byl přidřený,proto vstřiky slabý tlak,výměna stála 5000,- , 4500 ten ventil,zbytek práce,od té doby vše OK,projevovalo se to houpáním motoru na volnoběh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noco Odesláno 24. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. únor 2008 Hm, to je zajimave, me taky trochu kolisaly otacky, a maly tlak to ukazalo na diagnostice, diky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noco Odesláno 24. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. únor 2008 re: subin pry to ze je tam mensi tlak a jeste jednu vec na kterou si ted nemuz vzpomenout, ale v pondeli tam jdu tak se zeptam znovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalybr Odesláno 2. březen 2008 Sdílet Odesláno 2. březen 2008 Čauvec, hele mě to dělal regulátor tlaku paliva na vysokotlaku u 406tky Hdička, ten dělá divy.Nebo koukni,jestli nemáš nějakou prasklou hadičku a nepřisává ti to vzduch.Nebo povadající podávací čerpadlo v nádrži.Ale přkláním se k regulátoru.Hodně štěstí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.