Kourilak

307 Nejhorší auto co znám

123 posts in this topic

Nejen že jsem vyměnil spojku a setrvační, ted mě zřejmě čeká výměna vstřiků a nebo čerpadla. O různých menších závadách ani nemluvim. Např. výměna kladek na alternátoru, výměna zpětného zrcátka - nestmívalo, oprava zámků, oprava klimatizace... Auto 2,0Hdi 79Kw rv.2003, můžu fakt jen doporučit. Kraksna jedna zasraná už nikdy víc.. a nemluvě o různejch zvukách co to vydává při startování:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když je někdo lopata za volantem a ještě k tomu do toho leje naftu z JZD, tak se není čemu divit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Můj otec měl spolužáka který si v roce 1994 Dovezl nového mercedesa přímo z Německa.Asi po 20000tisícich jel po dálnici a upadlo mu zadní kolo.Nic se nikomu nestalo ale na autě byla obrovská škoda.Tehdy řekl otcovi že tohle by se jinému autu nemohlo stát a že si koupil pěknů kraxnu.Myslíš že všechny mercedesy jsou kraksny!??????????:myslim:myslim :myslim Výš které auto se nekazí ?To které nemáš!!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je jako slogan v básníkách.Víš které auto nezestárne? To které si nekoupíš :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo ale je to pravda.Které auto se nekazí?? Napište!:super

[upravil dne 23/2/08 Majar]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ono, když někdo za 90tkm odrovná spojku, tak bych neviděl chybu na autě a vstřiky nebo čerpadlo by taky tak rychle s kvalitní naftou neodešly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale já tankuju jedině na značkových pumpách, a když my i chlapy z Peugeotu řekly že 307 je nepovedený auto, tak na tom asi něco bude. Kola se plej klepou na každý druhý, a setrvačník odejde prý 100% u všech Hdi motorů, a to samý řemenice. Cituji příjmacího technika v Peugeotu a asi bych si nevymýšlel, protože naše firma jim dodává dílý.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kourilak

......... a setrvačník odejde prý 100% u všech Hdi motorů, a to samý řemenice. ..........

:D ftipalku ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kourilak

ale já tankuju jedině na značkových pumpách, a když my i chlapy z Peugeotu řekly že 307 je nepovedený auto, tak na tom asi něco bude. Kola se plej klepou na každý druhý, a setrvačník odejde prý 100% u všech Hdi motorů, a to samý řemenice. Cituji příjmacího technika v Peugeotu a asi bych si nevymýšlel, protože naše firma jim dodává dílý.

setrvačník a řemenice možná odejde, ale ne po 90t. Mám v okolí hafo hdi motorů a nevim ani o jednom, že by mu odešel setrvačník nebo vstřiky. Jen vim o jednom čerpadle ve 150tkm

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja som menil remenicu pri 130t a zotrvacnik aj ked popiskuje este nehrozi vymena...a uz budem mat 165t... Je pravda, ze ja mam 406, ale HDi... Tak neviem, neviem...:myslim To auto si kupil nove?

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 406 a 307 jsou rozdilne setrvacniky!ty na 406 vydrzi vecnost..

no trochu se pridam,ja mam 307 v benzinu rok a musim rict,ze uz jsem do ni taky trosku nacpal:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ta ksi kup 205-tku. Kolik bude mít naběháno nikdy nezjistíš a ty díly, co se kazí v ní rozhodně nenajdeš = nebudeš je muset měnit. Chlapy v značkovým servisu kolikráte taky kecaj kokotinky....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to auto predaj a budeš mať po starostiach. Na 2,0 HDi 79 kW je úpne normálne, že odchádzajú zotrvačníky. Jazdím aj s Partnerom 2,0 HDi 66 kW a ani spojka ani zotrvačník neodchádzajú. (215 000km) Tak isto ani na SW 1,6 HDi 80 kW neodchádza zotrvačník. Ešte si nenapísal, či si prvý majiteľ .... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

vim o 206 v nafte 150tkm a 3 spojka, takze bych nehledaů problem na aute, ale mezi volantem a sedackou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám 1.6Hdi 80kw r.v.2004 a myslim že je to hlavně o zacházení a o přístupu k udržbě,ne jenom se vozit.Mám ho po 1 majiteli a podle servisky kromě pravidelných výměn provozních součástí (brz.destičky,kotoučích,preventivní výměna rozvodů ve 120tis místo doporučených 160tis.,tlumiče atd.) a námplních či filtrů se nic jiného nemuselo měnit.Okolo toho palivového sistému to je u Hdi také a to preventivně o aditivech a čerpání nafty u ověřených čerpacích stanic a né někde u kamáráda ve sklepě.Určitě je to také o tom,jak se říká,jestli máš pondělní nebo páteční typ ale to neni problém jen jedné značky ale všech,kromě už zmiňovaného MB.Takže určitě nezanedbávat to auto a pokud máš ten páteční typ tak prič snim.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hudy

na 406 a 307 jsou rozdilne setrvacniky!ty na 406 vydrzi vecnost..

no trochu se pridam,ja mam 307 v benzinu rok a musim rict,ze uz jsem do ni taky trosku nacpal:nevim

A co jsi do ní nacpal? Nemyslím tím lidi a věci do kufru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.