Kourilak

307 Nejhorší auto co znám

123 posts in this topic

Nejen že jsem vyměnil spojku a setrvační, ted mě zřejmě čeká výměna vstřiků a nebo čerpadla. O různých menších závadách ani nemluvim. Např. výměna kladek na alternátoru, výměna zpětného zrcátka - nestmívalo, oprava zámků, oprava klimatizace... Auto 2,0Hdi 79Kw rv.2003, můžu fakt jen doporučit. Kraksna jedna zasraná už nikdy víc.. a nemluvě o různejch zvukách co to vydává při startování:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když je někdo lopata za volantem a ještě k tomu do toho leje naftu z JZD, tak se není čemu divit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Můj otec měl spolužáka který si v roce 1994 Dovezl nového mercedesa přímo z Německa.Asi po 20000tisícich jel po dálnici a upadlo mu zadní kolo.Nic se nikomu nestalo ale na autě byla obrovská škoda.Tehdy řekl otcovi že tohle by se jinému autu nemohlo stát a že si koupil pěknů kraxnu.Myslíš že všechny mercedesy jsou kraksny!??????????:myslim:myslim :myslim Výš které auto se nekazí ?To které nemáš!!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je jako slogan v básníkách.Víš které auto nezestárne? To které si nekoupíš :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo ale je to pravda.Které auto se nekazí?? Napište!:super

[upravil dne 23/2/08 Majar]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ono, když někdo za 90tkm odrovná spojku, tak bych neviděl chybu na autě a vstřiky nebo čerpadlo by taky tak rychle s kvalitní naftou neodešly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale já tankuju jedině na značkových pumpách, a když my i chlapy z Peugeotu řekly že 307 je nepovedený auto, tak na tom asi něco bude. Kola se plej klepou na každý druhý, a setrvačník odejde prý 100% u všech Hdi motorů, a to samý řemenice. Cituji příjmacího technika v Peugeotu a asi bych si nevymýšlel, protože naše firma jim dodává dílý.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kourilak

......... a setrvačník odejde prý 100% u všech Hdi motorů, a to samý řemenice. ..........

:D ftipalku ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kourilak

ale já tankuju jedině na značkových pumpách, a když my i chlapy z Peugeotu řekly že 307 je nepovedený auto, tak na tom asi něco bude. Kola se plej klepou na každý druhý, a setrvačník odejde prý 100% u všech Hdi motorů, a to samý řemenice. Cituji příjmacího technika v Peugeotu a asi bych si nevymýšlel, protože naše firma jim dodává dílý.

setrvačník a řemenice možná odejde, ale ne po 90t. Mám v okolí hafo hdi motorů a nevim ani o jednom, že by mu odešel setrvačník nebo vstřiky. Jen vim o jednom čerpadle ve 150tkm

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja som menil remenicu pri 130t a zotrvacnik aj ked popiskuje este nehrozi vymena...a uz budem mat 165t... Je pravda, ze ja mam 406, ale HDi... Tak neviem, neviem...:myslim To auto si kupil nove?

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 406 a 307 jsou rozdilne setrvacniky!ty na 406 vydrzi vecnost..

no trochu se pridam,ja mam 307 v benzinu rok a musim rict,ze uz jsem do ni taky trosku nacpal:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ta ksi kup 205-tku. Kolik bude mít naběháno nikdy nezjistíš a ty díly, co se kazí v ní rozhodně nenajdeš = nebudeš je muset měnit. Chlapy v značkovým servisu kolikráte taky kecaj kokotinky....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to auto predaj a budeš mať po starostiach. Na 2,0 HDi 79 kW je úpne normálne, že odchádzajú zotrvačníky. Jazdím aj s Partnerom 2,0 HDi 66 kW a ani spojka ani zotrvačník neodchádzajú. (215 000km) Tak isto ani na SW 1,6 HDi 80 kW neodchádza zotrvačník. Ešte si nenapísal, či si prvý majiteľ .... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

si prvy majitel alebo to mas po niekom.spojka po 90 tisic to musi byt autoskola nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vim o 206 v nafte 150tkm a 3 spojka, takze bych nehledaů problem na aute, ale mezi volantem a sedackou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám 1.6Hdi 80kw r.v.2004 a myslim že je to hlavně o zacházení a o přístupu k udržbě,ne jenom se vozit.Mám ho po 1 majiteli a podle servisky kromě pravidelných výměn provozních součástí (brz.destičky,kotoučích,preventivní výměna rozvodů ve 120tis místo doporučených 160tis.,tlumiče atd.) a námplních či filtrů se nic jiného nemuselo měnit.Okolo toho palivového sistému to je u Hdi také a to preventivně o aditivech a čerpání nafty u ověřených čerpacích stanic a né někde u kamáráda ve sklepě.Určitě je to také o tom,jak se říká,jestli máš pondělní nebo páteční typ ale to neni problém jen jedné značky ale všech,kromě už zmiňovaného MB.Takže určitě nezanedbávat to auto a pokud máš ten páteční typ tak prič snim.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hudy

na 406 a 307 jsou rozdilne setrvacniky!ty na 406 vydrzi vecnost..

no trochu se pridam,ja mam 307 v benzinu rok a musim rict,ze uz jsem do ni taky trosku nacpal:nevim

A co jsi do ní nacpal? Nemyslím tím lidi a věci do kufru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.