Hrac.Dr.m Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Ahoj, nedávno jsem tady probíral problém že mě auto nechce žhavit. pak se to srovnalo a tejden všechno fungovalo bez problému.Ted o víkendu auto opět nežhavilo.Celé to probíhá tak,že se mě nerosvítí kontrolka na přístrojovce a neni ani slyšet cvaknout relé na žhavení. Když jsem pak asi po hodině přišel, tak zase všechno fungovalo jak mělo... Preventivně jsem vyměnil tu krabičku u motoru kde se spíná to žhavení...Snad stokrát jsem to vyzkoušel a auto žhaví a je to v pohodě...Když jsem pak chtěl auto večer zaparkovat, tak přijdu a od tý doby auto už zase neýhaví...Nesvítí kontrolka, relé necvaká... Nedokáže mě někdo poradit kde hledat chybu??? Všem předem moc děkuju... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Teplotni cidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 No některý závady "Pažoutů" jsou opravdu prapodivný. Mě někdy stačí se k němu pouze přiblížit s měřákem. Okamžitě závada zmizí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 p205? kontrola všech kabelů, obroušení atd.. me takhel zlobili parkovaci svetla, az sem vsecko opiloval pospojoval je vyřešeno... držim palce nemuze to bejt nic narocnyho, maximálně časově Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrac.Dr.m Odesláno 22. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Teplotní čidlo???Kde to je a jak to poznám??? Já už si koupil pět litrů benzínu až to budu chtít podpálit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Nekde v motoru, poradej ostatni, podle toho RJ ridi jestli zhavit nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Původně zaslal: MatrixChose Nekde v motoru, poradej ostatni, podle toho RJ ridi jestli zhavit nebo ne. 205 nafta nema ridici jednotku... aspon co já vim.. min ty starší... zhavi at za teplyho motoru nebo studenyho vzdycky cca 15sekund dle mýho odhadu ale neřeší jestli studenej nebo teplej jako nový auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Původně zaslal: aaischa Původně zaslal: MatrixChose Nekde v motoru, poradej ostatni, podle toho RJ ridi jestli zhavit nebo ne. 205 nafta nema ridici jednotku... aspon co já vim.. min ty starší... zhavi at za teplyho motoru nebo studenyho vzdycky cca 15sekund dle mýho odhadu ale neřeší jestli studenej nebo teplej jako nový auta... Ja si nevsiml sekce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrac.Dr.m Odesláno 23. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2008 Tak tuhle krabičku u motoru která dělá to žhavení před startem jsem už vyměnil...Tam chyba nebude...Musí to bejt běkde dál po cestě... Nemohla by to bejt třeba spínací skříňka??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 23. únor 2008 Sdílet Odesláno 23. únor 2008 Původně zaslal: Hrac.Dr.m Tak tuhle krabičku u motoru která dělá to žhavení před startem jsem už vyměnil...Tam chyba nebude...Musí to bejt běkde dál po cestě... Nemohla by to bejt třeba spínací skříňka??? i tam, muze bejt chyba, zkus draty u spinacky spojit ručně... kazdopadne bych prošel všechny dráty a postupně zkoušel kam až to spíná... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrac.Dr.m Odesláno 23. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2008 Asi to opravdu bude spínací skříňka...Když jsem se vtom začal hrabat, tak to začlo zlobit i na poslední funkci(na startér)ted to zase gunguje,ale to žhavení stále nejde a nedaří se mi přijít který přesně kabely to jsou a jak k sobě patří??? Kdyby měl někdo nákej jednoduchej nákres jak se maji ty kabely ve spínačce spojit na jakou funkci apod. tak by mě moc pomohl...Vtom schématu který mám v knížce "Jak na Peugeot 205" se vůbec nedá orientovat... Kolik může stát nová spinací skříňka a jak je komplikovaný jí vyndat a montovat novou??? Všem moc děkuju... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 23. únor 2008 Sdílet Odesláno 23. únor 2008 Původně zaslal: Hrac.Dr.m Asi to opravdu bude spínací skříňka...Když jsem se vtom začal hrabat, tak to začlo zlobit i na poslední funkci(na startér)ted to zase gunguje,ale to žhavení stále nejde a nedaří se mi přijít který přesně kabely to jsou a jak k sobě patří??? Kdyby měl někdo nákej jednoduchej nákres jak se maji ty kabely ve spínačce spojit na jakou funkci apod. tak by mě moc pomohl...Vtom schématu který mám v knížce "Jak na Peugeot 205" se vůbec nedá orientovat... Kolik může stát nová spinací skříňka a jak je komplikovaný jí vyndat a montovat novou??? Všem moc děkuju... případně mam dvě navíc, původně sem chtěl jednu pro sebe, ale ve výsledku mam dvě, demontáž a montáž dosti jednoduchá, jestli chceš odpoledne ti změřim v kerý poloze sou sepnutý který vývody z ní abys to moh proměřit... možná "jen" opálený kontakty, ikdyž to spíná jenom relátka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrac.Dr.m Odesláno 24. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. únor 2008 Problém odstraněn!!! Tak nakonec mě to nedalo a zjistil přes náký francouzký stránky který dráty musim spojit aby to žhavilo, vtom mě došlo že už tady neni proud...Měl jsem u baterky na plusu takovou pěknou svorku, která dávala proud na čtyři kabely...Jen tak z nudy jsem jí komplet rozebral, kabely oletoval a vyměnil a jen tak skusmo si otočim klíčkem a všechno zase funguje... Všem děkuju za pomoc a za porady. Hlavně děkuju aaicha... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 24. únor 2008 Sdílet Odesláno 24. únor 2008 Původně zaslal: Hrac.Dr.m Problém odstraněn!!! Tak nakonec mě to nedalo a zjistil přes náký francouzký stránky který dráty musim spojit aby to žhavilo, vtom mě došlo že už tady neni proud...Měl jsem u baterky na plusu takovou pěknou svorku, která dávala proud na čtyři kabely...Jen tak z nudy jsem jí komplet rozebral, kabely oletoval a vyměnil a jen tak skusmo si otočim klíčkem a všechno zase funguje... Všem děkuju za pomoc a za porady. Hlavně děkuju aaicha... od toho tu všichni sme gratuluju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 24. únor 2008 Sdílet Odesláno 24. únor 2008 takže závěr je špatnej plus na baterce - na svorce velkej přechodovej odpor. Divím se , že to v pohodě startovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 24. únor 2008 Sdílet Odesláno 24. únor 2008 Původně zaslal: kobra takže závěr je špatnej plus na baterce - na svorce velkej přechodovej odpor. Divím se , že to v pohodě startovalo. aspon ja mam ke starteru a altíku zvlast s ty svorky drat tak to muze bejt jenom blbej kontakt v jednom jedinym kerej je vic olezlej než ty ostatní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 24. únor 2008 Sdílet Odesláno 24. únor 2008 vetšinou umře první ten ke spouštěči, tečou jím největší proudy a při stejným přechodovým odporu je na něm tedy největší úbytek napětí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 24. únor 2008 Sdílet Odesláno 24. únor 2008 Původně zaslal: kobra vetšinou umře první ten ke spouštěči, tečou jím největší proudy a při stejným přechodovým odporu je na něm tedy největší úbytek napětí tezko rict tohle je vsecko diskutabilni, zas ma veci prurez takze veci sance ze nekde kontakt mit bude, ono do zhaveni teče taky pořádnej proud to si nemysli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 25. únor 2008 Sdílet Odesláno 25. únor 2008 Původně zaslal: Hrac.Dr.m Ahoj, nedávno jsem tady probíral problém že mě auto nechce žhavit. pak se to srovnalo a tejden všechno fungovalo bez problému.Ted o víkendu auto opět nežhavilo.Celé to probíhá tak,že se mě nerosvítí kontrolka na přístrojovce a neni ani slyšet cvaknout relé na žhavení. Když jsem pak asi po hodině přišel, tak zase všechno fungovalo jak mělo... Preventivně jsem vyměnil tu krabičku u motoru kde se spíná to žhavení...Snad stokrát jsem to vyzkoušel a auto žhaví a je to v pohodě...Když jsem pak chtěl auto večer zaparkovat, tak přijdu a od tý doby auto už zase neýhaví...Nesvítí kontrolka, relé necvaká... Nedokáže mě někdo poradit kde hledat chybu??? Všem předem moc děkuju... To je trochu mimo, ale dej si do podpisu popis auta- model, motor, výkon, rok výroby a co prostě uznáš za vhodný, pomůže to i ostatním, budou vědět co máš za auto a nebudou se muset zbytečně ptát:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 25. únor 2008 Sdílet Odesláno 25. únor 2008 Vidím to tak, že je potřeba všechny kontakty u baterie pečlivě ošetřovat. Rovněž je potřeba dávat pozor na uzemnění AKU. To je ten spoj od \"-\" na kostru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.