Hrac.Dr.m

Nechce žhavit...???

20 posts in this topic

Ahoj, nedávno jsem tady probíral problém že mě auto nechce žhavit. pak se to srovnalo a tejden všechno fungovalo bez problému.Ted o víkendu auto opět nežhavilo.Celé to probíhá tak,že se mě nerosvítí kontrolka na přístrojovce a neni ani slyšet cvaknout relé na žhavení.

Když jsem pak asi po hodině přišel, tak zase všechno fungovalo jak mělo...

Preventivně jsem vyměnil tu krabičku u motoru kde se spíná to žhavení...Snad stokrát jsem to vyzkoušel a auto žhaví a je to v pohodě...Když jsem pak chtěl auto večer zaparkovat, tak přijdu a od tý doby auto už zase neýhaví...Nesvítí kontrolka, relé necvaká...

Nedokáže mě někdo poradit kde hledat chybu???

Všem předem moc děkuju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No některý závady "Pažoutů" jsou opravdu prapodivný.

Mě někdy stačí se k němu pouze přiblížit s měřákem.

Okamžitě závada zmizí. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

p205? kontrola všech kabelů, obroušení atd.. me takhel zlobili parkovaci svetla, az sem vsecko opiloval pospojoval je vyřešeno... držim palce :) nemuze to bejt nic narocnyho, maximálně časově

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Nekde v motoru, poradej ostatni, podle toho RJ ridi jestli zhavit nebo ne.

205 nafta nema ridici jednotku... aspon co já vim.. min ty starší... zhavi at za teplyho motoru nebo studenyho vzdycky cca 15sekund dle mýho odhadu ale neřeší jestli studenej nebo teplej jako nový auta...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: aaischa

Původně zaslal: MatrixChose

Nekde v motoru, poradej ostatni, podle toho RJ ridi jestli zhavit nebo ne.

205 nafta nema ridici jednotku... aspon co já vim.. min ty starší... zhavi at za teplyho motoru nebo studenyho vzdycky cca 15sekund dle mýho odhadu ale neřeší jestli studenej nebo teplej jako nový auta...

Ja si nevsiml sekce :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tuhle krabičku u motoru která dělá to žhavení před startem jsem už vyměnil...Tam chyba nebude...Musí to bejt běkde dál po cestě...

Nemohla by to bejt třeba spínací skříňka???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hrac.Dr.m

Tak tuhle krabičku u motoru která dělá to žhavení před startem jsem už vyměnil...Tam chyba nebude...Musí to bejt běkde dál po cestě...

Nemohla by to bejt třeba spínací skříňka???

i tam, muze bejt chyba, zkus draty u spinacky spojit ručně... kazdopadne bych prošel všechny dráty a postupně zkoušel kam až to spíná...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi to opravdu bude spínací skříňka...Když jsem se vtom začal hrabat, tak to začlo zlobit i na poslední funkci(na startér)ted to zase gunguje,ale to žhavení stále nejde a nedaří se mi přijít který přesně kabely to jsou a jak k sobě patří???

Kdyby měl někdo nákej jednoduchej nákres jak se maji ty kabely ve spínačce spojit na jakou funkci apod. tak by mě moc pomohl...Vtom schématu který mám v knížce "Jak na Peugeot 205" se vůbec nedá orientovat...

Kolik může stát nová spinací skříňka a jak je komplikovaný jí vyndat a montovat novou???

Všem moc děkuju...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hrac.Dr.m

Asi to opravdu bude spínací skříňka...Když jsem se vtom začal hrabat, tak to začlo zlobit i na poslední funkci(na startér)ted to zase gunguje,ale to žhavení stále nejde a nedaří se mi přijít který přesně kabely to jsou a jak k sobě patří???

Kdyby měl někdo nákej jednoduchej nákres jak se maji ty kabely ve spínačce spojit na jakou funkci apod. tak by mě moc pomohl...Vtom schématu který mám v knížce "Jak na Peugeot 205" se vůbec nedá orientovat...

Kolik může stát nová spinací skříňka a jak je komplikovaný jí vyndat a montovat novou???

Všem moc děkuju...

případně mam dvě navíc, původně sem chtěl jednu pro sebe, ale ve výsledku mam dvě, demontáž a montáž dosti jednoduchá, jestli chceš odpoledne ti změřim v kerý poloze sou sepnutý který vývody z ní abys to moh proměřit... možná "jen" opálený kontakty, ikdyž to spíná jenom relátka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problém odstraněn!!!

Tak nakonec mě to nedalo a zjistil přes náký francouzký stránky který dráty musim spojit aby to žhavilo, vtom mě došlo že už tady neni proud...Měl jsem u baterky na plusu takovou pěknou svorku, která dávala proud na čtyři kabely...Jen tak z nudy jsem jí komplet rozebral, kabely oletoval a vyměnil a jen tak skusmo si otočim klíčkem a všechno zase funguje...

Všem děkuju za pomoc a za porady.

Hlavně děkuju aaicha...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hrac.Dr.m

Problém odstraněn!!!

Tak nakonec mě to nedalo a zjistil přes náký francouzký stránky který dráty musim spojit aby to žhavilo, vtom mě došlo že už tady neni proud...Měl jsem u baterky na plusu takovou pěknou svorku, která dávala proud na čtyři kabely...Jen tak z nudy jsem jí komplet rozebral, kabely oletoval a vyměnil a jen tak skusmo si otočim klíčkem a všechno zase funguje...

Všem děkuju za pomoc a za porady.

Hlavně děkuju aaicha...

od toho tu všichni sme :) gratuluju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže závěr je špatnej plus na baterce - na svorce velkej přechodovej odpor. Divím se , že to v pohodě startovalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kobra

takže závěr je špatnej plus na baterce - na svorce velkej přechodovej odpor. Divím se , že to v pohodě startovalo.

aspon ja mam ke starteru a altíku zvlast s ty svorky drat tak to muze bejt jenom blbej kontakt v jednom jedinym kerej je vic olezlej než ty ostatní...

Share this post


Link to post
Share on other sites

vetšinou umře první ten ke spouštěči, tečou jím největší proudy a při stejným přechodovým odporu je na něm tedy největší úbytek napětí

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kobra

vetšinou umře první ten ke spouštěči, tečou jím největší proudy a při stejným přechodovým odporu je na něm tedy největší úbytek napětí

tezko rict tohle je vsecko diskutabilni, zas ma veci prurez takze veci sance ze nekde kontakt mit bude, ono do zhaveni teče taky pořádnej proud to si nemysli :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hrac.Dr.m

Ahoj, nedávno jsem tady probíral problém že mě auto nechce žhavit. pak se to srovnalo a tejden všechno fungovalo bez problému.Ted o víkendu auto opět nežhavilo.Celé to probíhá tak,že se mě nerosvítí kontrolka na přístrojovce a neni ani slyšet cvaknout relé na žhavení.

Když jsem pak asi po hodině přišel, tak zase všechno fungovalo jak mělo...

Preventivně jsem vyměnil tu krabičku u motoru kde se spíná to žhavení...Snad stokrát jsem to vyzkoušel a auto žhaví a je to v pohodě...Když jsem pak chtěl auto večer zaparkovat, tak přijdu a od tý doby auto už zase neýhaví...Nesvítí kontrolka, relé necvaká...

Nedokáže mě někdo poradit kde hledat chybu???

Všem předem moc děkuju...

:xvul To je trochu mimo, ale dej si do podpisu popis auta- model, motor, výkon, rok výroby a co prostě uznáš za vhodný, pomůže to i ostatním, budou vědět co máš za auto a nebudou se muset zbytečně ptát:super :xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidím to tak, že je potřeba všechny kontakty u baterie pečlivě ošetřovat. Rovněž je potřeba dávat pozor na uzemnění AKU. To je ten spoj od \"-\" na kostru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.