Trundik Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Mám dotaz ohledně opravy motoru na služebním vozidle Peugeot Expert. Je tam motor XUD9B, obsah 1905 ccm, výkon 51 kw. Je tam údajně špatné toto: Poškozeno: vzduchový čistič (zanešený) palivový čistič (zanešený) těsnění ventil.víka (únik oleje) komora termostatu (únik chlad.kapaliny) olejový čistič + olej rozvody kompletní (poškozeny unikajícím olejem) přetěsnění rozvodů (únik oleje) drážkový řemen (popraskaný a znečištěný olejem kladka drážkového řemene (hlučná) těsnění pod hlavou (únik oleje od mazacího kanálu) spodní silentblok motoru (poškozen) startér (znečištěný od unikajícího oleje) přetěsnění vany motoru (únik oleje) Návrh na opravu je tento: Oprava tohoto soupisu vychází cca 30,000.- (20,000,- materiál, 10,000,- práce) Přičemž již provedené opravy jsou na ceně cca 14-15,000,- (přední a zadní náprava) Domnívám se že všechny závady jsou vážné a prakticky spolu souvisí.( úniky oleje poškozují pryžové součásti atd.) Jako "nejmenší" problém považuji těsnění pod hlavou a únik chlad.kapaliny z tělesa termostatu i když jsou tyto závady spojené s prací na dalších opravách) Při výměna těsnění pod hlavou (cca 5,000,-) je např.nutné znovu vyměnit rozv.řemen(cca 3000,-) atd. Samozřejmě že dále unikající olej bude neustále poškozovat již opravené díly. Prosím zde přítomné odborníky o posouzení, zda ta cena je skutečně reálná. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Ty ceny zase tolik neznam, ale neprijde mi to premrstene ani v nejmensim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 vzduchový čistič (zanešený) OK palivový čistič (zanešený) OK těsnění ventil.víka (únik oleje) OK komora termostatu (únik chlad.kapaliny) celé těleso termostatu? Pochybuju. olejový čistič + olej OK rozvody kompletní (poškozeny unikajícím olejem) Kompletní? Pokud byly nedávno měněny kladky, stačí řemen (cca 800,-) přetěsnění rozvodů (únik oleje) ČEHO??? Gufero vačky a kliky beru, ale na samotných rozvodech není co k přetěsnění. Gufera vačky a kliky ovšem budou přes litr. drážkový řemen (popraskaný a znečištěný olejem) OK kladka drážkového řemene (hlučná) OK, to bývá, je dost drahá, ale bývá to potřeba těsnění pod hlavou (únik oleje od mazacího kanálu) tzn. i orovnání hlavy, nastavení vůle ventilů, výměnu gufer - to je třeba započítat spodní silentblok motoru (poškozen) OK, taky bývá startér (znečištěný od unikajícího oleje) pochybuju přetěsnění vany motoru (únik oleje) OK Těch 20 je docela reálných, záleží na těch sporných bodech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Pánové, tady se pozná machr, kterej zná - Oddie smekám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trundik Odesláno 22. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Viděl bych to i intencích 3500 rozvody, 800 - 1200 pochromování a zabroušení vačky, nové gufera 2x 350 odhadem, nové filtry (700 komplet) umytí motoru wabkou 200. Rovnání hlavy, tlaková zkouška, zabroušení ventylů pokud bude třeba, gufírka a někdy i nové vodící dříky ventylů tak posledně jsem to dělal za 3500, těsnění hlavy odhadem 700. Práce je pak otazník nad případným zádrhelem během celé práce a hodinové sazby.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.