Guest NiceOne

Tak sem dostal \"darek\":( - praskle tesneni pod vikem

7 posts in this topic

Dnes si jedu svym P309 1.6 a najednou motor ztrati vykon. Po par stech metrech se rozsvitilo stop:( Kouknu pod kapotu a celej motor od oleje. Zvrchu zespodu, proste komplet. Hladina oleje 0 :( Po blizsim ohledani vydim ze je trochu odtrzene tesneni pod vikem ventilu(aspon doufam,ze se to tak jmenuje:)(myslim,ze to vyteklo tudy) Nevite proc se to stalo? Je to moc vazny?

Posilam fotky. Na detailu je to mezi 2-3 svickou pod kabelama(ale neni to moc videt).

729_1.jpg

729_2.jpg

[Editován dne 24/12/03 NiceOne]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no asi bych se zacal utesovat tim, ze je ten motor dost dobre nakonzervovanej.

¨Nejake pazvuky, rachoceni nebo neco podezreleho jsi neslysel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak může zamrznout odvzdušnění (co a kde tam zamrzá)?. Co to je proboha za motory, když se u nich tohle děje?. To se jako stává normálně i u nových motorů?. Neměl jsem auto, který by dělalo takovýhle skopičiny (viz. sajrajt na víčku oleje a teď tohle).

Share this post


Link to post
Share on other sites

David: myslis, ze by to kvuli tomu vyrazilo tesneni vika a skoro vsechen olej?

To se mi teda zda jako uz moc velky divadlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor běžel úplně nádherně, potichu. Zjistil sem to až začal ztrácet výkon. Myslím, že jel na tři válce. U jedné svíčky mám totiž takovej horší kabel, a ten se úplně utopil.

Taky sem si říkal, že to může být to zamrzlý odvzdušnění (bílej sajrajt se mi dělá, ale komu ne?..voda se neztrácí tak to neřeším)

Taky myslím, že mi nefunguje termostat(po Novým roce sem ho chtěl měnit), tak byl motor dost studenej(voda 70).

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Vostik:Vychazim z toho, ze pod vikem je pouze \"vzduch\" a nic jineho to tesneni nemohlo vyrazit. Odvzdusneni se ucpalo-zamrzlo a merka byla asi taky trochu natesno, tak povolilo to tesneni. Kdovi co tam bylo za tesneni, treba ho olej naleptal. No a to tesneni je vicemene zalite olejem od mazani vacky, takze pod tlakem skutecne mohlo vytect skoro vsecko co tam bylo.

2 DAN2: Volkswagen mel kdysi podobny problem, tam ale tadle zavada koncila vymenou zadrenenho motoru. Bylo to tusim u ctvrteho golfa a delalo se to na zaruku. Takze toto zdaleka neni problem pouze peugeotu

[Editován dne 25/12/03 David 106s16]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.