cas

uspora pohoných hmot

23 posts in this topic

rád bych se zeptal zda nekdo nemá zkušenosti s produktem " MPG - CAPS" na snížení emisí a úsporu nafty.

Jedná se jen o marketingové triky, nebo je to stejné jako normální aditiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Píšou v letáku jak je to jedinečné .... pomalu to vzniklo v NASA, tak se jen po přečtení domnívám že se jedná o aditivum v tabletách, ale za pořádnou cenu.

[upravil dne 20.2.2008 cas]

post-0-14109599093803_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to nesmysl,vůbec ti to nepomůže.Pořád mě udivuje jak jim na to ještě někdo může skočit.Co vůbec za tu kr*vinu chtěj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: cas

800,- za to plato, jeden prášeček na 40litrů

[upravil dne 25.2.2008 cas]

a kolik bych ušetřil :aut 2 prášky na plnou mne udělé nádrž o 160 kč dražší což je něco přes 5 l benzinu.Holt je to podle mne vyhazování peněz:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vážení, nemůžu souhlasit - naopak se musím MPG caps zastat. Rovnou říkám, že je už dva roky doporučuji všem kolem sebe a z toho rok a půl \"za úplatu\". Dělám to proto, že \"tablety\" dělají všechno to, co výrobce slibuje.

Tady je moje zkušenost:

Auto: Citroen Xsara Coupé 1.9 TD r. 1999, najeto 214.000 km.

Z toho 24.000 s MPG Caps.

MPG technologie jsem začal ve svém autě používat v září 2006 poté, co jsem získal reference od přátel. Přiznám se, že dost dlouho jsem odolával jejich nadšení a neměl moc důvěry do nádrže tabletku skutečně hodit. Ani já, ale ani oni jsme tehdy neměli dost informací o tom, jak MPG technologie v motoru působí a co pozitivního můžeme očekávat a nejsou-li s jejich používáním spojená také nějaká rizika.

První tabletu jsem do nádrže hodil s obavami a se zvědavostí – nevěděl jsem, co se bude dít.

Hned záhy jsem zaznamenal tišší chod motoru a to i v nízkých otáčkách, kdy diesel prostě zní jako traktor. Naopak ve vyšších otáčkách jsem si všiml větší síly auta – najednou jsem v kopcích měl jakoby více síly, více energie. Tu má diesel oproti benzínovému autu samozřejmě sám o sobě, ale to jak pohodlně vyjíždím i příkré kopce na čtyřku, na pětku a neztrácím významně rychlost v okamžiku stoupání mne překvapilo velice.

Ocenil jsem také mnohem lepší studené starty. Přestože letos byla mírná zima, startoval jsem v místě, kde je zima i v létě – na kopci odkud fouká ze všech stran. Auto skvěle chytalo i v minusových teplotách a nevalila se z něj oblaka bílého dýmu. Motor jakoby byl „pořád zahřátý“.

Nejvíce mne samozřejmě zajímalo, jestli skutečně získám úsporu na spotřebě. Zde jsem byl tím více nedůvěřivý, čím fantastičtější čísla jsem se z okolí dozvídal. A ono fakt! Hned na prvních dvou nádržích jsem shodně změřil 13% úspory. Byl jsem tedy „v garanci“ poskytované výrobcem a to těsně pod vyšší hranicí. Pak jsem měřit přestal a dlouho bral 13% jako příjemný fakt. Další měření jsem provedl nedávno, když jsem začal pravidelně jezdit do Ostravy a do Zlína a má týdenní trasa byla v podstatě totožná. S překvapením jsem naměřil jedenkráte 15 a dvakrát dokonce 17%!!! Dlouhodobým používáním – bez tablety dnes ani ránu! – jsem se dostal na ještě nižší spotřebu.

A tady je zkušenost kolegy z Olomouce:

Provozuji vozidlo Peugeot 405 diesel a v současné době mám najeto 345 000 km. Dalo by se říci , že budu mít z výfuku kremační komín. A téměř tomu tak bylo.

MPG-CAPS používám od prosince 2006. Než jsem vyjel prvních čtyřicet litrů nafty, bylo jasné , že se motor úžasně zklidnil. Dalším znatelným efektem bylo řazení. Najednou jsem si uvědomil , že řadím shora dolů při podstatně nižších rychlostech než dříve (10 – 15 km/hod).

Když jsem auto půjčil synovi, jezdí s ním jen občas, nestačil se divit, co prý jsem provedl s motorem? Jel do hor a vrátil se s zážitky z řízení tak nadšen, že kapsle „nacpal“ ihned do Favorita.

Samozřejmě, začal jsem hlídat spotřebu. Ustálila se sice lehce nad 10ti %, asi proto, že se o mě říká , že mám lehkou nohu, ale přesto – běžně jezdím dnes na 38 l (za 1000,-Kč) 800km. Vzhledem k tomu, že jezdím přes 20 000 km ročně, vyšlo mi , že ušetřím za rok 140 litrů nafty. To už stojí za to, co????

Musel jsem na STK. Minule jsem sice prošel, ale … Hodnota kouřivosti dovolená je 2,14 dnes 0,29, rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření je dovoleno 0,25 dnes 0,05. Tomu říkám BOMBA!!! Zatímco dřív, když jsem takříkajíc oroštoval, vyšel z výfuku oblak černého dýmu, dnes nic. Mám radost. I bez pana Bursíka a bez katalyzátoru jezdím ekologicky a úsporně.

A TO MĚ HŘEJE.

Zdraví Vás Jeroným Motyka

z Olomouce

Link na distribuční web neuvádím, nejde mi zde o zisk, ale o prezentaci názoru zkušených uživatelů. Věřte si dále čemu chcete...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jaromiros

Vážení, nemůžu souhlasit - naopak se musím MPG caps zastat. Rovnou říkám, že je už dva roky doporučuji všem kolem sebe a z toho rok a půl \"za úplatu\". Dělám to proto, že \"tablety\" dělají všechno to, co výrobce slibuje.

Tady je moje zkušenost:

Auto: Citroen Xsara Coupé 1.9 TD r. 1999, najeto 214.000 km.

Z toho 24.000 s MPG Caps.

MPG technologie jsem začal ve svém autě používat v září 2006 poté, co jsem získal reference od přátel. Přiznám se, že dost dlouho jsem odolával jejich nadšení a neměl moc důvěry do nádrže tabletku skutečně hodit. Ani já, ale ani oni jsme tehdy neměli dost informací o tom, jak MPG technologie v motoru působí a co pozitivního můžeme očekávat a nejsou-li s jejich používáním spojená také nějaká rizika.

První tabletu jsem do nádrže hodil s obavami a se zvědavostí – nevěděl jsem, co se bude dít.

Hned záhy jsem zaznamenal tišší chod motoru a to i v nízkých otáčkách, kdy diesel prostě zní jako traktor. Naopak ve vyšších otáčkách jsem si všiml větší síly auta – najednou jsem v kopcích měl jakoby více síly, více energie. Tu má diesel oproti benzínovému autu samozřejmě sám o sobě, ale to jak pohodlně vyjíždím i příkré kopce na čtyřku, na pětku a neztrácím významně rychlost v okamžiku stoupání mne překvapilo velice.

Ocenil jsem také mnohem lepší studené starty. Přestože letos byla mírná zima, startoval jsem v místě, kde je zima i v létě – na kopci odkud fouká ze všech stran. Auto skvěle chytalo i v minusových teplotách a nevalila se z něj oblaka bílého dýmu. Motor jakoby byl „pořád zahřátý“.

Nejvíce mne samozřejmě zajímalo, jestli skutečně získám úsporu na spotřebě. Zde jsem byl tím více nedůvěřivý, čím fantastičtější čísla jsem se z okolí dozvídal. A ono fakt! Hned na prvních dvou nádržích jsem shodně změřil 13% úspory. Byl jsem tedy „v garanci“ poskytované výrobcem a to těsně pod vyšší hranicí. Pak jsem měřit přestal a dlouho bral 13% jako příjemný fakt. Další měření jsem provedl nedávno, když jsem začal pravidelně jezdit do Ostravy a do Zlína a má týdenní trasa byla v podstatě totožná. S překvapením jsem naměřil jedenkráte 15 a dvakrát dokonce 17%!!! Dlouhodobým používáním – bez tablety dnes ani ránu! – jsem se dostal na ještě nižší spotřebu.

A tady je zkušenost kolegy z Olomouce:

Provozuji vozidlo Peugeot 405 diesel a v současné době mám najeto 345 000 km. Dalo by se říci , že budu mít z výfuku kremační komín. A téměř tomu tak bylo.

MPG-CAPS používám od prosince 2006. Než jsem vyjel prvních čtyřicet litrů nafty, bylo jasné , že se motor úžasně zklidnil. Dalším znatelným efektem bylo řazení. Najednou jsem si uvědomil , že řadím shora dolů při podstatně nižších rychlostech než dříve (10 – 15 km/hod).

Když jsem auto půjčil synovi, jezdí s ním jen občas, nestačil se divit, co prý jsem provedl s motorem? Jel do hor a vrátil se s zážitky z řízení tak nadšen, že kapsle „nacpal“ ihned do Favorita.

Samozřejmě, začal jsem hlídat spotřebu. Ustálila se sice lehce nad 10ti %, asi proto, že se o mě říká , že mám lehkou nohu, ale přesto – běžně jezdím dnes na 38 l (za 1000,-Kč) 800km. Vzhledem k tomu, že jezdím přes 20 000 km ročně, vyšlo mi , že ušetřím za rok 140 litrů nafty. To už stojí za to, co????

Musel jsem na STK. Minule jsem sice prošel, ale … Hodnota kouřivosti dovolená je 2,14 dnes 0,29, rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření je dovoleno 0,25 dnes 0,05. Tomu říkám BOMBA!!! Zatímco dřív, když jsem takříkajíc oroštoval, vyšel z výfuku oblak černého dýmu, dnes nic. Mám radost. I bez pana Bursíka a bez katalyzátoru jezdím ekologicky a úsporně.

A TO MĚ HŘEJE.

Zdraví Vás Jeroným Motyka

z Olomouce

Link na distribuční web neuvádím, nejde mi zde o zisk, ale o prezentaci názoru zkušených uživatelů. Věřte si dále čemu chcete...

A to si sa zaregistroval do fóra len aby si sprostredkoval tieto reklamné táraniny. Je to akoby vystrihnuté z reklamného letáku alebo prejavu dílera čo ponúka hrnce. Nie ďakujem :bacha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když je to tak vynikající--nejvíce se mi líbí slova,,nadšen,skvěle,úžasné,fantastické,BOMBA--mohl bys mi

poslat JEDEN propagační vzorek ZADARMO ????

Jestli bude vše jak píšeš,přibude ti jeden stálý zákazník.Měj se hezky :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky bych bral vzorek ... tohle mi přijde jako když se ´k nám do domu snaží nastěhovat ty \"svědci jehovovy\" s nakou super nabídkou a tohle je zadarmo a tohle taky ale jen když si koupite tuhle deku za 15 000 to bych je hned strilel.... nekdy je fakt neuveritelný že těm zmrdům nestačí otravovat u dveří ale lezou už i na forum fujtajbl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nějak mi nende do gebule jedna věc. Fšude tady pějete chválu na VIF, případně Castrol TDA, ale tablety vám nevoní. Přitom princip bude evidentně stejnej. Letáček neslibuje nic jinýho, než co tady spousta z nás konstatovala u výše uvedených aditiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samozrejme, niečo na tom môže byť, ale určite neverím tým kecom jaromirosa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://ffi.wz.cz/index.htm

Tenhle je docela hezkej:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007012901

Jinak na netu jsem našel lidi co prý vyzkoušeli a nic se nestalo. A pak lidi co prý vyzkoušeli a naprostá bomba! Je však otázkou, jak důvěryhodné ty články jsou.

Jaromyros, tvůj příspěvek je velmi nedůvěryhodný. Jak už psali klucí, je plnej reklamštiny a ty jsi zde na foru nováček. Já jsem však šel dál. Tvůj příspěvek se totiž ve stejném znění vyskytuje i zde: http://www.e-start.cz/cs/pohonne-hmoty/reference.html - dole je DOC reference řidičů a majitelů.

S tím problém nemám. Přece bys takový krásný příspěvek nepřepisoval dvakrát. Ale vysvětli mi kurnik, jak to, že příspěvek na e-startu je z května 2007 a v porovnání s tím zde (červenec 2008) máš stále najeto stejný počet km?! To je pak úspora opravdu velká, když auto jen stojí v garáži. Ale kvůli tomu nemusím do nádrže házet prášky.

Edit:

PS: Jo a s těmi vzorky zdarma, to je velmi dobrý nápad. Teď nemluvím o tobě jako o dealerovi. Ale ta firma co to vyrábí by měla rozdat vzorky zdarma. Pokud je to fakt taková bomba, tak by se jí tento marketingový tah zcela jistě vyplatil.

[upravil dne 17.7.2008 Ticcino]

Share this post


Link to post
Share on other sites

VIF a Castro TDA prošli testem v renomovaném časopise DIESEL a jsou běžně k dostání na každé pumpě, chválí je i uživatelé zde na fóru, což je rozhodně důvěryhodnější než nějaký \"mindfucking\" sloh od podomního prodejce. Tablety mohou obsahovat nějakou účinnou látku, ta ale je vázána na nějaký nosič (pevnou hmotu, prášek), a jaký ten má dopad na palivový systém to už se nedovíme. Jak často se musí čistit nádrž, měnit palivový filtr, co se děje v čerpadle a při hoření ve spalovacím prostoru, co FAP? Pohádka o stařičké 405ce je líbivá, ale chtělo by to něco jako homologaci, prohlášení o shodě a vyjádření ústavu paliv a maziv, jestli to nová auta a jejich technologie dokážou nejen spolknout, ale i strávit a přitom se nepos*at.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.