golias

NĚCO KLEPE A MĚ TO SE..

35 posts in this topic

Potřebuju poradit, bo už si nevím rady. Na mojí 406ce 1.8 16v, při rozjezdu něco klepne (takový jakoby cvaknutí) jako kov na kov. Dělá to jenom při rozjezdu, akceleraci nebo při rozjezdu na zpátečku. Když jedu a pustím plyn a následně přidám tak to cvakne zase. už jsem z toho K...T, byl jsem aji na techncké zkontrolovat nápravu, všechny čepy, a silentbloky jsou OK, a ani silentbloky motoru to nejsou, horní uložení tlumičů to taky není. Že by homokloub?? Ale ten by to dělal pořád né?Prostě jsem to měl už 4x na zvedáku a nic jsme nezjistily dokonce jsem dotáhl celou nápravu a nic. POMOZTE:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkousel jsi jestli je dotazena matice ulozeni motoru na prave strane auta ( je to nekde vedle kastliku s ridici jednotku ) ja ji mel povolenou a taky na to nebylo mozny prijit co to dela, menil jsem kvuli tomu dokonce i prevodovku a pak to byla jen takovahle prkotina, stacilo parkrat bouchnout majzlikem a bylo dotazeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

Ferry ty dotahuješ majzlíkem?:D:myslim

ja ne, ale v servisu, ona to je matka v prumeru cca 10-12cm takze na utahovani ma jen dva protilehle zarezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

A spodní čep je na 100% dobrej? Delalo me to samy, dokonce nekdy i pri startu jak sebou skubl motor to cvakl, pri rozjezdu...atd. kdyz sem sedel za volantem, tak sem to slysel z prave strany, ale byl vybitej na leve, proste se to ozyvalo pres cely auto! Ale kdyz si psal ze je to ok..tak jinak nevim..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: sarkomi

Ferry ty dotahuješ majzlíkem?:D:myslim

ja ne, ale v servisu, ona to je matka v prumeru cca 10-12cm takze na utahovani ma jen dva protilehle zarezy

tak to nevím o jakou matku jde:myslim

ale myslím že dotahoval cely silenblok patrné z obr zářezy

[upravil dne 20/2/08 sarkomi]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: sarkomi

Ferry ty dotahuješ majzlíkem?:D:myslim

ja ne, ale v servisu, ona to je matka v prumeru cca 10-12cm takze na utahovani ma jen dva protilehle zarezy

tak to nevím o jakou matku jde:myslim

ale myslím že dotahoval cely silenblok patrné z obr zářezy

[upravil dne 20/2/08 sarkomi]

heh, no jo, tak to neni matka ale je to komplet silentblok, presne tohle jsem mel povolene a bouchalo to, diky ;)

ja jak jen prihlizel z povzdali tak jsem nemel presnou predstavu jak to vypada

[upravil dne 20/2/08 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: golias

ten silentblok se dá dotahovat???? není to kec??

protože závit je v kastli tak se dotahuje silenblok,ale nejprve musíš asi povolit vrchní matici,aby jsi jej dotáhl

Share this post


Link to post
Share on other sites

u myho auta ho dotahovali bez povoleni vrchni matice, jen mu dal par ran majzlikem do toho zarezu a bylo utazeno a klid

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: golias

Potřebuju poradit, bo už si nevím rady. Na mojí 406ce 1.8 16v, při rozjezdu něco klepne (takový jakoby cvaknutí) jako kov na kov. Dělá to jenom při rozjezdu, akceleraci nebo při rozjezdu na zpátečku. Když jedu a pustím plyn a následně přidám tak to cvakne zase. už jsem z toho K...T, byl jsem aji na techncké zkontrolovat nápravu, všechny čepy, a silentbloky jsou OK, a ani silentbloky motoru to nejsou, horní uložení tlumičů to taky není. Že by homokloub?? Ale ten by to dělal pořád né?Prostě jsem to měl už 4x na zvedáku a nic jsme nezjistily dokonce jsem dotáhl celou nápravu a nic. POMOZTE:(

Mal som presne tento problem na Renault 19 a ked to nechas tak, tak to bude len horsie. Presne ako Ty som na to nevedle prísť, vymenili mi čapy, silentbloky a furt nič. Už som myslel na vynmenu ramien riadenia.

Nakoniec to ruplo poriadne a hľa zrazu mi servis svetoborne oznámil že bol úplne vymlátený homokĺb, jak som to nechal vymeniť - a AMERIKA:roker

UIrčite sa na to pozri.

Držím palce

Share this post


Link to post
Share on other sites

už si nevím rady homokloub už jsem taky zkoušel, přemýšlel jsem ještě nad spodním kulákem, ale na stk jsme nic nezjistily

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: golias

už si nevím rady homokloub už jsem taky zkoušel, přemýšlel jsem ještě nad spodním kulákem, ale na stk jsme nic nezjistily

Jak si skousel ten homokloub?

Mne v servise tiez povedali, ze ten je v poriadku a nakoniec az ked to tam ruplo, tak ho vymenili a vsetko sa tym napravilo. Skusil si menit aj servis?

Spodni kulák? Preco nie, ma to tiez podobne prejavy.

Ozaj a taka blbost? Ale co ak su to tlmice, resp. jeden tlmic, alebo pruzina. Mal som raz z jednej pruziny 3cm kus ulomeny a to bolo rodeo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: golias

Pružinu jsem měl venku aji s tlumičem, když jsem měnil uložení

je dobře dotaženo i tlumič já dotahoval tlimič byl volný a občas klepl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Georginho_cz406

A to by se poznalo i tak že by jsi v zatáčce akceleroval bo se pletu ?

Presne tak. A poznal by si to len do jednej strany a to tej kde je to vymlatene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.