rosta.c

406 1.8 16v

27 posts in this topic

mam problem s palivovym čerpadlem při zapnuti kličku nečerpa nejde nastartovat. Pojistky jsou dobre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak do nazvu nepis tvoje auto, ale danny problem!

Pricin muze byt vice. Nejzakladnejsi vec je ta, zda mas vymeneny pal. filtr a vzduchovy filtr. Dlae jak jsou na tom zapalovaci svicky. Nesviti ti zadna kontrolka?

Palivove cerpadlo, muze nacerpat(jakoby, pac tlakovat muze, ale nemusi brat benzin) a nebo strati tlak.

Pokud ti starter toci, a nestartuje, je dobry se hned po te, podivat zda mas na svickach benzin. Pokud ano, podivej se jestli tii hazi pri startovani svicky jiskru. (pokud tomu moc nehovis, tak to dej zaukol mechanikovi.

Pote, muzou bejt spatne vstriky, nebo jenom treba cidlo, che to ale zjistit vise uvedeny priciny. To jsou takove nejzakladnejsi :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jogin

Tak do nazvu nepis tvoje auto, ale danny problem!

Pricin muze byt vice. Nejzakladnejsi vec je ta, zda mas vymeneny pal. filtr a vzduchovy filtr. Dlae jak jsou na tom zapalovaci svicky. Nesviti ti zadna kontrolka?

Palivove cerpadlo, muze nacerpat(jakoby, pac tlakovat muze, ale nemusi brat benzin) a nebo strati tlak.

Pokud ti starter toci, a nestartuje, je dobry se hned po te, podivat zda mas na svickach benzin. Pokud ano, podivej se jestli tii hazi pri startovani svicky jiskru. (pokud tomu moc nehovis, tak to dej zaukol mechanikovi.

Pote, muzou bejt spatne vstriky, nebo jenom treba cidlo, che to ale zjistit vise uvedeny priciny. To jsou takove nejzakladnejsi :super

No za prvé je to nováček tak se učí.

A za druhé by mě celkem zajímalo jak na 406 zjistíš jestli svíčka hází jiskru .:potlesk:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, pokud ma rampu, tak premerit, muze bejt i v haji rampa.

Ale mozna by slo vytahnout svicku, dat ji do rampy a divat se jestli to hazi jiskru.

[upravil dne 19.2.08 Jogin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky může být vadné relé nebo čerpadlo.Nebo to může blokovat immobilizér(tím si nejsem uplně jistej)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

Nebo to může blokovat immobilizér(tím si nejsem uplně jistej)

Hele imo, neni spatnej napad, ale u p. si myslim, ze to nastartovalo a hned chciplo, ale taky nevim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co takhle imobilizér? Máš ho tam? Je funkční. Imobilizér totiž odpojuje čerpadlo. Startér točí, ale to je vše. :myslim

P.S. Koukám že mne hned 2 předběhli. :D

[upravil dne 19/2/08 Dave_k]

Share this post


Link to post
Share on other sites

V sobotu večer jsem přijel domu vypnul auto a zamknul.V neděli rano byly velke mrazy tak jsem chtěl jet do prace autem,když jsem otočil kličkem čerpadlo nabralo a vyplo tak jak vždy,ale při startovani se starter neroztočil. Při opětovnem skoušeni nešel ani starter ani čerpadlo.dneska jsem rozjel starter ale čerpadlo ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funguje, tak, ze kdyz vypnes motor vyndas klic ze zapalovani, tak on uzavre privod paliva, pri startu, kdyz ani nezacne bzucet cerpadlo, pak to muze bejt prave tim imo. pac proste se neodblokuje. Zkus nastartoavt s druhym klickem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jogin

Funguje, tak, ze kdyz vypnes motor vyndas klic ze zapalovani, tak on uzavre privod paliva, pri startu, kdyz ani nezacne bzucet cerpadlo, pak to muze bejt prave tim imo. pac proste se neodblokuje. Zkus nastartoavt s druhym klickem.

Nebejvá problém ohledně immo spíš ve snímači než v klíči?:myslim TADYse řešilo něco ohledně snímače

[upravil dne 19/2/08 subin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

takze spis jak to tak ctu tak netoci starter nez aby nebezelo cerpadlo, ono totiz cerpadlo ne vzdy po otoceni klicku bzuci, nekdy uz je natlakovano od predchoziho otoceni klickem a neni to pri dalsim otoceni slyset. pokud netoci starter, muzou byt spatny uhliky, jak je to auto stare a kolik ma najeto ?

Ten popis zavady neni moc presnej, napis poradne jak se to projevuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

starter toči ale motor nechytne.Když jsem vyndal svičku tak nedavaji jiskru,čerpadlo se netoči ani když sundam hadičku od přisunu paliva

Share this post


Link to post
Share on other sites

pak to vypada na imobilizer, jakej mas typ ? jeste klavesnici a nebo v klicku, jak jsi psal ze je immo odpojenej, na zaklade ceho tak posuzujes ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

imobilizer či pak ještě mrkni na konektor u rampy,jest.li je zapojený či pak nalomený drátek

Share this post


Link to post
Share on other sites

zastrčka na imobilizer tam je ale když ji vyndam tak kabel po pul metru konči.PAn co jsem od něho to auto koupil tak tvrdil že je odpojeny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.