striker

405 Mi + LPG svicky?

9 posts in this topic

Ahoj lidi,

mam nove udelany sekvencni vstirkovani LPG ( stag 300 ) do 405 mi16 ky a chtel bych se zeptat jake svicky by mely bejt pro kombinovany provoz na tento motor optimalni ? V servisu mi tam dali Bosch FR7DC +8 , bohuzel oproti svickam, ktere sem tam mel predtim ( NGK ) porozuji pri jizde na benzin velmi znatelny pokles vykonu... i chod motoru na LPG neni pri vyssich otackach tak svizny ( oproti chodu pred montazi..) .. je mozny, ze je to tema svickama nebo necim jinym?

Dekuji za kazdy napad

[upravil dne 18/2/08 striker]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niekto vravi ze na LPG maju byt studene sviecky alebo s platinovou elektrodou. Ja som na svojej 605 skusal vselico mozne ale ziaden rozdiel som nevidel tak som tam dal tie co maju ist od vyrobcu a bolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevim teda jak u sekvence, ale obecne se pro LPG doporucovalo zmensit vzdalenost elektrod. ale spis se tim resilo cukani a podobne zalezitosti. to, co popisujes svickama ani byt nemusi.

jestli je to nove montovane, tak bych to asi pozadoval napravu po plynarovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V patek bych tam chtel zajet... jen bych rad tusil co a jak ... aby tam ze me neudelali vola....

Me jen zarazi to, ze provoz na benzin je tedkon uplne tupy... a snad jedine co zasahuje do provozu na benzin sou ty svicky... Tedy aspon doufam...

On tu nekdo psal, ze kdyz tam daval ty Bosch svicky tak ze mu praskala ta keramika na nich... Nerad bych poskodil motor, protoze je mi jasne, ze v servisu kde me to lpg montovali by me rekli, ze stary auto atd atd a ze to lpg na to nemelo vliv atd....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam 2.0sri s LPG, svicky pouzivam origo - typ, kterej tam presne patri a dokonce mi to doporucili v dilne, kde mi LPG montovali ... zadnej odtrh neupravuju

jinak musim rict, ze bylo znat, kdyz sem dal svicky novy, predevsim na LPG to se starym svickama obcas skublo ...

jinak vykona na LPG bude podle me vzycky o neco mensi, oni sice rikaj, ze pokud si nechas namontovat sekvencni vstrik, tak se to na vykonu oproti bezninu temer neprojevi ... - ja s timhle souhlasim, ale jenom takovej detajl, mluvi se tady jen o vykonu, nikoli o tocivym momentu - a na tom je to urcite znat, predevsim na nizkejch otackach ... mam sekvencni vstrik plynu, dokonce 4 samostatny vstriky a urcite je motor na LPG linejsi a slabsi na nizkejch otackach ...

jinak mel sem i starsi (podtlakovej) LPG system v Sierre 2.0i a tam to bylo znat jeste vic, jak na vykonu, tak na kroutaku ...

ale podle me, ta cena plynu za to rozhodne stoji, stejne plnej vykon auta vyzivas tak v 1% veskeryho casu co s nim jezdis ...

hribe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: striker

Ahoj lidi,

mam nove udelany sekvencni vstirkovani LPG ( stag 300 ) do 405 mi16 ky a chtel bych se zeptat jake svicky by mely bejt pro kombinovany provoz na tento motor optimalni ? V servisu mi tam dali Bosch FR7DC +8 , bohuzel oproti svickam, ktere sem tam mel predtim ( NGK ) porozuji pri jizde na benzin velmi znatelny pokles vykonu... i chod motoru na LPG neni pri vyssich otackach tak svizny ( oproti chodu pred montazi..) .. je mozny, ze je to tema svickama nebo necim jinym?

Dekuji za kazdy napad

[upravil dne 18/2/08 striker]

Docela by me zajímalo co te vedlo k montáži LPG do 405Mi 16?:o:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

presne tak!

spotreba... jezdim dost dalky, chci auto, ktere jede a zaroven sedi ;) a rozhodne nechci dízla... ;) Takze LPG do Mi16 ky byla jedina volba ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vobu MI16+LPG naprosto chapu, nektery lidi by to zavrhli s tim, ze LPG Ti ubira vykon a ze je hrich to montovat do takovyho "sportaku", ale ja na to koukam jinak :

radsi si koupim 2.0i a necham to predelat na LPG a mam pak vykon treba jen cca 80kW namisto 89kW, nez bych si koupil 1.8i s vykonem 74kW a jezdil s tim na drahej beznin, mel pri tom sice spotrebu o litr nizsi a dobrej pocit, ze mam plnej vykon, ale jezdil bych v podstate za 2-nasobny penize ...

pokud nema nekdo 150 tisic na rozumnyho diesela, tak je idelani volba koupit 10-15 let naky stary velky zachovaly benzinovy auto s vyssich obsahem 2 - 2.5 litru a nechat to dat do plynu ... Tyhle auta bejvaj levny, casto levnejsi nez 1,6i, 1.8i, pac je kvuli obsahu nikdo nechce, navic bejvaj min jety a casto maj i lepsi vybavu - treba i klimu apd., ja sem takhle koupil 405-ku a sem s ni spokojenej ...

Samzorejme, kdyby mi tenkat neukradli auto, tak bych dneska mel asi nakyho 5-10 let staryho kombika TDI nebo HDI v naky cenovy relaci 150 tis. ale dneska uz bych takovy prachy do auta nikdy nedal ...

hribe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.