Sign in to follow this  
Followers 0
gb peugeot

Reoustat pod volantem Peuget 205

11 posts in this topic

Ahoj vsichni Pezotaci. Mam problem. Nejaky gumaci me chteli asi ukrast auto zpusobem- vytrham draty a spojim je:grr.Nic moc neposkodili (mimo rozmlacenych dveri a okna) ale kvuli te soucastce co vytrhli, mi ted nejdou mlhovky v zadu a podsviceni palubovky. V manualech jsem se docetl, ze je to " Instrument illumination rheostat " . Je to jen spojka s dvema draty. Snazil jsem se najit, kte to tak muze chybet, ale marne. Nemate prosim nejaky typ, kam to zpatky pripajet???

my.php?image=img7248tq1.jpg

my.php?image=img7250so0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evidentně kreténi.

No jeden drát bych tipnul na páčku světel a ten druhý k velké větvi osvětlení tlačítek a palubky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No co dodat,evidentne to v hlave nemeli moc zporadane. Jinak konkretni typ s ukazkou by nebyl? Elektrikar nejsem, takze ani z el. schemat se v tom nevyznam, ale pajku mam a nejvy jeste taky:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle barvy a umístění odhaduju : Myslím že jsou to dráty osvětlení (palubky, spínačů, posdvetlení středové konzoly). Zdroj napájení bych hledal u pojistkovky a "spotřebič" je podobná patice na plastu co je zespoda na palubce, napravo od volantu (jde špatně najít a špatně se tam cokoliv dá nastrčit). Je to patice která je izolována (právě nesplést s paticí kostry, i když tak na první pohled vypadá) a slouží právě jako rozvodka pro všechno zmíněné osvětlení. Nicméně vlastní kabely na 2. fotce se mi zadají dost krátký aby dosáhly k pojistkovce. Pak bych hledal jestli není právě od pojistkovky kabel škubnutý o nějaký plech konzoly řízení.

Na svým autě tuto vyfocenou patici nemám zapojenou, mám to rovnou na tu rozvodku.

Ještě k označení "reostat", myslím že to je jen záměr Peugeotu o výbavu 205tek o regulaci intenzity osvětlení přístrojů v noci. Myslím že se to nikdy nerealizovalo ... Já to mám z Toyoty Supry, přímo výkonová regulace osvětlení všech přístrojů.

[upravil dne 20.2.2008 Ladis]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladis

Ještě k označení "reostat", myslím že to je jen záměr Peugeotu o výbavu 205tek o regulaci intenzity osvětlení přístrojů v noci. Myslím že se to nikdy nerealizovalo ... Já to mám z Toyoty Supry, přímo výkonová regulace osvětlení všech přístrojů.

[upravil dne 20.2.2008 Ladis]

Jak nerealizovalo? Bylo to už na 505 a 305, tak proč by to nemohlo být i na 205? Ano, chudší verze to měli nahrazené jen spojkou, vlastně plochým plastem který spojil dva vodiče na tvrdo, ale lepší verze měli kolečko, kterým se to osvětlení všeho dalo pěkně ztlumit. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na my 309 se taky da regulovat osvetleni palubky. Je to rok 1989. Takze si myslim ze 205 to mely taky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Ten reostat se dal najít v 205, 309 i 405, staré i nové modely. Taky jich mám pár na vyhození :)

+ 604, 505, 305 (a pokud vím, furt je to ten samý identický díl jako stropní lampičky).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.