Sign in to follow this  
Followers 0
r.dasylva

Tlak v chladícím okruhu, snad né hlava..???

11 posts in this topic

Zdravím všechny!

Auto už mám týden v nemocnici, a nevím zda mi to dají vůbec dohromady. Po dlouhém bádání odkud mi kape olej se zjístilo vytlačené těsnění z pod hlavy. Po sundání hlavy se zjístilo, že tam je místo kovového "obyč klingerit" a u mazacího kanálku bylo prasklé. Hlavu mi přebrusili poněvadž byla dost prohlá, dali nové těsnění poskládali a nastal problém. Chadící okruh to začlo tlakovat. :grr . Předtím bez problémů. Co se mohlo připosrat?? Mám strach aby se neprojevila nějaká trhlinka v hlavě když sou tak náchylné u těchto aut. Dá se sehnat solidní starší hlava a za kolik asi? Nová stojí víc než stálo celé auto.. :nevim No sem zvědav z čím mě mechanici zase překvapí..

Share this post


Link to post
Share on other sites

...že tam je místo kovového "obyč klingerit" - co je to za hovadinu? Tyhle motory NEMAJÍ celokovové těsnění hlavy.

...dali nové těsnění poskládali a nastal problém. Chladící okruh to začlo tlakovat. - tlaková zkouška nebyla?

Dá se sehnat solidní starší hlava a za kolik asi? - Dá se sehnat, otázka je, jestli na tom bude líp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Píšu to co mi bylo řečeno.. Těsnění na tendle typ motoru je prý celokov. Tlakovou zkoušku hlavy asi dle všeho nedělali..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samozřejmě děkuji za tydle připomínky a další vaše názory. Je dobré mít něco v rukavu jak si pujdu auto vyzvedávat. Otázka zda se něco zvrtlo nebo zda něco zadrbali oni.. Platit to ovšem budu já.. :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nemyslim si ze by zrovna v lr delali spatne kazdy udela sem tam chybu nechci je obhajovat nejezdim tam a znam je uz asi 10 let ale mame ve f-m vlastni dilnu kdes to nechal delat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri tlakovaní záleží na tom koľko. Ak je to len trochu a po oprave mohol by to byť vzduch v chladiacom okruhu. Navyše pri teplom motore je tam malý tlak vždy. Ak nevytláča vodu tak to vôbec nerieš. Ak je i úbytok kvapaliny a pred opravou nebol, tak to naskôr bude iba zlé tesnenie alebo zlá montáž (poradie doťahovania skrutiek) celoplechové tesnenia sú chúlostivé na správnu montáž.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bubakkaja

no nemyslim si ze by zrovna v lr delali spatne kazdy udela sem tam chybu nechci je obhajovat nejezdim tam a znam je uz asi 10 let ale mame ve f-m vlastni dilnu kdes to nechal delat

každý se může splést.

je to možná jen náhoda,že se ke mně dostalo v poslední době poměrně hodně zvěstí o jejich omylech.a to z více stran.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

neviem ako vy ale vždy keď sa prepáli tesnenie musí byt niečo zatým len tak sa samo sa to nedo.ebe

ja som menil pred 2 mesiacmi lebo mi to všetok olej stlačilo do chladiča a keď som ho poskladal tak mi tlačilo vodu z chladiča von

a po hľadaní chybí som cca po 3 týždňoch zistil že mam zle viečko na chladiči že prepúšťa vzduch a tým sa zavzdušňuje chladiaci systém

kúpil som viečko za 300 sk nove a ide mi zatiaľ autíčko cca uz mam 2000km skus

chyba môže byt viečko, termostat atd. treba zistiť prečo pošlo do hajan tesnenie

:myslim

:papa:papa:papa:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sem trochu na rozpacich, me delali hlavu nekolikrat, protoze to vzdycky sfusovali, ted uz mam konecne jinou a uz 40tis. drzi, tak je to fajn.......

Popisu to trochu podrobne. Poprve mi tu hlavu nezbrousili a foukalo to, podruhe tam dali spatne tesneni, zacalo to foukat a hlava praskla. Sehnal sem si jinou, kdyz ji tam dali ty hovada nevyndali zatky z vypustniho kanalku, takze voda z chladice sla jen dovnitr a ne ven.....Takze zase znova......Dostal sem konecne dobrou hlavu, ta byla zbrousena, natlakovana,vyzkousena, dali mi tam novy tesneni {dokonce myslim i celokovovy} coz ale sem se tady docetl ze tam by nema, coz je divny, protoze mi rikali ze je lepsi nez to polovicni.......Nevim, no pak jeste novej termostat, procistily chladic,vymenil sem jeste teleso topeni a celej okruh je OK uz 40tis, kazdej pul rok dolejvam tak 0,2l antifreezu a je pokoj........... Jo a jeste novy vicko na chladici... :D:D

Jinak nova hlava nema vyznam, stoji asi 25 litru,repase 20litru. Solidni hlava se da sehnat na vrakovistich neco mezi 8-10 tisici, ta moje stala 10. samozrejme komplet osazena s garanci na popraskani....... Dostal sem i danovej doklad...... Uz presne nevim kde to bylo, ale je to nejaky velikansky peugeot-citroen vrakoviste u Prahy.....

[upravil dne 20/2/08 Georginek]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.