Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Imobilizer po ránu


Senad

Recommended Posts

Prosim poraďte!! Když chci ráno nastartovat tak se mi rosviti imobilizer a nemuzu nic delat. Musim třeba 15 min kroutit kličkem jak bkb a pak to naskoči. Ale potom v prubehu dnes to už nedělá. Jsem z toho na prášky... Je to 406 2.0 HDI r.v. 99 66KW. Děkuju za rady. Nemuze to byt zimou??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 měsíců později...

A je to tu zase!!! :( Udeřila zima a já mám zase problemy s imobilizerem. Už mě to se.. :grr Nevíte někdo jak se toho zbavit?? a Proč to dělá jen v zimě?!:myslim Včera jsem chtěl nastartovat a pořád mi svítil klíček imobilizeru... 15 minut sem to zkoušel a potom to teprve nic neukazovalo a já mohl nastartovat. PROSIM o radu jak to opravit. díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S podobným problémem se taky potýkám (2x se mi stalo, že jsem nenastartoval vůbec). Mám oba klíče i kartu s kódem a v peugeotu mi znovu nahráli přes diag klíče. Tejden byl klid a pak se to zase vrátilo. Nedávno jsem tam byl zase kvůli kontrolce diagnostiky a o5 imobilizér. Nahráli mi tam novej SW, ale důvod závady na 3 válci neodhalili. Koupil jsem novou anténu (transpondér) k spínačce, ale před servisem najednou imo v pohodě a od tý doby šlape jak má, takže jsem neměl důvod anténu zatím měnit. Ono to 100% tím taky nemusí být. Toť zatím moje poznatky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kupák

S tím imobilizérem netuším, ale tu závadu na třetím válci zkus Dave -k najít pomocí osciloskopu. Ten na rozdím od dia pozná výkyvy v napětí cívky atd.

A ty o někom víš kdo by to proměřil?

[upravil dne 24/11/08 Dave_k]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dave_k

S podobným problémem se taky potýkám (2x se mi stalo, že jsem nenastartoval vůbec). Mám oba klíče i kartu s kódem a v peugeotu mi znovu nahráli přes diag klíče. Tejden byl klid a pak se to zase vrátilo. Nedávno jsem tam byl zase kvůli kontrolce diagnostiky a o5 imobilizér. Nahráli mi tam novej SW, ale důvod závady na 3 válci neodhalili. Koupil jsem novou anténu (transpondér) k spínačce, ale před servisem najednou imo v pohodě a od tý doby šlape jak má, takže jsem neměl důvod anténu zatím měnit. Ono to 100% tím taky nemusí být. Toť zatím moje poznatky.

a dělá Ti to taky jenom když je \"zima\" nebo i v teple??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Senad

a dělá Ti to taky jenom když je \"zima\" nebo i v teple??

Auto mám od února a poprvý se to objevilo začátkem října a to bylo docela teplo a startoval jsem na místě kam jsem ten den dojel. Takže teplota na to u mne nemá vliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dave_k

Původně zaslal: kupák

S tím imobilizérem netuším, ale tu závadu na třetím válci zkus Dave -k najít pomocí osciloskopu. Ten na rozdím od dia pozná výkyvy v napětí cívky atd.

A ty o někom víš kdo by to proměřil?

[upravil dne 24/11/08 Dave_k]

U nás kousek takto ybavený servis je. Říkají o nich, že ten klučina, co to tam dělá, je šikovný, ale já přímou osobní zkušenost nemám. Mě dělali jen kalsickou dia a bez problémů. http://www.auto-lemi.cz

Myslím, že z Holic je to pro tebe v dosahu. Zkusil bych tam zavolat a vylíčit jim problém. Viděl bych to na ten osmikanálovej osciloskop, nebo jak se to jmenuje. Nebo jestli chceš, můžu se tam koncem týdne stavit a poptat se.

[upravil dne 24/11/08 kupák]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak nechci to zakřiknout, ale nejspíš se mi po dlouhém bádání podařilo najít závadu na imobilizéru. A světe div se byl to poškozený kablík ve svazku. Našel jsem ho až po proměření vodičů mezi BSI a řídící jednotkou. Nebyl zlomenej úplně, ale načlej takže občas signál prošel a občas ne. Špatnou část jsem vystřihl a naletoval novej kablík tak snad už bude teď pokoj. :roker:roker

Hodně mi pomohl člen Čakom, čímž mu vřele díky. :potlesk

P.S. Dnes jsem kuchl špatnej drát a našel tam toto

[upravil dne 6/1/09 Dave_k]

post-0-14109604029963_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dave_k

Tak nechci to zakřiknout, ale nejspíš se mi po dlouhém bádání podařilo najít závadu na imobilizéru. A světe div se byl to poškozený kablík ve svazku. Našel jsem ho až po proměření vodičů mezi BSI a řídící jednotkou. Nebyl zlomenej úplně, ale načlej takže občas signál prošel a občas ne. Špatnou část jsem vystřihl a naletoval novej kablík tak snad už bude teď pokoj. :roker:roker

Hodně mi pomohl člen Čakom, čímž mu vřele díky. :potlesk

[upravil dne 5/1/09 Dave_k]

:mad:

vůbec není zač. rád jsem pomohl aspon takto když to přes svátky nešla v servisu:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...