Sign in to follow this  
Followers 0
Paolo65

Vybíjení akumulátoru

12 posts in this topic

Zdravím všechny a prosím o radu.V 405 GL 1,6 mám 55Ah baterii cca 10 měsíců starou.Tento problém nastal v listopadu kdy nešlo auto nastartovat tak jsem baterii doma dobil .Po dobití ji zapojil startovalo to perfektně.V lednu nastal opět stejný problém při pokusu o nastartování se startér ani nehnul.Zřejmě malé napětí baterie pro startování,ale to je moje úvaha a vůbec tomu nerozumím.Tak jsem zase baterii doma dobil dal do auta a zase to šlapalo. No a nyní nastal stejný problém a stalo se to ani ne po 1 měsíci od dobíjení baterie.Autem se jelo na ,,nabitou,, baterii cca 4-5 x kratší vzdálenost.V čem by mohl býti dle vašich zkušeností problém ??Jak mám postupovat??Já myslel že bych akumulátor vymontoval z auta a dovezl do prodejny kde byla zakoupena na proměření jestli není špatná že nedrží napětí.V případě že by byla dobrá co mám udělat dále.Zkontrolovat alternátor v servisu ??Díky všem za odpovědi a náměty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

najpr trochu pre upresnenie

máš voltmeter?

kolko startov a kilometrov si spravil,za aky čas?

maš v aute alarm,centrál,radio?

podla toho čo píšeš je možné že sa baterka nestihne dobiť počas tých krátkych vzdialenosti:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MrVain

najpr trochu pre upresnenie

máš voltmeter?

kolko startov a kilometrov si spravil,za aky čas?

maš v aute alarm,centrál,radio?

podla toho čo píšeš je možné že sa baterka nestihne dobiť počas tých krátkych vzdialenosti:myslim

- voltmetr nemám

- teď naposled od nabití do ,,vybití,, bylo tak 10 startů a ujetí po městě max 100km za 3 týdny.

- autorádio jinak nic

Share this post


Link to post
Share on other sites

požičaj voltmeter, prípadne investuj do najlacnejsieho voltmetru cca 100 korun, a zmerame aspoň či auto dobíja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MrVain

požičaj voltmeter, prípadne investuj do najlacnejsieho voltmetru cca 100 korun, a zmerame aspoň či auto dobíja

zase jsem si ještě vzpoměl kyž to poprvé nešlo nastartovat a zpěchali jsme tak jsem to na 5 krocí roztlačil po ujetí cca 5km nechal stát asi hodinu a potom to normálně chytlo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže podla toho auto dobíja, su teda dalšie možnosti

-auto nestihne dobyť bateriu na krátkych vzdialenostiach,zima(kolega na fabii 2km do roboty,po 2mesiacoch bateria KO)

-skontrolovať množstvo elektrolitu v baterii ak sa dá,ak nie je bezudržbová

-auto vybija baterku počas státia,skusiť zmerať odber prudu počas statia auta(najst autoelektrikara aby zmeral kludový odber, alebo dlhodobo sam odpojovať +pol na baterke)

-pozreť spravne napnutie remena k alternátoru

-dať skontrolovať alternator(uhliky,diody,dobíjanie)

-bateria je KO,reklamovať

ja sa skor priklánam k tomu prvemu bodu,ale trebalo by to pomerať aby sme boli mudrejší:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baterka může být v kopru,ale spíš jak píšeš ti to moc nedobíjí.To žes to roztlačil,ujel 5 km,nasvětšuje tomu,že se mírně oživila a po té hoďce si nastartoval.Může ti to taky jít někde do kostry(prodřený drát)a vybíjí se.Nejdřív si ale nech změřit,kolik ti dává alternátor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Každopádne si daj najprv skontrolovať alternátor. Takéto divy to robí keď viaznu uhlíky alebo keď zodraté krúžky rotora alternátora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mel podobnej problem, NAKONEC se ukazalo ze to byla strasna KRAVINA.........Privodni kabel od Altiku k baterce byl popraskanej a dobijelo to jen nekdy....Stacila vetsi dira na silnici, kabel se pohnul a DOBIJELO to treba jen na 20 procent, nekdy na 50. Prisli na to v servisu nahodou kdyz hybali s kabelama s pustenym motorem,svetlama,topeni a vyhrivani zadniho okno. Proste to nekolikrat chciplo.....Zjistili ze je to ten kabel.......Od ty doby pokoj....

Jinak me jeste napada, jestli sou dobry uhliky na altiku....

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě bylo řečeno že to můžou delat konce co sou připojený k baterce-může bejt blbej kontakt a vzniká tam přechoďák.pak to může bejt dobíjení-nechat proměřit.a nebo je baterka v tahu,to sem měl jáu rok starý baterky.nabil sem ji a druhej den ráno (-15°C)a nenastartoval sem.šel sem ji reklamovat a byla v tahu.vrátili mi peníze a koupil sem si pořádnou baterku.nemá cenu kupovat nějaký šmejdy "za pár korun"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medion

mě bylo řečeno že to můžou delat konce co sou připojený k baterce-může bejt blbej kontakt a vzniká tam přechoďák.pak to může bejt dobíjení-nechat proměřit.a nebo je baterka v tahu,to sem měl jáu rok starý baterky.nabil sem ji a druhej den ráno (-15°C)a nenastartoval sem.šel sem ji reklamovat a byla v tahu.vrátili mi peníze a koupil sem si pořádnou baterku.nemá cenu kupovat nějaký šmejdy "za pár korun"

jsem domluvený s autoelektrikářem tak tam dojedu,jinak k baterce mám 55Ah Akuma Comfort od konce 04/07 a zase mně jako ,,šunt,, z nějakého obchoďáku nepřipadala dal jsem za ni myslí 1690,- .Ale na přesnou cenu se budu muset podívat na prodejku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak autoelektrikář to proměřil alternátor je v pořádku a dobíjí.Potom proměřil auto v klidu a tam už byl zvýšený odběr.Mělo by se to pohybovat prý do 0,2 a mně to bralo 0,7 což je 2,5x více.:( Po odpojení autorádia hodnoty byly OK .Tak mně doporučil dát opravit rádio nebo častěji jezdit a tím dobíjet baterii nebo odpojovat baterku.Tak zatím jsem ji odpojil a uvidím jestli to je tím rádiem.Jinak všem díky za rady .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.