Sign in to follow this  
Followers 0
s3jr4

309 - svítí STOP

26 posts in this topic

Zdravím, mám 309 1,6 GTI 76kW r.v. 87

za jízdy mi svítí STOP, někdy při vyšších otáčkách zhasne, občas problikává.

Dále při nízkých otáčkách auto hodně cuká ( na jedničku a dvojku ).

Myslíte že by pomohla diagnostika? Prosím o radu.

[upravil dne 16.2.2008 s3jr4]

Share this post


Link to post
Share on other sites

stop svítí pokud je málo chladící kapaliny,málo oleje,vysoká teplota chladící kapaliny,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

stop svítí pokud je málo chladící kapaliny,málo oleje,vysoká teplota chladící kapaliny,

to sem kontroloval, nesviti kontrolka malo kapaliny ani oleje jen stop a prehratim to taky neni, sviti porad i kdyz je auto studeny

Share this post


Link to post
Share on other sites

kontrolka stop svítí při vypnutém motoru v 2 poloze klíčku.Myslím že na ní je i zapojena kontrolka zatažení ruční brzdy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

kontrolka stop svítí při vypnutém motoru v 2 poloze klíčku.Myslím že na ní je i zapojena kontrolka zatažení ruční brzdy

ne tim to taky neni, pri zatezeni rucni brzdy se rosviti kontrolka (P)

neprisel sem na nic co by to mohlo byt. jeste k tomu kdyz pri otackach cca 3000 zhasinala. ted uz nezhasina, nekdy problikava

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

stop sviti pri vysoke teplote kapaliny, nebo nizke hladine oleje.

ale ani jedno z toho to nezaviňuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jestli problikává tak bych to bral olej ..mne to dělalo u 405 pokud jsem měl málo oleje či chl.kapaliny.

Jako další že je někde volný kontakt a ten to způsobuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

hele, a funguje ti treba kontrolka prehrivani?

no zatim sem to neuvaril ale ta kontrolka sviti spolecne s tou STOPkou

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm:myslim

jeste muzes zkusit prohodit kabely na teplotnich cidlech na hlave. pokud je chyba v nich, tak ti zacne pro zmenu haprovat teplomer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

tak jestli problikává tak bych to bral olej ..mne to dělalo u 405 pokud jsem měl málo oleje či chl.kapaliny.

Jako další že je někde volný kontakt a ten to způsobuje.

no skusím dolejt olej,mam nakou hodne podivnou merku ale asi by ho tam melo bejt vic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

odskušanie čidla

Zober voltmeter zmeraj na pin 10 voči zemi pri 20°C by tam malo byť 6,5V a pri 80°C iba 1Volt

post-0-14109599019176_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já měl zaoxidovanou tu plastovou svorkovnici na přepadový nádržce.Jsou tam dva kabílky,ucvak jsem je,nacvakal jsem tam normální konektory a od té doby to neblbne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pisal že mu svieti aj kontrolka prehriatia motora spolu s STOP, tým motor vyhodnocuje že je horuci dava menej paliva a preto cuka ked je studeny, ja myslim ,že to bude to čidlo teploty KO:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nesviti jen STOP a cidlo teploty ale myslim i cidlo teploty a tlaku oleje ale to je nejspis zapojeny tak ze kdyz sviti STOP, tak sviti i ty ostatni

[upravil dne 16.2.2008 s3jr4]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.