snowboy Odesláno 20. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2003 Jeden obligatni technicky dotaz, pro nektere mozna trivialni : 205 CTI pri akceleraci i pri naslednem ubrani plynu udela neco jako malou mysku, spis uhne trochu do strany. Pri brzdeni ale neuhyba. Je to dost neprijemne, hlavne na dalnici a vybec pri rychlejsi jizde. Uvazuju jestli tlumice, nebo jejich ulozeni. Jenze tlumice jsem nechal vyzkouset a udajne jsou dobre, ale bylo to jen takovym tim paksamentem, co se pridelava na blatnik a auten se zakyve. Nesetkal jste se nekdo s necim podobnym? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 20. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2003 rekl bych, ze by to mohlo mit souvislost s geometrii, pripadne nas vychozene ridici cepy nebo i spodni kulaky na ramenech. Ty ridici kulaky moc poznat nejdu, musi se s nima proste zaverglovat. Ramena poznas podle bouchani na nerovnostech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 20. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2003 a nebo silentbloky na ramenech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snowboy Odesláno 21. prosinec 2003 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2003 Ramena jsem vymenil jako prvni, silentbloky jsou taky vymenene. Na geometrii jsem s tim byl taky, byla v pohode. Celkem mne to stve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 21. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2003 A jake tam vlastne mas ramena? Jako na GTi nebo obycejne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snowboy Odesláno 21. prosinec 2003 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2003 Ramena jsou tam normalni, ackoliv je to CTI, tudiz v podstate GTI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 21. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2003 Tak se jeste podivej na ulozeni predni torzky-je ulozena v takovych pouzdrech (maji nejakou barvu, podle sily torzky), muzou byt taky v haji a i by to odpovidalo tomu co popisujes-ta torzka zaroven vede rameno v podelnem smeru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snowboy Odesláno 21. prosinec 2003 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2003 Hm, tak i tohle je vymenene....jak to vidim, tak asi zahada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 21. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2003 mala myska, to je jeste v pohode, kdybys mel turbo saab tak slapnes na plyn a jses razem o pruh vedle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snowboy Odesláno 21. prosinec 2003 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2003 Dik, to by mne nenapadlo, ale ve vedlejsim pruhu uz jsem byl.... vidim, ze budu asi muset k odbornikum, co na to reknou...mimochodem kteryho SAABa jsi myslel? Turbo maji temer vsechny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 21. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2003 rikam, koukni se jeste na ridici cepy. jam el jeden v pr... a delalo to uplne to stejny. Vuli na volantu jsem ale nemel, protoze ten druhy to udrzel, tak to nebylo poznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 21. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2003 v podstate kterykoliv (nejen) saab, co ma nestejne dlouhy hridele u prednich kol... slapnes na plyn a je to jak kdyby ti nekdo zacal tahat za volant... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidas Odesláno 21. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2003 Hmm, tak to je dost blbý... To se mi zdá jako celkem nebezpečný konstrukční nedostatek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snowboy Odesláno 22. prosinec 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. prosinec 2003 to Vostik : jen co se vratim z vyletu, hned hodim okem po tech cepech. Muze to byt pravda, vule tam fakt neni. Thanx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
graver Odesláno 22. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2003 Tohle mi dělá taky (i když v menší míře). Když nedržím volant moc pevně a trochu to odpíchnu na jedničku, strhne to na stranu a hned se vrátí do směru. Podle prevent. prohlídky v servisu jsou to ty čepy řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snowboy Odesláno 22. prosinec 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. prosinec 2003 Tak to se mi ulevilo, jeste, ze jsem \"preventivne\" nemenil tlumice, cepy jsou prece jen nepatrne levnejsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gastan Odesláno 3. únor 2004 Sdílet Odesláno 3. únor 2004 Menim tlmice a chcem aj riadiace capy, lebo mi to vpredu bucha (205 Look 1.1). V Pezot servise povedali, ze capy aj s hornym ulozenim su v kuse s ramenom, ze sa teda musi menit cele rameno. Je to pravda, alebo sa daju vymenit aj samostatne capy a horne ulozenie? (Cele rameno stoji 4500,-SKK, capy + hor. uloz. 1100,-SKK) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 3. únor 2004 Sdílet Odesláno 3. únor 2004 Proboha! A prc servisujes starou 205ku v PEU servise?! 1. je to drahy jako prase 2. te stejne houpou nebo jsi to akorat spatne pochopil horni ulozeni vypada takto: a rameno s cepem takto.: ten spodni cep je opravdu soucasti ramena, ale neni to ten ridici... Ten by na Slovensku mohl stat do 500SK, ale ne original... Jinak to, ze je horni ulozeni vcelku se spodnim cepem, a tim padem ramenem, je nesmysl. Pokud tedy chces vymenit spodni cepy, tak musis vymenit i rameo.... Je to nejcastejsi pricina toho klepani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garfield Odesláno 3. únor 2004 Sdílet Odesláno 3. únor 2004 To nic, motorky BMW to dělají taky - při prudké akceleraci se nakloní doprava. Ale tam je to tím, že mají válce naležato místo nastojato. Nemáš motor otočený o 90 stupňů, díval ses? :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gastan Odesláno 4. únor 2004 Sdílet Odesláno 4. únor 2004 vostik: Problem je v tom, ze: 1. mame len 1 garaz, ktora nie je pri byte 2. ma tam auto otec 3. aj keby bola moja, je studena, bez jamy (je to proste len taka betonova buda), takze v zime nic moc 4. nie som velmi technicky typ, takze na taketo hrubsie veci si netrufam, snad keby bola tepla garaz s jamou (somarinky typu vymena svetla, blinkra, spinaca brzdoveho svetla atd. som zvladol ). Asi som to zle pochopil, myslel som, ze je tam len 1 druh capov. Inak v servise to povedal v zmysle: \"... na to su tam uz tzv. kity, kedy sa meni cele rameno\". Inak v diskusii \"Divný bouchání co to asi je???\" si pisal, ze treba menit cele rameno, ale islo asi o tie spodne capy. P205 mam asi 1,5 roka a este som nezohnal nejakeho slusneho servisaka-fanousa, ktory by robil dobre a neprehanal ceny. Garfield: Motor mam normalne . Inak mne to nehadze, len buchoce pri prejazde nerovnosti. A vybuchane tlmice - to som zistil tak, ze som sa uz nemohol pocas jazdy dobre napit Dakujem pekne za obrazky. Hladal som nejaky podrobny servisny manual na 205, ale u nas je len od Kopp (to je fajn), ale za 1039,- nic moc. A tu som nasiel iba anglicky. Nenajde sa nieco v cestine? Zajtra mi maju menit tlmice, ulozenie a capy (asi tie riadiace) v nePEU servise, tak dam vediet, ako to dopadlo. Este raz vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.