snowboy

Cim to muze byt?

20 posts in this topic

Jeden obligatni technicky dotaz, pro nektere mozna trivialni :

205 CTI pri akceleraci i pri naslednem ubrani plynu udela neco jako malou mysku, spis uhne trochu do strany. Pri brzdeni ale neuhyba. Je to dost neprijemne, hlavne na dalnici a vybec pri rychlejsi jizde. Uvazuju jestli tlumice, nebo jejich ulozeni. Jenze tlumice jsem nechal vyzkouset a udajne jsou dobre, ale bylo to jen takovym tim paksamentem, co se pridelava na blatnik a auten se zakyve. Nesetkal jste se nekdo s necim podobnym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

rekl bych, ze by to mohlo mit souvislost s geometrii, pripadne nas vychozene ridici cepy nebo i spodni kulaky na ramenech.

Ty ridici kulaky moc poznat nejdu, musi se s nima proste zaverglovat. Ramena poznas podle bouchani na nerovnostech

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ramena jsem vymenil jako prvni, silentbloky jsou taky vymenene. Na geometrii jsem s tim byl taky, byla v pohode. Celkem mne to stve.:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak se jeste podivej na ulozeni predni torzky-je ulozena v takovych pouzdrech (maji nejakou barvu, podle sily torzky), muzou byt taky v haji a i by to odpovidalo tomu co popisujes-ta torzka zaroven vede rameno v podelnem smeru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dik, to by mne nenapadlo, ale ve vedlejsim pruhu uz jsem byl....:mad: vidim, ze budu asi muset k odbornikum, co na to reknou...mimochodem kteryho SAABa jsi myslel? Turbo maji temer vsechny

Share this post


Link to post
Share on other sites

rikam, koukni se jeste na ridici cepy. jam el jeden v pr... a delalo to uplne to stejny. Vuli na volantu jsem ale nemel, protoze ten druhy to udrzel, tak to nebylo poznat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

v podstate kterykoliv (nejen) saab, co ma nestejne dlouhy hridele u prednich kol... slapnes na plyn a je to jak kdyby ti nekdo zacal tahat za volant...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, tak to je dost blbý... To se mi zdá jako celkem nebezpečný konstrukční nedostatek... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

to Vostik :

jen co se vratim z vyletu, hned hodim okem po tech cepech. Muze to byt pravda, vule tam fakt neni. Thanx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle mi dělá taky (i když v menší míře).

Když nedržím volant moc pevně a trochu to odpíchnu na jedničku, strhne to na stranu a hned se vrátí do směru. Podle prevent. prohlídky v servisu jsou to ty čepy řízení.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menim tlmice a chcem aj riadiace capy, lebo mi to vpredu bucha (205 Look 1.1). V Pezot servise povedali, ze capy aj s hornym ulozenim su v kuse s ramenom, ze sa teda musi menit cele rameno. Je to pravda, alebo sa daju vymenit aj samostatne capy a horne ulozenie?

(Cele rameno stoji 4500,-SKK, capy + hor. uloz. 1100,-SKK)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proboha! A prc servisujes starou 205ku v PEU servise?!

1. je to drahy jako prase

2. te stejne houpou nebo jsi to akorat spatne pochopil

horni ulozeni vypada takto:

horuloz.jpg

a rameno s cepem takto.:

rameno.jpg

ten spodni cep je opravdu soucasti ramena, ale neni to ten ridici... Ten by na Slovensku mohl stat do 500SK, ale ne original...

Jinak to, ze je horni ulozeni vcelku se spodnim cepem, a tim padem ramenem, je nesmysl.

Pokud tedy chces vymenit spodni cepy, tak musis vymenit i rameo.... Je to nejcastejsi pricina toho klepani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nic, motorky BMW to dělají taky - při prudké akceleraci se nakloní doprava. Ale tam je to tím, že mají válce naležato místo nastojato. Nemáš motor otočený o 90 stupňů, díval ses? :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vostik:

Problem je v tom, ze:

1. mame len 1 garaz, ktora nie je pri byte

2. ma tam auto otec

3. aj keby bola moja, je studena, bez jamy (je to proste len taka betonova buda), takze v zime nic moc

4. nie som velmi technicky typ, takze na taketo hrubsie veci si netrufam, snad keby bola tepla garaz s jamou (somarinky typu vymena svetla, blinkra, spinaca brzdoveho svetla atd. som zvladol :D).

Asi som to zle pochopil, myslel som, ze je tam len 1 druh capov. Inak v servise to povedal v zmysle: \"... na to su tam uz tzv. kity, kedy sa meni cele rameno\". Inak v diskusii \"Divný bouchání co to asi je???\" si pisal, ze treba menit cele rameno, ale islo asi o tie spodne capy.

P205 mam asi 1,5 roka a este som nezohnal nejakeho slusneho servisaka-fanousa, ktory by robil dobre a neprehanal ceny.

Garfield:

Motor mam normalne ;). Inak mne to nehadze, len buchoce pri prejazde nerovnosti. A vybuchane tlmice - to som zistil tak, ze som sa uz nemohol pocas jazdy dobre napit :(

Dakujem pekne za obrazky. Hladal som nejaky podrobny servisny manual na 205, ale u nas je len od Kopp (to je fajn), ale za 1039,- nic moc. A tu som nasiel iba anglicky. Nenajde sa nieco v cestine?

Zajtra mi maju menit tlmice, ulozenie a capy (asi tie riadiace) v nePEU servise, tak dam vediet, ako to dopadlo.

Este raz vdaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.