Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

nestastne307ky


lamancha

Recommended Posts

Tak si tak ctu prispevky a mam dojem , ze se 307 vyrabej jen proto aby privedly k silenstvi ty pitomce co si je kupuji. proboha lidi proc to delate ? Proc kupujete takovy ksunt ? proc si nekoupite skodofku, kopla nebo folsvaagna ? A ja pitomec si tu 307Break[110] koupil taky. ted abych nespal a cekal co se pokazi, stastni majitele vsech 307 spojte se !!!:mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak skoro si mne uklidnil, zatim mam najeto pres dva tisice, takze mam klid jenom se taky nemohu dozvedet co jsou to optimalni otacky. Kdyz si procitam nazory tak nekdo rika, ze to je kolem max. krouticiho momentu - tedy u mne 1750-, jini pisou 2-3 tisice no a dalsi experti se vyjadruji ze klidne nad 4tisice. to same je , kdyz zjistuji kolik km je potreba na zajeti auta a jake podminky dodrzovat. staci jen cist, ze. Odpovedi - vyrobce - neni treba zajizdet ci dodrzovat rezim, protoze je zajet od vyroby, dalsi exparti z chatu tvrdi o rozmezi od 1500 az 30000km. Skoro to vypada, ze by to mel clovek hodit za hlavu a jezdit jak ho napadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otázka by měla znít, optimální otáčky na co? Jestli chce člověk využít maximální sílu motoru při předjíždění, nebo jet co nejekonomičtěji. A to je ještě ve vztahu, kolik na to šlapeš, někdy se dá jet na pětku sedmdesát, okolo dvou tis. ot., ale nesmí se začít najednou akcelerovat, to samozřejmě nejde. Takže to chce poslouchat motor, podle toho řadit a dávkovat palivo. Asi to chce pro ekonomickou jízdu vycházet z toho, že při 90km/h na pětku, je nejnižší spotřeba a tím se pak řídit. Vysledovat kolik to má otáček a kolik je potřeba mít sešlápnutý plyn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za odpoved, skutecne jsem tu otazku neformuloval dost presne, myslel jsem optimalni otacky vzhledem k spotrebe, dosud jsem jezdil jen s benzinem a potkal jsem se s nazorem, ze jezdit na nizke otacky u dieselu - tedy pod 2000 znamena nicit motor, vysoke tlaky atd, sice pak mi neni jasne proc je teda max. kroutici moment na 1750 ot./min, kdyz to nici motor, ale clovek nemuze rozumet vsemu. Je mi jasne , ze kdyz chci zrychlit tak musim jit do otacek, popripadne podradit a tocit, ale je asi zradne to, ze ten 2litr zvladne jet skoro na jedne rychlosti v rozmezi od 50 do 150km, vim, ze je to zrudnost ho takhle trapit, ale u benzinu to bylo lepe citit-slyset.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 let později...

Každé auto má pre i proti. Mazda hrdzavie , Skoda hrkoce , ww sa kradne , niektoré sú drahé , niektoré lacné.... U každého auta počítam s nejakými nákladmi a peugeot mi vyhovuje . Kto neriskuje , nemá . Komu sa nepáči nech nechá tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Matuzalem401

Presne tak ak ho niekto nechce a nadava nan tak nech ho nekupuje alebo preda ! Ja ho mam a som spokojný chalani maju aj ine znacky a nadavaju je to o tom ako sa co vydarí.Niektorý ludia su ako stare babky co nadavaju ake porno bolo v telke ale dívaju sa nan az do konca !!!!!!:D

Súhlas. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: honza406-komisar

Sobek super odpovídati na příspěvky z roku 2003 :papa

Schvalne som siel na najstarsiu temu v 307-kach a nieco napisal. Tym, co sa stalo v tejto diskusii je jasne dokazane, ze ziadna tema nie je nikdy uplne vycerpana a vzdy je k nej co povedat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si 307ku koupil, protože se mi líbila a nevěřil jsem, že může být tak špatná. Spletl jsem se. Až opravím závady (jestli se to vůbec povede, když nikdo nic neví a nedokáže říct, co s tím je) a následky bouračky, kterou mi způsobil jeden děda, tak půjde z domu. Už mám vybraný jiný přibližovadlo, tentokrát z Anglie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky ji mám, má svý mouchy, ale nikterak kritické to není. Už jsem měl poruchovější kousky a to byly Made in Germany. Spíš je v čechách problém najít nedojebanej a nestočenej kousek. Ono když se člověk smíří s tím, že to má na tachecu půl mega, může bejt rád, že to vůbec jede...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje má najeto 77700km, kupoval jsem měla 74000 dovoz bouračky z francie, mnou opravený, kiláky určo nestočený, auto jak nový,,,jen ty záhadný závady kolem motoru (podtlakový ventily, antipolution fault). Stejně nechápu, že nikdo neví, co s tim je. No nic, už tu s tim nebudu otravovat, jsem smířenej s tim, že na tom provařím prachy a budu to těžko prodávat.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

307 jsem si koupil,protože je krásná,prostorná a pohodlná.Před tím jsem měl R19 a 2X Megane a takové věci,které musím řešit neměli ani dohromady.Nejhorší je,že se nikdy nepodaří zcela určit příčinu závady a odstranit jí úplně.Prostě samá záhada.:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moja 307 ma najazdene 120000km,mam ju 4-ty rok pri kupe 44000km,okrem drobnosti ako su tyčky stabilizátora,žiarovky a pod.največšia investícia koncový diel výfuku a katalyzátor.

Po pár telefonátoch dovzené z Prahy priamo z fy BOSAL za štvrtinovu cenu ako je u predajcou na slovensku.:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že s FAPem problém vůbec nemám, prostě ta hláška někdy vyskočí když tomu víc šlapu, na diag. žádná chyba a zase ta hláška sama zmizí. V peugeotu bezradní a nějak už mě to nebaví pořád řešit. Spotřební věci (brzdy, žárovky, výfuky atd) vůbec neřeším, ty jsou u každýho auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...